Przetargi.pl
Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład nabór II

Gmina Sypniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-216 Sypniewo, Ostrołęcka 27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sypniewo
    Ostrołęcka 27
    06-216 Sypniewo, woj. mazowieckie
    REGON: 550668367
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sypniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład nabór II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład nabór II”.2) Zadanie będzie polegało modernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Sypniewo Inwestycja przewiduje przebudowę/rozbudowę istniejącego, wolnostojącego budynku użyteczności publicznej administracyjno- biurowego- siedziby Urzędu Gminy Sypniewo przy ul. Ostrołęckiej 27 w Sypniewie. Jest to budynek wolnostojący, częściowo podpiwniczony, o bryle składającej się z trzech segmentów. Budynek należy do XII kategorii obiektów budowlanych.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z pkt 18 SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze w zakresie proporcjonalnym do przedmiotu zamówienia, niezbędnym do wykazania spełniania warunku, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie/ są wykonywane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone o całkowitej wartości robót minimum 500 000,00 zł bruttoZamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę – wykaz robót budowlanych (załącznik nr 5 do SWZ).• dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę – wykaz osób (załącznik nr 6 do SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach