Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
- Data zamieszczenia: 2020-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
ul. Jana Pawła II 10
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
REGON: 00051587900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie - Opracowanie audytu energetycznego, kompletnej dokumentacji projektowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji dla budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Dąbrowskiego 13” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie - Opracowanie audytu energetycznego, kompletnej dokumentacji projektowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji dla budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Dąbrowskiego 13.” 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: a) wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku, b) opracowanie audytu energetycznego na potrzeby termomodernizacji budynku, c) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania, d) sprawowanie nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej powyżej dokumentacji. W dokumentacji Wykonawca powinien zawrzeć następujący zakres robót: – inwentaryzacja architektoniczno-budowlana, – audyt energetyczny na potrzeby termomodernizacji budynku, – dokumentacja projektowo-kosztorysowa opracowana na podstawie wykonanego wcześniej audytu energetycznego, dla potrzeb termomodernizacji budynku związanej z polepszeniem efektywności energetycznej obiektu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 5. Z uwagi na charakter świadczenia, które nie wyczerpuje przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 kodeksu pracy, Zamawiający nie wymaga wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. 6. Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, powinna posiadać uzgodnienia oraz pozwolenia wymagane przepisami prawa na dzień przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, w zakresie niezbędnym do realizacji tego zadania inwestycyjnego. 7. W przedmiotowym zamówieniu wybrany Wykonawca zobowiązany będzie odbyć zgodną z ofertą Wykonawcy jednak nie mniejszą niż 4 ilości pobytów na budowie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego. 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 10. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 1 do SIWZ) b) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty) c) Pełnomocnictwo (Załącznik nr 2 do Oferty) (jeśli dotyczy) d) Formularz Cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 5 do SIWZ, Załącznik nr 3 do Oferty) e) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2.1 Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca; 2.2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.3. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1. Oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy/ów występujących wspólnie, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.2 Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 5. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Hugona Kołłątaja 14 w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-03-27 - Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 5 w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 18 w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-03-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn: „Modernizacja budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Dodano: 2023-10-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Rozbudowa i przebudowa budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej położonego w Katowicach przy ul. Brynowskiej 27”.
Dodano: 2023-10-02 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie hydroizolacji piwnic z opracowaniem technologii obniżenia poziomu wody gruntowej wraz z robotami towarzyszącymi ul. Hallera 9, 9a, 11
Dodano: 2023-08-10 - Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 2 w budynku przy ul. Stanisława Dubois 3 w Bielsku-Białej.
Dodano: 2023-05-05 - Aktualizacja oraz przeprojektowanie dok projektowo-kosztorysowej termomodernizacji bud mieszk w Rybniku w zakresie zmiany sposobu ogrzewania z podz. na zadania: Zad1: Gliwicka 44 Zad2: Gliwicka 50
Dodano: 2023-05-05 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej(ZRID) na rozbudowę i przebudowę drogi gminnej Nr680010S Ogorzelnik,Bobolice,Mirów
Dodano: 2023-03-21 - Opracowanie i wykonanie kompletnej dok. projektowo-kosztorysowej dla lok. mieszkalnych nr 3, 4 i 6 w bud. przy ul. 11 Listopada 4 w Bielsku-Białej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień.
Dodano: 2023-03-21 - „Komenda Powiatowa Policji w Będzinie – modernizacja obiektu – aktualizacja dokumentacji projektowej”
Dodano: 2023-03-13