Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6323215 , fax. 22 6327242
- Data zamieszczenia: 2019-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
ul. gen. Józefa Bema 70
01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6323215, fax. 22 6327242
REGON: 66584000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwola.waw.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
modernizacja budynków przy ul. Grzybowskiej 47 i Grzybowskiej 47A w Warszawie w systemie „zaprojektuj i zbuduj”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy, aktualizacji dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, niezbędnej do zgłoszenia budowy lub uzyskania pozwolenia na budowę w organie administracji architektoniczno-budowlanym, w szczególności: a) aktualizacja projektu w zakresie wykonania izolacji termicznej budynku według zaleceń konserwatorskich, b) aktualizacja projektu w zakresie odtworzenia i renowacji detali architektonicznych elewacji budynku, przy spełnieniu wymagań konserwatorskich, c) aktualizacja projektu wielobranżowego w zakresie prac remontowych wewnątrz budynku, d) opracowanie programu prac konserwatorskich wraz z przedstawieniem e) konserwatorowi zabytków, celem uzyskania stosownej zgody konserwatorskiej na realizację prac, f) wykonanie przedmiaru robót, g) wykonanie kosztorysu inwestorskiego, h) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, i) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, j) uzyskanie opinii i decyzji umożliwiających rozpoczęcie realizacji zadania. 2. Wykonanie robót budowlanych według opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz zakresem określonym w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy i dokumentacją techniczną dla wskazanego w nim zakresu prac; 3. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych według sporządzonych opracowań projektowych. 4. Stały nadzór konserwatorski według decyzji nr W/3679/2018 z dnia 04.12.2018 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 5. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji badań archeologicznych oraz prowadzenie badań archeologicznych wraz z opracowaniem dokumentacji określonej w decyzji nr W/3679/2018 z dnia 04.12.2018 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określa wzór umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy będące integralną częścią s.i.w.z. 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy minimum pięć osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia dotyczące robót ogólnobudowlanych. 2. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w ciągu trzech dni od daty wprowadzenia na budowę, listę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany będzie w ciągu trzech dni udokumentować fakt zatrudnienia wskazanych osób na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dopuszcza się zmianę osób o których mowa w pkt. 1, wykonujących przedmiot Zamówienia. 5. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobami biorącymi udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź faksem) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy oraz przekazać nową (aktualną) listę osób, o której mowa w pkt. 2. 6. Do każdej faktury za roboty budowlane Wykonawca lub Podwykonawca dołączy oświadczenie, że osoby określone w pkt. 1 są zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę i Wykonawca lub Podwykonawca nie zalega na jej rzecz z wypłatą należnego wynagrodzenia. 7. W przypadku niezatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt. 1 na podstawie umowy o pracę, przez okres realizacji robót budowlanych, Zamawiający ma prawo żądać kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu określonego w pkt. 1. 8. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 1 i następnych przewidziany w przepisach art. 13 i 14 RODO, tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 1 i następnych, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w niniejszym paragrafie zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OPRACOWANIE KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNEJ BUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z SALĄ SPORTOWĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W JABŁONNIE PRZY UL. AKADEMIJNEJ 14 (ZP.K.271.1.2023)
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie usług projektowych dla opracowania dokumentacji dotyczącej wymiany stolarki okiennej w budynkach Nowej i Starej Dziekanki UMFC w Warsazwie, ul. Krakowskie Przedmieście 56/58/60
Dodano: 2024-03-20 - Opracowanie programu badań konserwatorskich i architektonicznych, wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i wykonaniem badań na ich podstawie.
Dodano: 2023-12-07 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę siedziby SPRiTS w Wyszkowie.
Dodano: 2023-10-10 - Opracowanie programu badań konserwatorskich i architektonicznych, wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i wykonaniem badań pałacu w Iłowej oraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji konserwatorskiej.
Dodano: 2023-09-24 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę siedziby SPRiTS w Wyszkowie.
Dodano: 2023-09-14 - Wykonanie projektu wystawy stałej wraz z opracowaniem kompleksowej dokumentacji projektowej dostosowania budynku do potrzeb Oddziału MHP – Centrum Informacji i Edukacji o Polakach Ratujących Żydów
Dodano: 2023-09-13 - Zaprojektowanie i wykonanie „Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej we Wrociszewie, gmina Warka”
Dodano: 2023-08-31 - Wykonanie ogrodzenia oraz bram przesuwnych pn. „Budowa Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej nr 2 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie z siedzibą w Tłuszczu”
Dodano: 2023-08-02 - Opracowanie programu badań konserwatorskich i architektonicznych, wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i wykonaniem badań pałacu w Iłowej oraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji konserwatorskiej.
Dodano: 2023-07-01