Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 00-548 Warszawa, Krucza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3750575 , fax. 22 3750501
- Data zamieszczenia: 2019-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy
Krucza 5/11D
00-548 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3750575, fax. 22 3750501
REGON: 00124070000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ios.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynków IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11D i Kolektorskiej 4 w Warszawie w tym dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającego na wykonaniu prac pt. „Modernizacja budynków IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11D i Kolektorskiej 4 w Warszawie w tym dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych”. 2. Zamówienie składa się z następujących etapów i części: 1) ETAP I – Opracowania projektowe, ekspertyzy, opinie. a) Część 1 – Opracowanie i uzgodnienie z właściwym organem „Ekspertyzy w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę i dróg pożarowych dla budynku przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie” b) Część 2 - Opracowanie wielobranżowego projektu modernizacji pomieszczeń na podstawie zaleceń zawartych w: Ekspertyzie technicznej w zakresie ochrony przeciwpożarowej, Postanowieniu wydanym przez Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 21 maja 2012 r. nr WZ.5595/161/12, w opracowaniu powstałym w Części 1 oraz wytycznych Zamawiającego. c) Część 3 - Opracowanie wielobranżowego projektu modernizacji pomieszczeń toalet zlokalizowanych na poziomie parteru w budynku przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie. d) Część 4 - Opracowanie wielobranżowego projektu modernizacji pomieszczeń toalet zlokalizowanych na poziomie -1 w budynku przy ul. Kolektorskiej 4 w Warszawie. e) Część 5 – Nadzór autorski nad pracami modernizacyjnymi. 2) ETAP II – Roboty budowlane: a) Część 1 Wykonanie prac budowlanych zgodnie z projektem powstałym w Etapie I Część 2. b) Część 2 – Pkt. 1.1 - Przeprowadzenie prac modernizacyjnych w pomieszczeniu 208. c) Część 2 – Pkt. 1.2 - Przeprowadzenie prac modernizacyjnych w pomieszczeniu 213. d) Część 2 – Pkt. 1.3 - Przeprowadzenie prac modernizacyjnych w pomieszczeniu 115. e) Część 3 – Wykonanie prac budowlanych związanych z modernizacją pomieszczeń toalet zlokalizowanych na poziomie parteru w budynku przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie w oparciu o projekt powstały w Etapie I Część 3. f) Część 4 – Wykonanie prac budowlanych związanych z modernizacją pomieszczeń toalet zlokalizowanych na poziomie -1 w budynku przy ul. Kolektorskiej 4 w Warszawie w oparciu o projekt powstały w Etapie I Część 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był okresem gwarancji wynoszącym minimum 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag (ostateczny termin gwarancji zostanie przez Wykonawcę wskazany w ofercie). Pozostałe wymagania, zgodnie z SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ). 2.Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia,że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1)Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy (wzór Oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ); 2)Aktualne nadzień składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy (wzór Oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ); 3)Wykonawca,który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1) i 1.2); 4)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.2); 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Każdy z Wykonawców, w terminie 3dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu (bez wcześniejszego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór Oświadczenia – załącznik nr 6 do SIWZ). 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie oraz budowa studni głębinowej na dz. nr Ew. 95/15 w Parzniewie, Gmina Brwinów
Dodano: 2024-03-26 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Gielniów w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-26 - „Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci wodociągowej w ulicy Szkolnej w miejscowości Jabłonna, gmina Jabłonna”
Dodano: 2024-03-25 - Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz koncepcji na potrzeby modernizacji obiektów infrastruktury sportowej na terenie Otwockiego Klubu Sportowego w ramach zadania budżetowego pn.: (...)
Dodano: 2024-03-25 - Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz koncepcji na potrzeby modernizacji obiektów infrastruktury sportowej na terenie Otwockiego Klubu Sportowego w ramach zadania budżetowego pn.: (...)
Dodano: 2024-03-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3602W na odcinku od stacji kolejowej w m. Koszewnica do m. Pieńki
Dodano: 2024-03-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy/ rozbudowy dróg gminnych z podziałem na zadania
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych
Dodano: 2024-03-22 - „Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi gminnej nr 150236W – ul. Gilewicza w miejscowości Opypy w gminie Grodzisk Mazowiecki (...)"
Dodano: 2024-03-22 - „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy dróg gminnych Rozwozin – Dąbrowice, Będzymin - Rzężawy (Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 460616W Będzymin – Rzężawy)”
Dodano: 2024-03-20