Przetargi.pl
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową skoczni do skoku w dal i placu zabaw dla dzieci przy Szkole Podstawowej w Bystrej przy ul. Klimczoka 68

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 07218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową skoczni do skoku w dal i placu zabaw dla dzieci przy Szkole Podstawowej w Bystrej przy ul. Klimczoka 68
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska wielofunkcyjnego oraz budowa skoczni do skoku w dal i placu zabaw dla dzieci na terenie Szkoły Podstawowej w Bystrej przy ul.Klimczoka 68. 2. Zamówienie obejmuje realizację następujących elementów: 2.1. Modernizacja istniejącego boiska wielofunkcyjnego: a) wykonanie na istniejącej nawierzchni asfaltowej, warstwy poliuretanu o grubości 13mm, b) wyrysowanie linii do gry w piłkę ręczną, nożną, piłkę siatkową i piłkę koszykową oraz montaż niezbędnego wyposażenia boiska (największe pole do gry o wymiarach 27x15m) c) budowa nawierzchni utwardzonej z płyt poliuretanowych (nawierzchnia demontowalna) od strony północnej (za bramką boiska), d) budowa piłkochwytów (o wysokości 4m., długości 16 m.). Konstrukcje stanowią słupy aluminiowe wystające 8 m. nad poziom terenu. 2.2. Budowa skoczni do skoku w dal składającej się: a) z piaskownicy o wym. 3,0x8,0m wykonanej z obrzeży betonowych (8x30cm) układanych na ławie betonowej z oporem, dno wyłożone geowłókniną, dociążoną płytami betonowymi, b) rozbiegu o szer. 1,2m. i dł. 21m wykonanego jako nawierzchnia sportowa, dwuwarstwowa poliuretanowo gumowa o gr. warstwy 13 mm. 2.3. Budowa placu zabaw dla dzieci, wyposażonego w 8 urządzeń (huśtawka, wieża, dwa bujaczki, dwie huśtawki ważki, karuzela oraz jedno urządzenie siłowni napowietrznej). Wykonanie nawierzchni z płyt poliuretanowych (demontowalna) układanej na podbudowie z kruszywa. 2.4. Wykonanie nawierzchni utwardzonych (chodniki i dojścia piesze) z kostki brukowej betonowej, typu holand grubości 6 cm. Nawierzchnię należy ograniczyć obrzeżami betonowymi (8x30cm.) układanymi na podsypce piaskowej. 2.5. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, typu holand w miejscu zdemontowania asfaltu (grubość: 8 cm.). Łącznie przewidziano 287 m2 nawierzchni utwardzonej z bruku betonowego. 2.6. Wykonanie koryt odwodnieniowych (koryta betonowe o szerokości 30 cm.), 2.7. Wymiana włazu na istniejącej studni kanalizacji deszczowej na właz zintegrowany z kratką ściekową. 2.8. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na stropie pomieszczenia technicznego (z zastosowaniem papy podkładowej oraz termozgrzewalnej po oczyszczeniu i wykonaniu cementowej wylewki). 2.9. Wykonanie odtworzenia trawników wokół projektowanych boisk i opasek, na szerokości około 1 m. od wykonywanych nawierzchni oraz pomiędzy boiskami (łącznie około 200m2 trawnika). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. W/w dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dostarczy Zamawiającemu: a) na 2 dni przed podpisaniem umowy: -oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierowania budową wraz z kserokopią uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby inżynierów budownictwa, -kserokopie uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, b) do 5 dni od daty zawarcia umowy: -kosztorys opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź rezygnacji z wykonania danego zakresu robót. 6. Z uwagi na specyfikę prac przy realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 04.05.2016r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 poz 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11, nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a potwierdzenie dokonanego przelewu dołączyć do oferty. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 405- Kasa Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, a kserokopię/e potwierdzoną/e za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji/rękojmi za wady na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwwilkowice.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach