Przetargi.pl
Modernizacja boiska w Głębokiem

Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 33-350 Piwniczna-Zdrój, Rynek 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
    Rynek 20
    33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    REGON: 491893084
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska w Głębokiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja boiska w GłębokiemPrzedmiotem zamówienia jest; Modernizacja boiska w Głębokiem. 3.1..Zakres robót obejmuje:3.1.1Modernizację boiska w Głębokiem. zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Proj-Bud Biuro Projektowe Łącko – Załącznik nr 4 OPIS, Załącznik nr 4 01 PZ Głębokie, Załącznik nr 4 02 przekroj Głębokie, Załącznik nr 4 MPZP, Załącznik nr 4 pismo_23775_TTDSIKU_P_2023_JP, Załącznik nr 4 Pozwolenie WP, Załącznik nr 4 przekrój_23775_TTDSIKU_P_2023_JP, Załącznik nr 4 PZT_23775_TTDSIKU_P_2023_JP, Załącznik nr 4 RYS 3 4 7, Załącznik nr 4 RYS 5 6, Załącznik nr 4 UZGODNIENIE3.1.2.Wykonawca wykona dojazd do placu budowy 1.3 3.Roboty budowlane realizowane będą w trakcie roku szkolnego, Wykonawca zapewni taką organizację prac żeby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie szkoły, jak również należy zapewnić ciągłość komunikacyjną .3.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową. 3.3.Przedmiar robót ma charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczał-towej.3.4.Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, w tym załącznikami i każdymi uzupełnieniami do Specyfikacji Warunków Zamówienia wprowadzonymi podczas postępowania o udzielenie za-mówienia oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do wszelkich warunków i zobowiązań w tym o niezgodności pomiędzy przekazanymi dokumentami, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie robót.3.5. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumenta-cją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zama-wiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Wa-runków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te mate-riały lub urządzenia są równoważne3.6. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.3.7 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poru-szanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopusz-czalne spadki.3.8,.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2023 r., poz. 1465 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:a) roboty przygotowawczeb) roboty związane z przebudową i nawierzchnią d) roboty związane wznoszeniem ogrodzeń e) roboty związane montażem wyposażenia i małej architekturyf) roboty związane z zieleniąjeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracyW trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy 3.9. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.3.10. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę3.11. .Rękojmia i gwarancja3.11.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.3.11.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w za-kresie min. 36 miesięcy - max. 60 miesięcy.3. Nazwy i kody CPV: 45112720-8 roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych45212220-4 roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi45342000-6 wznoszenie ogrodzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach