Przetargi.pl
Modernizacja boiska Szkoły Podstawowej Nr 11.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska Szkoły Podstawowej Nr 11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7.1. Zakres przedmiotu zamówienia 7.1.1. Roboty rozbiórkowe: - demontaż siatki ogrodzeniowej z piłkochwytów, - demontaż bramek do piłki ręcznej. 7.1.2. Roboty przygotowawcze: - rozebranie nawierzchni asfaltowej w pasie o szer. 70 cm przy trzech krawędziach boiska, -miejscowe frezowanie asfaltu, - wykonanie otworów chłonnych w nawierzchni asfaltowej. 7.1.3. Rowy chłonne: - wykonanie rowów chłonnych przy trzech krawędziach boiska. 7.1.4. Obrzeża wewnętrzne: - ułożenie obrzeży betonowych przy trzech krawędziach boiska, 7.1.5. Uzupełnienie nawierzchni asfaltowej przy obrzeżach projektowanych: - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni z mieszanki asfaltu lanego. 7.1.6. Nawierzchnia opaski betonowej przy krawędziach boiska: - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej Eko-kwadrat 200x200x80 gr. 80mm, - wypełnienie szczelin grysem kamiennym. 7.1.7. Nawierzchnia boiska do piłki nożnej o wymiarach 39,90m x 20,0m - 798m2 - wykonanie podkładu dynamicznego, - wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej wys.40mm wraz z zasypaniem piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM z recyklingu. 7.1.8. Wyposażenie boiska: - zamontowanie bramek aluminiowych wraz z siatkami do piłki nożnej o wym. 5,0 x 2,0m, - zamontowanie chorągiewek przegubowych w narożnikach boiska, 7.1.9. Elementy zagospodarowania terenu: - zamontowanie koszy na śmieci, - remont ławek parkowych, - wzmocnienie i malowanie piłkochwytów - montaż nowej siatki powlekanej na piłkochwytach. 7.1.10. Elementy uzupełniające: - wyprofilowanie terenu (niwelacja) - przygotowanie terenu pod ułożenie trawy z rolki, - ułożenie trawy z rolki, 7.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i STWIOR stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 7.3. Wykonawca udziela gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres 3 lat licząc od następnego dnia od daty odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 7.4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość minimum 200.000,00 zł. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed zakończeniem realizacji umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach