Urząd Gminy Buczkowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-374 Buczkowice, ul. Lipowska 730
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4990066 w. 15, 39 , fax. 033 4990066
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Buczkowice
ul. Lipowska 730 730
43-374 Buczkowice, woj. śląskie
tel. 033 4990066 w. 15, 39, fax. 033 4990066
REGON: 00239307300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja boiska sportowego ogólnodostępnego przy Zespole Szkół w Godziszce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres robót wchodzi: 1. Wykonanie robót rozbiórkowych, budowa kanalizacji deszczowej, roboty ziemne i drenaż 2. Wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska 1144m2, wykonanie skoczni i bieżni nawierzchnia poliuretanowa 659,8m2, wyposażenie boiska, bud - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20.000PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, powyższy warunek będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) będzie posiadać doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyrażające się tym, że jako główny wykonawca budowlany należycie wykonał co najmniej jedno przedsięwzięcie budowlane w zakresie budowy boiska o nawierzchni poliuretanowej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek winien być spełniony łącznie. b) będzie dysponował pracownikami przygotowanymi do wykonania robót objętych zakresem, w tym: I osoba do kierowania i nadzorowania robotami posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej należąca do Izby Inżynierów Budownictwa W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie. warunek winien być spełniony łącznie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie minimum 500.000zł W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek winien być spełniony łącznie. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w pkt 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 upzp zgodnie z treścią załącznika nr 2 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z treścią zał. nr 3, 7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 4. 8. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, zał. nr 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja boiska do piłki nożnej, ul. Krakowska 80 w Częstochowie
Dodano: 2016-07-27 - Realizacja zadań w ramach Jaworznickiego Budżetu Obywatelskiego 2016 w podziale na 6 części: Część nr 1: Centrum sportowe dzielnicy przy SP nr 1 w Jaworznie. Część nr 2: Siłownia plenerowa przy ul. Chocimskiej i ul. Poniatowskiego w Jaworznie. Część nr 3: Doposażenie obiektów sportowo-rekreacyjnych przy ul. Marmurowej w Jaworznie. Część nr 4: Tereny rekreacyjne przy SP nr 3 w Jaworznie. Część nr 5: Budowa siłowni pod chmurką przy ul. Zubrzyckiego w Jaworznie. Część nr 6: Remont boiska do koszykówki i siatkówki przy SP nr 9 w Jaworznie.
Dodano: 2016-07-22 - ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro Zagospodarowanie terenu przy Przedszkolu Publicznym nr 8 w Pszczynie przy ul. J.Kupca 1 , obejmujący budowę obiektów małej architektury i budowę ogrodzenia
Dodano: 2016-07-22 - ZADANIE A: Wykonanie placów zabaw dla dzieci, w tym z rodzin zagrożonych patologią na terenie szkół podstawowych - SP nr 10 przy ul. Górników Redenu 4, SP nr 12 przy ul. Tysiąclecia 25, SP nr 17 przy ul. Ofiar Katynia 76 ZADANIE B: Zielony skwerek na Leśnej. ZADANIE C: Plac zabaw Marzenie dziecka. ZADANIE D: Place zabaw i mała wspólna przestrzeń. ZADANIE E: Wykonanie placu zabaw w rejonie ul. Reymonta i Kopernika (...) - (pełna nazwa zamówienia -sekcja II.1.4 ogłoszenia)
Dodano: 2016-07-18 - ZADANIE A: Siłownia pod chmurką przy ul. Leśnej. ZADANIE B: Aktywność fizyczna na świeżym powietrzu. ZADANIE C: Aktywny wypoczynek dla całej rodziny. ZADANIE D: Budowa ogólnodostępnej siłowni na Oś. Struga. ZADANIE E: Wypoczywaj aktywnie. ZADANIE F: Siłownia zewnętrzna na terenie placu szkolnego. ZADANIE G: Zespół rekreacyjno-sportowy dla mieszkańców osiedla Łęknice. ZADANIE H: Siłownia pod chmurką - urządzenia do siłowni zewnętrznej z podbudową. ZADANIE I: Mini siłownia zewnętrzna.
Dodano: 2016-07-18 - Budowa placów Street Workout - 2 zadania.
Dodano: 2016-07-14 - Rozbudowa infrastruktury sportowej przy SP 18 i ZSO 3 w Rudzie Śląskiej Kochłowicach
Dodano: 2016-07-08 - Budowa strefy aktywności rodzinnej (siłownia plenerowa) przy ul. Plac Szkolny w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-08 - Budowa boiska do siatkówki (I etap) oraz siłowni zewnętrznej (II etap) na terenie Miejskiego Gimnazjum Nr 2 w Piekarach Śląskich przy ulicy Popiełuszki 8.
Dodano: 2016-07-05 - Budowa i zakup urządzeń na siłownię zewnętrzną w sołectwie Studzionka
Dodano: 2016-06-15