Przetargi.pl
Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej w Nieporęcie

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej w Nieporęcie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 45233140-2 – Roboty drogowe 2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego boiska do piłki nożnej przy szkole podstawowej w Nieporęcie o wymiarach 68,5 x 44. Zakres robót obejmuje: - demontaż istniejących bramek do piłki nożnej i ręcznej, - demontaż istniejącej nawierzchni trawiastej i jej utylizacji, - częściowe usunięcie podbudowy i jej wyrównanie, - dostawę i montaż nowej nawierzchni ze sztucznej trawy syntetycznej o wysokości włókien 60 – 62 mm, - dostawę i montaż bramek do piłki ręcznej i nożnej. - wykonywanie przeglądów gwarancyjnych nawierzchni boiska tj: Wykonawca zobowiązany jest do wpisania terminu wykonywania przeglądów konserwacyjnych w latach, jako jedno z kryteriów wyboru oferty. Przy czym w ramach każdego roku Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania 2 przeglądów boiska, zgodnie z zaleceniami producenta polegających m.in. na: - przeglądzie stanu technicznego wszystkich zamontowanych urządzeń; - usunięciu luźnych zanieczyszczeń z powierzchni; - oczyszczeniu murawy z zanieczyszczeń takich jak: kamienie, kawałki szkła, liście, chwasty, luźne kawałki syntetycznej trawy; - równomiernym rozprowadzeniu granulatu na całej powierzchni z ewentualnym uzupełnieniem; - końcowym maszynowym czesaniu odświeżającym powyginane włókna trawy. Zamawiający ustala następujące wymagania dot. trawy syntetycznej 60 mm: 1. Typ włókna włókno polietylen, monofilowe 100% wzmocnione rdzeniem, dwa różne kolory włókien 2. Wysokość włókna min. 60 mm 3. Grubość włókna min. 375 mikronów 4. Dtex min. 13 200 5. Gęstość włókien min. 112 000 włókien/m2 6. Ilość pęczków/m2 min. 9 350 7. Wytrzymałość na wyrywanie pęczków min. 59 N (postarzane) 8. Wytrzymałość łączenie klejonego min. 124N/100mm (postarzane) 9. Waga włókna min. 1550 gr/m2 10. Całkowita waga nawierzchni min. 2 970 gr/m2 11. Wypełnienie nawierzchni granulat gumowy EPDM 12. Przepuszczalność wody (cały system) min. 1 600 mm/h 13. Przepuszczalność wody (przez nawierzchnie) min. 3 500 mm/h W celu potwierdzenia, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedstawić na wezwanie Zamawiającego przed podpisaniem umowy następujące dokumenty: a) Wyniki z badań laboratorium sportowego rekomendowanego przez FIFA, potwierdzające iż oferowana sztuczna trawa spełnia wymogi standardu FIFA Quality PRO (wg nowego podręcznika edycja 2015). Załączony dokument musi potwierdzać, że oferowana przez wykonawcę trawa syntetyczna posiada wszystkie parametry techniczne nie gorsze od wymaganych; b) Certyfikat min. FIFA Quality dla oferowanej nawierzchni; c) Atest PZH na nawierzchnię sztuczna trawa; d) Atest PZH na granulat gumowy; e) Kartę techniczną potwierdzoną przez producenta, zawierającą szczegółową charakterystykę i parametry techniczne nawierzchni; f) Autoryzacja producenta nawierzchni ze sztucznej trawy, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; g) Próbkę trawy syntetycznej o wymiarach 20 x 30 cm z etykietą producenta. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-miesięcznej gwarancji, oraz 60-miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane materiały. 3. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; 2) zapewnieniu niezbędnych mediów do należytego prowadzenia prac; 3) przekazaniu Zamawiającemu kompletu dokumentów i oświadczeń opisanych w ustawie Prawo budowlane; 4) stałej obecności kierownika budowy w trakcie prowadzenia robót budowlanych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Przedmiar robót” dotyczący robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związanych z: - brygadzista - min. 1 osoba, 6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917, z późn. zm.). 7. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 8. Wymogi, o których mowa w ust. 5-7, dotyczą również podwykonawców. 9. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 7 będą anonimizowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularza ofertowego należy dołączyć jako załączniki: a) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. c) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji. Kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy i informacyjny;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach