Przetargi.pl
Modernizacja boiska piłkarskiego w Sycewicach oraz budowa urządzeń kanalizacji sanitarnej i urządzeń wodociągowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2)

Gmina Kobylnica ogłasza przetarg

  • Adres: 76251 Kobylnica, ul. Główna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842-90-70 , fax. 59 842-90-72
  • Data zamieszczenia: 2018-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylnica
    ul. Główna 20
    76251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 842-90-70, fax. 59 842-90-72
    REGON: 77097983200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska piłkarskiego w Sycewicach oraz budowa urządzeń kanalizacji sanitarnej i urządzeń wodociągowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące modernizacji boiska piłkarskiego w Sycewicach oraz budowie urządzeń kanalizacji sanitarnej i urządzeń wodociągowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2), w tym: 1) Zadanie Nr 1 – roboty budowlane dot. modernizacji boiska piłkarskiego w Sycewicach, działki nr 6/4, 6/7 obręb Sycewice PGR wraz z budową infrastruktury towarzyszącej oraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, w tym: a) wymiana nawierzchni trawiastej boiska do piłki nożnej (głównego) wraz z wyposażeniem, w tym: a1) zdjęcie istniejącej nawierzchni trawiastej, a2) wykonanie nowej nawierzchni trawiastej typu sportowego metodą darniowania trawnikiem z rolki, a3) dostawa i montaż elementów wyposażenia boiska głównego, w tym:  demontaż istniejących elementów wyposażenia i zagospodarowania,  dostawa i montaż pełnowymiarowych bramek piłkarskich montowanych w tulejach,  dostawa i montaż piłkochwytów za bramkami do piłki nożnej,  dostawa i montaż zadaszenia dla zawodników rezerwowych (goście i gospodarze), b) budowa oświetlenia boiska głównego, w tym: b1) demontaż istniejącego oświetlenia, b2) przebudowa wraz z rozbudową linii kablowej oświetlenia, b3) budowa rozdzielni głównej wraz z tablicą sterowniczą, b4) dostawa i montaż lamp oświetlenia boiska typu LED, c) budowa boiska do piłki nożnej (treningowego) o nawierzchni trawiastej wraz z wyposażeniem, w tym: c1) demontaż istniejącej górki saneczkowej, c2) demontaż istniejącego boiska do siatkówki i koszykówki, c3) wykonanie nawierzchni trawiastej typu sportowego metodą darniowania trawnikiem z rolki, c4) dostawa i montaż elementów wyposażenia boiska treningowego, w tym:  dostawa i montaż tulei do montażu bramek pełnowymiarowych,  dostawa i montaż piłkochwytu za bramką od strony szkoły, d) budowa ogrodzenia celem wygrodzenia boiska wraz z budową bram i furtek oraz demontażem istniejącego ogrodzenia, e) budowa trybun wraz z wyposażeniem, w tym: e1) demontaż istniejących trybun, e2) budowa trybun na istniejącej skarpie ziemnej, e3) budowa ogrodzenia - wydzielenie trybuny dla kibiców drużyny gości, e4) dostawa i montaż elementów wyposażenia trybun, w tym:  trzy rzędy siedzisk,  balustrady, f) budowa boiska do siatkówki plażowej wraz wyposażeniem, w tym f1) budowa boiska o nawierzchni piaskowej, f2) budowa ciągu pieszego o nawierzchni z kostki betonowej, f3) dostawa i montaż elementów wyposażenia boiska do siatkówki plażowej, w tym:  dostawa i montaż słupków do siatkówki z regulacją wysokości zawieszenia siatki wraz z siatką,  siedziska stadionowe, g) budowa ogrodzenia celem wygrodzenia boiska do siatkówki, h) montaż zewnętrznych hydraulicznych urządzeń treningowych (fitness), i) budowa wiat konstrukcji stalowej na sprzęt sportowy, j) budowa ogrodzenia całego terenu wraz z budową bram i furtek oraz demontażem istniejącego ogrodzenia, k) budowa nawierzchni utwardzonych kostką betonową ciągów pieszych, ciągu pieszo – jezdnego, posadzki w wiatach, l) budowa nawierzchni utwardzonych płytami betonowymi ażurowymi utwardzenia terenu przy wiatach, m) zagospodarowanie terenu, w tym: m1) budowa terenów zielonych – odtworzenie trawników, m2) montaż elementów małej architektury, w tym: m3) tablica informacyjna, m4) kosze na śmieci, m5) stojaki na rowery 4-stanowiskowe oraz n) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2) Zadanie Nr 2 – roboty budowlane dot. budowy urządzeń kanalizacji sanitarnej i urządzeń wodociągowych w Sycewicach, działki nr 6/4, 6/7, 244, 276/2 obręb Sycewice PGR wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, celem przyłączenia od istniejących sieci sanitarnych projektowanego budynku zaplecza szatniowo – sanitarnego na działce nr 6/4 obręb Sycewice PGR, w tym: a) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w działkach nr 244, 276/2 obręb Sycewice PGR, w tym a1) budowa odcinka z rur PCV Ø200, a2) włączenie do istniejącej sieci, a3) odtworzenie nawierzchni, oraz a4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, b) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza wodociągowego i urządzenia wodociągowego w działkach 244, 6/4, 6/7 obręb Sycewice PGR, w tym: b1) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w działkach nr 244, 6/4 obręb Sycewice PGR, w tym:  budowa odcinka z rur PCV Ø160,  włączenie do zaprojektowanej sieci,  odtworzenie nawierzchni, b2) budowa przyłącza wodociągowego w działkach nr 6/4, 6/7 obręb Sycewice PGR, w tym:  budowa odcinka z rur PE Ø40,  budowa studni wodomierzowej,  włączenie do istniejącej sieci wodociągowej,  odtworzenie nawierzchni dróg, poboczy i terenów zielonych, oraz b3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, c) budowa urządzenia wodociągowego w działce nr 6/4 obręb Sycewice PGR, w tym: c1) budowa odcinka z rur PE Ø40, c2) budowa studni czerpalnej wraz z wyposażeniem, c3) odtworzenie nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych oraz c4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 3.0 SIWZ oraz zgodnie z art. 31 PZP za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości w wysokości 30 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Gminy Kobylnica nr 94 9317 0002 0090 0733 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Sławnie; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób: Wadium - GIF-IZ.271.RB-2.2.2018 Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza, przelewem zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 8. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 9. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zgodnie z art. 46 ust. 4a PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zgodnie z art. 46 ust. 5 PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, sporządzone według Załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP dotyczące spełniania warunków udziału, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ, które będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 3) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 7 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego wykonawcy; 5) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach