Przetargi.pl
Modernizacja boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego, bieżni lekkoatletycznej i terenowych urządzeń sportowych przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa kompleksu boisk i obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 3258 , fax. 75 732 3250
  • Data zamieszczenia: 2015-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 2
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 3258, fax. 75 732 3250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego, bieżni lekkoatletycznej i terenowych urządzeń sportowych przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa kompleksu boisk i obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego, bieżni lekkoatletycznej i terenowych urządzeń sportowych przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa kompleksu boisk i obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu, na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej w 2014 r. przez AWTech Adela Wołodźko z siedzibą w Twardogórze. 2.Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie jest realizowane na działkach nr 213, 2/5, 3/1, 3/2, 3/3, 59/36, 60/1 obręb 9 miasta Bolesławiec. Zakres prac w niniejszym postępowaniu przetargowym obejmuje: 1)Wykonanie prac rozbiórkowych. 2)Wykonanie nasadzeń zieleni, zgodnie z decyzją pozwolenia na wycinkę, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3)Wykonanie remontu wiaty śmietnikowej. 4)Wykonanie prac związanych z układaniem podbudów pod bieżnię, opaskę z trawy syntetycznej wokół bieżni, boiska i ciągi pieszo - jezdne. 5)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm. 6)Wykonanie nawierzchni z trawy sztucznej wokół bieżni na wierzchniej warstwie z miału kamiennego i podbudowie wykonanej w pierwszym etapie budowy. 7)Wykonanie nawierzchni syntetycznej bieżni typu natrysk na warstwie elastycznej oraz przygotowanej w pierwszym etapie podbudowie kruszywowej. 8)Wykonanie nawierzchni syntetycznej boiska-nawierzchnia typu 2S, wykonanie podbudowy betonowej boiska gr. 15 cm z betonu klasy C20/25, W8, F150. Nawierzchnia musi spełniać wymogi normy PN-EN 14877:2014-02. 9)Ułożenie nawierzchni z trawy naturalnej z rolki o parametrach trawy sportowej wewnątrz bieżni wraz z ułożeniem warstwy urodzajnej. 10)Ułożenie trawy naturalnej z rolki typu parkowego oraz wykonanie trawników sianych na terenach płaskich i skarpach. Na terenie płaskim przed ułożeniem trawników należy wyłożyć humus. 11)Wykonanie trybuny wraz z balustradami. 12)Wykonanie ogrodzenia boiska i terenu wraz z furtkami i bramami technologicznymi i naprawą istniejących cokołów. 13)Ułożenie korytek liniowych bieżni, boiska oraz ciągów pieszych i wpięcie do kanalizacji deszczowej. 14)Wypełnienie istniejących rowów z koryt betonowych płukanym żwirem drenarskim białym lub szarym fr. 40-80 mm. 15)Dostawa i montaż osprzętu sportowego: bramek do piłki nożnej, zeskoku do skoku wzwyż 5x3x0,6 m wraz z pokrowcem przeciwdeszczowym, stelażem stalowym, zeskoku do skoku o tyczce 5x4x0,7 m ze stelażem i pokrowcem przeciwdeszczowym, klatki do rzutów dyskiem i młotem 5/7 m wraz z akcesoriami montażowymi, słupków do koszykówki, słupków uniwersalnych do siatkówki, tenisa i badmintona z siatką. 16)Wykonanie skoczni w dal wraz z obrzeżami, przymiarem, łapaczami piasku, wypełnieniem z piasku i belką do skoku w dal. 17)Wykonanie koła do rzutów dyskiem i młotem wraz z obręczami i progiem. 18)Montaż skrzynki do skoku o tyczce wraz z wkładami (pokrywami) wypełniającymi skrzynię. Urządzenia lekkoatletyczne takie jak klatka do rzutów dyskiem i młotem, belka skoku w dal, belki skoku o tyczce, próg i obręcze muszą posiadać certyfikat IAAF. 19)Dostawa i montaż urządzeń małej architektury: ławki i kosze na śmieci, stojak na rowery. 20)Wykonanie stacji podwyższania ciśnienia wraz z obudową oraz całą instalacją zraszania boiska (rury wodne i okablowanie zraszaczy). 21)Zrektyfikowanie do poziomu nawierzchni istniejących studni po ułożeniu nawierzchni. 22)Rozbudowa RG o system ściemniania oświetlenia (przetwornik cyfrowo-analogowy, wzmacniacz sygnału, zasilacz, przekaźnik) oraz o system sterowania załączania i jasnością oświetlenia za pomocą sms ów i zegara astronomicznego. 23)Montaż słupów oświetleniowych boiska wielofunkcyjnego i terenu przy bieżni wraz z wysięgnikami i oprawami. 24)Wykonanie instalacji elektrycznych dla systemu zraszania. 25)Montaż w płycie boiska studni rozdzielczych, sportowych wraz z gniazdami wtykowymi. 26)Wykonanie instalacji monitoringu terenu. 27)Wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej (pamiątkowej) zawierającej informację o źródle finansowania inwestycji według wzoru przekazanego po zawarciu umowy przez Zamawiającego. 3.Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy (dotyczące tzw. klauzuli społecznej): Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie jest zobowiązany zatrudnić co najmniej 2 osoby niepełnosprawne (osoba niepełnosprawna - osoba spełniająca przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych - t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 14 poz. 92 ze zm. lub osoba w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego) przy wykonywaniu zamówienia na cały okres jego realizacji. W przypadku rozwiązania umowy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej oraz do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu umowy zawarte z osobami niepełnosprawnymi oraz dokumenty potwierdzające niepełnosprawność zatrudnionych osób. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto umowy za każdą niezatrudnioną osobę niepełnosprawną poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego. Uwaga! Zamawiający dopuszcza realizację powyższego wymagania również poprzez: -zatrudnienie osób niepełnosprawnych na podstawie umowy cywilnoprawnej; -wyznaczenie do realizacji zamówienia obecnie zatrudnionych pracowników Wykonawcy, posiadających status osoby niepełnosprawnej. 4.Szczegółowy przedmiot zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ tj.: 1)Dokumentacja projektowa; 2)Przedmiary; 3)Mapy, rysunki; 4)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5.Dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 dotyczy całego zamierzenia budowlanego (tj. etapu I i II). Niniejsze postępowanie dotyczy etapu II zgodnie z opisem w ust. 2 oraz załączonym przedmiarem. Wykonawca winien realizować zakres robót określony w załączonym przedmiarze, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 25.000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy, 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem Wadium - Modernizacja boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego, bieżni lekkoatletycznej i terenowych urządzeń sportowych przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji. 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 10. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowy okres gwarancji za wady maksymalnie 12 miesięcy ponad wymagane minimum (tj. podstawowe 60 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach