Przetargi.pl
MODERNIZACJA BOISK WIELOFUNKCYJNYCH W GMINIE RUDNIKI

Gmina Rudniki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, Wojska Polskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35-95-072 , fax. 343 595 013
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudniki
    Wojska Polskiego 12A
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 34 35-95-072, fax. 343 595 013
    REGON: 151398586
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl, www.bip.rudniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA BOISK WIELOFUNKCYJNYCH W GMINIE RUDNIKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji boisk sportowych w miejscowości Cieciułów i Mirowszczyzna. Zakres przedmiotu zamówienia: Zadanie podzielone jest na 2 części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, bądź też na dwie części zamówienia. Każda z części zamówienia będzie oceniana odrębnie. CZEŚĆ 1 zamówienia: Budowa boiska wielofunkcyjnego w Cieciułowie Przedmiotem zamówienia są prace związane z modernizacją boiska wielofunkcyjnego w Cieciułowie dz.nr ew. 445/3. Projekt współfinansowany jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Ministerstwa Sportu i Turystyki. Projekt należy wykonać z uwzględnieniem zapisu projektu wykonawczego – „Budowa boiska szkolnego z wykorzystaniem istniejącego”  Budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej,  Dostawa i montaż piłkochwytu wys. 4 m po obwodzie boiska,  Budowa utwardzonego dojścia do boiska. Opis założeń projektowych: BOISKO Na przedmiotowym terenie istnieje boisko do koszykówki o nawierzchni z kostki betonowej, która zostanie wykorzystana jako podbudowa pod częścią projektowanego boiska wielofunkcyjnego. Drobne nierówności do 3 cm należy wyrównać podbudową dynamiczną tzw.ET. Zaprojektowano poszerzenie wymiarów istniejącego boiska poprzez wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego oraz ułożeniu obwodowego obrzeża. Oś projektowanego boiska biegła będzie tak samo jak istniejącego z północy na południe. CIĄGI PIESZE PRZY BOISKU Projektowana nawierzchnia utwardzona z kostki betonowej, wibroprasowanej, fazowanej w kolorze szarym. Zaprojektowano ograniczenie nawierzchni z obrzeży o wymiarach 8x30 cm, na ławie z oporem, wykonane jako zatopione, w taki sposób aby woda opadowa odpływała w teren biologicznie czynny. NAWIERZCHNIA SPORTOWA Projektuje się nawierzchnię sportową typu 8+8, w kolorze czerwonym – ceglastym, która składać się będzie z 2 warstw , maty z granulatu SBR połączonej lepiszczem poliuretanowym oraz kolorowej warstwy użytkowej. Warstwa podbudowy dynamicznej wraz z pierwszą warstwą nawierzchni sportowej powinny być tak ułożone, aby ich wierzch licował z górna krawędzią obrzeży. Warstwę ścieralną z granulatu EPDM, należy ułożyć na obrzeżach , powyżej górnej krawędzi kostki brukowej. Aby zapewnić właściwa przyczepność tej warstwy do obrzeży, należy je zaimpregnować systemowym impregnatem do betonu. WYPOSAŻENIE BOISKA Boisko do piłki ręcznej o wymiarach 27,0 x 15,0 m zostanie wyposażone w bramki o wymiarach 3,0 x 2,0 m, głębokość 50 cm, profil aluminiowy. Linie boiska w kolorze białym. Boisko do koszykówki o wymiarach 27,0x15,0 m, wyposażone zostanie w 2 stalowe stojaki, białe tablice, obręcze do kosza wzmocnione z pręta stalowego, przystosowane do mocowania siatki łańcuchowej, siatkę wykonaną z łańcucha. Linie boiska w kolorze niebieskim. Boisko do piłki siatkowej o wymiarach 18,0x9,0 m wyposażone zostanie w dwa słupki wysokości 3m jeden z napinaczem śrubowym siatki, drugi z elementami zaczepowymi siatki, wyposażone w bezstopniową regulację zawieszenia siatki co umożliwi wykorzystanie ich do gry w siatkówkę, tenisa oraz badmintona oraz w siatkę. Linie boisk koloru żółtego. Piłkochwyt o wysokości 4 m umieszczony zostanie po obwodzie boiska. CZEŚĆ 2 zamówienia: Przebudowa boiska w Mirowszczyźnie Przedmiotem zamówienia są prace związane z modernizacją boiska wielofunkcyjnego w Mirowszczyźnie dz.nr ewid. 208/1. Projekt współfinansowany jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Ministerstwa Sportu i Turystyki. Projekt należy wykonać z uwzględnieniem zapisu projektu wykonawczego – „Budowa boiska szkolnego z wykorzystaniem istniejącego”.  Budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej,  Dostawa i montaż urządzeń sportowych i piłkochwytu,  Budowa utwardzonego dojścia do boiska od miejsc postojowych i od strony szkoły,  Wymianę ogrodzenia od strony miejsc postojowych na ogrodzenie wys. 4 m.  Wymianę ogrodzenia od strony szkoły na ogrodzenie wys. 2 m. OPIS ZAŁOŻEŃ PROJEKTOWYCH: BOISKO Na przedmiotowym terenie istnieje boisko do koszykówki o nawierzchni z kostki betonowej. Nawierzchnia istniejącego boiska zostanie wykorzystana jako podbudowa pod częścią projektowanego boiska wielofunkcyjnego. Drobne nierówności do 3 cm należy wyrównać podbudową dynamiczną tzw. ET. Zaprojektowano poszerzenie wymiarów istniejącego boiska poprzez wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego oraz ułożeniu obwodowego obrzeża. Oś projektowanego boiska biegła będzie tak samo jak istniejącego z północy na południe. CIĄGI PIESZE PRZY BOISKU Projektowana nawierzchnia utwardzona z kostki betonowej, wibroprasowanej, fazowanej w kolorze szarym. Zaprojektowano ograniczenie nawierzchni z obrzeży o wymiarach 8x30 cm, na ławie z oporem, wykonane jako zatopione, w taki sposób aby woda opadowa odpływała w teren biologicznie czynny. NAWIERZCHNIA SPORTOWA Projektuje się nawierzchnię sportową typu 8+8, w kolorze czerwonym – ceglastym, która składać się będzie z 2 warstw , maty z granulatu SBR połączonej lepiszczem poliuretanowym oraz kolorowej warstwy użytkowej składającej się z mieszaniny granulatu EPDM, połączonej lepiszczem. Projektowana nawierzchnia sportowa będzie instalowana na warstwie tzw. podbudowy dynamicznej o gr. 35 mm, będącej mieszaniną kruszywa kwarcowego o frakcji 2-5 mm oraz granulatu SBR o frakcji 1-4 mm połączonych lepiszczem poliuretanowym. Warstwa podbudowy dynamicznej wraz z pierwsza warstwą nawierzchni sportowej powinny być tak ułożone, aby ich wierzch licował z górna krawędzią obrzeży. Warstwę ścieralną z granulatu EPDM, należy ułożyć na obrzeżach , powyżej górnej krawędzi kostki brukowej. Aby zapewnić właściwą przyczepność tej warstwy do obrzeży, należy je zaimpregnować systemowym impregnatem do betonu. WYPOSAŻENIE BOISKA Boisko do piłki ręcznej o wymiarach 29,0 x 15,0 m zostanie wyposażone w bramki o wymiarach 3,0 x 2,0 m, głębokość 50 cm, profil aluminiowy. Linie boiska w kolorze białym. Boisko do koszykówki o wymiarach 29,0x15,0 m, wyposażone zostanie w 2 stalowe stojaki, białe tablice, obręcze do kosza wzmocnione wykonane z pręta stalowego, przystosowane do mocowania siatki łańcuchowej, siatkę wykonaną z łańcucha. Linie boiska w kolorze niebieskim. Boisko do piłki siatkowej o wymiarach 18,0x9,0 m wyposażone zostanie w dwa słupki o wysokości 3m, jeden z napinaczem śrubowym siatki, drugi z elementami zaczepowymi siatki, wyposażone w bezstopniową regulację zawieszenia siatki, co umożliwi wykorzystanie ich do gry w siatkówkę, tenisa oraz badmintona oraz w siatkę. Linie boisk koloru żółtego. Piłkochwyty projektowane piłkochwyty o wys. 4 m umieszczony wzdłuż krótkich boków boiska. OGRODZENIE Ogrodzenie wys. 4 m przewidziano wzdłuż długiego boku boiska od strony miejsc postojowych Projektowane ogrodzenie będzie przebiegać równolegle do osi boiska. Ogrodzenie wys. 2 m przewidziano wzdłuż długiego boku boiska od strony szkoły projektuje się wygrodzić ogrodzeniem wys.2,00 m od poziomu terenu. W ogrodzeniu projektuje się furtki wyposażone w zamek z wkładką. Projektowane ogrodzenie będzie przebiegać równolegle do osi boiska. Dotyczy 1 i 2 Części zamówienia: Opis wymagań Zamawiającego Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp oraz posiadać będzie niezbędne certyfikaty, normy lub aprobaty oraz będzie zgodny z normami obowiązującymi dla placów publicznych. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w projekcie budowlanym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Zamawiający nie dopuszcza do wykonania podbudowy kruszywa pochodzenia osadowego: wapieni, dolomitów itp. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie za zgodą autora dokumentacji materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentach przetargowych, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ww. ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. Przedstawione dokumenty będą podlegały ocenie autora dokumentacji, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. Wykonawca zamówienia we własnym zakresie w uzgodnieniu z Zamawiającym i właścicielem danego terenu zorganizuje plac i zaplecze budowy. Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, Podwykonawcy i dalszego Podwykonawcy, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: wykonywanie robót budowlanych w zakresie konstrukcji boisk o nawierzchni poliuretanowej (np. operator układarki nawierzchni, operator walca, operator koparki, itp.) zwane dalej „pracownikami”, w okresie realizacji niniejszej umowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108)– szczegółowo opisany w pkt 23 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 08 maja 2018r. do godz. 09:00 do wniesienia wadium w kwocie: Dla Części 1 zamówienia 2 000,00.złotych (słownie: dwa tysiące. złotych 00/100). Dla Części 2 zamówienia 2 500,00 złotych ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) na podstawie art.45 ust.6 ustawy, tj: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Oryginały dokumentów dotyczących wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Gmina Rudniki, Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Oddział w Radłowie, ul. Długa 2, 46-331 Radłów, Nr 41 8909 1045 0050 0500 1661 0007, z dopiskiem: Wadium – Modernizacja boisk wielofunkcyjnych w Gminie Rudniki i dodatkowo opisać Część 1 i 2 zamówienia lub dowolnie wybraną część przez Wykonawcę. Oferta jest uznana przez Zamawiającego jako zabezpieczona wadium wniesionym w pieniądzu tylko wtedy, jeśli kwota wadium znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dowód wniesienia Wadium, b) Wypełniony Formularz Oferty, c) Kosztorysy ofertowe d) Oświadczenia wykonawcy , e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub innym dokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli wystąpi) – Załącznik Nr 7 do SIWZ g) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą h) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana, i) Wykonawca złoży, wykaz stanowisk pracy i ilości pracowników planowanych do zatrudnienia, którzy będą wykonywać czynności , o których mowa w pkt 23.1 osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz z zobowiązaniem, że wymienione w nim osoby będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę j) Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach