Przetargi.pl
Modernizacja boisk i zagospodarowania terenu

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, ul. W. Wróblewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 231 12 13; 231 29 42 , fax. 32 231 12 13
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3
    ul. W. Wróblewskiego 9
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 231 12 13; 231 29 42, fax. 32 231 12 13
    REGON: 00072136600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boisk i zagospodarowania terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją obiektów sportowych, modernizacją zagospodarowania terenu i wykonanie prac towarzyszących. Zakres przedmiotu zamówienia: a) modernizacja obiektów sportowych: - boisko wielofunkcyjne do gry w siatkówkę, koszykowkę o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, - boisko do gry w piłkę ręczna o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, - bieżnię prostą – 60 m o nawierzchni poliuretanowej, - skocznię w dal z rozbiegiem o nawierzchni poliuretanowej, - plac zajęć sprawnościowych i siłownia o nawierzchni trawiastej, wraz z przestrzenią rekreacyjno – wypoczynkową. - piłkochwyty, - odwodnienie obiektów sportowych b) modernizacja zagospodarowania terenu: - ciągi komunikacyjne – chodniki wyłącznie dla ruchu pieszego, - wymiana nawierzchni w sąsiedztwie istniejących schodów wejściowych do budynku – chodniki wyłącznie dla ruchu pieszego – zmiana ze względu na rezygnację z przebudowy schodów wejściowych i budowy rampy dla osób niepełnosprawnych. - plac szkolny - manewrowy, - mała architektura: ławki parkowe, kosze na śmieci, tablica informacyjna - odwodnienie terenów utwardzonych c) budowa oświetlenia terenu szkoły, d) monitoring wizyjny terenu, obiektu szkoły. e) nasadzania zieleni urządzonej, (izolacyjnej i ozdobnej), f) nasadzenia zastępcze według decyzji administracyjnej g) zabezpieczenie uzbrojenia podziemnego Zakres prac: - Roboty przygotowawcze, wytyczenie obiektów, - Prace demontażowe i rozbiórkowe: demontaż istniejących nawierzchni placu szkolnego i boisk wraz z podbudową, likwidacja fragmentu ogrodzenia szkolnego, likwidacja uszkodzonego i wadliwego odwodnienia liniowego, likwidacja nieczynnych studzienek kanalizacji deszczowej. Utylizacja istniejącej nawierzchni, - Wykonanie projektowanych nawierzchni z kostek brukowych i płyt chodnikowych wykształcenie spadków podbudową, ułożenie nowych obrzeży, położenie kostki brukowej i płyt, - Nawiązanie się wysokościowe do utwardzonych zjazdów oraz do wykonanego ogrodzenia, - Przebudowa fragmentu kanalizacji deszczowej odwodnienia terenu szkoły (wykonanie odwodnienie liniowego na placu szkolnym, likwidacja starego, - wykonanie nowych nawierzchni boisk szkolnych wraz z podbudową oraz piłkochwytami, koszami, słupkami, bramkami, - Nasadzania zieleni urządzonej, (izolacyjnej i ozdobnej), - Nasadzenia zastępcze według decyzji administracyjnej, - Wykonanie nowej nawierzchni trawiastej wraz z wyrównaniem i humusowaniem, - Wykonanie nowej instalacji oświetlenia zewnętrznego wraz z okablowaniem, - Wykonanie monitoringu zewnętrznego, - Wykonanie odwodnienia obiektów sportowych i nawierzchni utwardzonych - Wykonanie zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego - Wyposażenie placu szkolnego w urządzenia sportowe, ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne itd., - Wykonanie siłowni na wolnym powietrzu, wyposażenie w urządzenia do ćwiczeń. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu,itp., - zabezpieczy złom z demontażu, przewiezie komisyjnie złom do punktu skupu i niezwłocznie przekaże Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający odbiór złomu przez skup złomu w celu wystawienia faktury przez Zamawiającego na odbiorcę złomu, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, zapewni całodobowe stróżowanie i zabezpieczenie terenu robót, - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, w tym przenośne toalety dla swoich pracowników - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 4000 złotych brutto, - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru zgłoszenie w terminie umownym oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500(3 egzemplarze), - pokryje koszty dodatkowego uzgodnienia dokumentacji w Zespole Uzgadniania Dokumentacji, jeśli zajdzie taka potrzeba, - uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu, - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt, - wykona rozbiórkę nawierzchni i ponowne wykonanie z materiału z odzysku dla wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia, - będzie przestrzegał i wykona na swój koszt postanowienia decyzji administracyjnej zgłoszenia robót, - będzie przestrzegał i wykona na swój koszt postanowienia decyzji administracyjnej w sprawie nasadzeń zastępczych - będzie przestrzegał i wykona na swój koszt postanowienia uzgodnienia odwodnienia inwestycji Informacje dodatkowe: Zamawiający informuje, że w zakresie parametrów technicznych nawierzchni poliuretanowej minimalne wymagane przez Zamawiającego podstawowe parametry techniczne nawierzchni poliuretanowej określone są w opisie technicznym część budowlana punkt 9.1.1 Wobec powyższego Zamawiający na etapie składania ofert wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: a) karta technicznej oferowanej nawierzchni poliuretanowej na potwierdzenie, że oferowana nawierzchnia poliuretanowa spełnia parametry wskazane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) atest higieniczny PZH dla oferowanej nawierzchni, c) aprobata Techniczna ITB lub Rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badan itp.) wydany przez instytucje uprawnione do badania i certyfikowania wyrobów potwierdzający, że oferowana nawierzchnia syntetyczna spełnia parametry techniczne zabudowanej nawierzchni dla realizowanego zadania inwestycyjnego, d) autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię, e) deklaracja zgodności potwierdzona przez producenta nawierzchni. f) raport z badań przeprowadzonych przez akredytowane laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs itd.) potwierdzające spełnienie wymagań stawianych przez organizację IAAF. g) sprawozdanie z wyników badań potwierdzających bezpieczeństwo ekologiczne wg normy DIN 18035-6 oferowanej syntetycznej nawierzchni sportowe, w tym zawartość substancji szkodliwych (między innymi metali ciężkich), wydane przez akredytowane laboratorium. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiary robót - ZAŁĄCZNIK Nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dokumentacja projektowa - ZAŁĄCZNIK Nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dokumentacja projektowa-aktualizacja styczeń 2017 - ZAŁĄCZNIK Nr 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - ZAŁĄCZNIK Nr 13 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - decyzja administracyjna - zgłoszenie robót - ZAŁĄCZNIK Nr 14 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - decyzja administracyjna, w tym nasadzenia zastępcze - ZAŁĄCZNIK Nr 15 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - uzgodnienie odwodnienia inwestycji - ZAŁĄCZNIK Nr 16 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - harmonogram egzaminów- wyłączenia okresu realizacji robót - ZAŁĄCZNIK Nr 17 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 20.00. d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki f) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie aby nie utrudniać funkcjonowania placówki – termin wykonywania tych prac winien być uzgodniony z placówką przed ich rozpoczęciem g) prace związane z wykonawstwem robót winny być tak prowadzone, aby zawsze był możliwy wjazd na teren szkoły dla pracowników szkoły i osób trzecich h)Zamawiający wymaga, aby w okresie egzaminów(załącznik nr 17 do SIWZ) wykonawca nie prowadził robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach