Przetargi.pl
„Modernizacja bloku operacyjnego wraz z traktem porodowym na potrzeby Szpitala w Pyskowicach - Obecny etap dotyczy: Traktu porodowego.”

Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Szpitalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 332 424 , fax. 32 2332424 w. 230
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 2
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 322 332 424, fax. 32 2332424 w. 230
    REGON: 27624746500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpyskowice.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja bloku operacyjnego wraz z traktem porodowym na potrzeby Szpitala w Pyskowicach - Obecny etap dotyczy: Traktu porodowego.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zarząd Szpitala w Pyskowicach prosi o przesłanie ofert dotyczących: Wykonania modernizacji traktu porodowego zgodnie z posiadanym opisem i przedmiarem stanowiącymi załączniki do postępowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w - dokumentacji projektowej: „Modernizacja bloku operacyjnego wraz z traktem porodowym na potrzeby Szpitala w Pyskowicach - Obecny etap dotyczy: Traktu porodowego.” Do ogłoszenia załączono niezbędne załączniki W/w dokumentacja znajduje się również do wglądu dla zainteresowanych w siedzibie Zamawiającego. Ponadto Zamawiający orientacyjny zakres rzeczowy planowanych prac zawarł w przedmiarze robót stanowiących załącznik do postępowania Wykonawca na własnym zakresie i na własną odpowiedzialność określi i ustali niezbędny zakres rzeczowy prac gwarantujący wykonanie robót zgodnie z sztuką budowlaną, oczekiwaniami Zamawiającego oraz zapewnieni dotrzymania deklarowanego czasu gwarancji na wykonane roboty. Zamawiający wymaga deklaracji i dotrzymania przez Wykonawcę minimum dwu-letniego okresu gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Deklarowany okres gwarancji przez wykonawcę powinien obejmować całość robót w tym zabudowywane urządzenia i sprzęt. Ze względu na charakter obiektu, na terenie którego będą prowadzone roboty remontowo-budowlane Zamawiający oczekuje od Wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych na terenie czynnych obiektów użyteczności publicznej i uwzględnienia tego faktu w harmonogramie robót oraz zaleca dokonania wizji lokalnej na etapie przygotowywania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach