Przetargi.pl
MODERNIZACJA AULI ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W MIŃSKU MAZOWIECKIM

Powiat Miński ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, T. Kościuszki 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Miński
    T. Kościuszki 3
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    REGON: 711581788
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA AULI ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W MIŃSKU MAZOWIECKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - modernizacyjne wraz z przebudową sceny auli budynku Zespołu Szkół nr 1 w Mińsku Mazowieckim.Roboty prowadzone będą na działce 865/16 zlokalizowanej w Mińsku Mazowieckim.Budynek Zespołu Szkół nr 1 w Mińsku Mazowieckim jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – posiada rampę dojazdową oraz podnośnik dźwigowy wewnętrzny.Przedmiot zamówienia opisany w dokumentacji projektowej dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załącznikach oznaczonych odpowiednio od nr 14.1 do nr 14.32 do SWZ – dokumentacja określająca przedmiot zamówienia oraz w przedmiarach stanowiących Załączniki oznaczone odpowiednio od nr 2A do nr 2C do SWZ3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z budżetu z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 28 000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych zero groszy) i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.2. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:3.1 pieniądzu,3.2 gwarancjach bankowych,3.2 gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2020r. poz 299)4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim, ul. Piłsudskiego 6 – nr 92 9226 0005 0001 4020 2000 0020, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu p.n. Modernizacja auli Zespołu Szkół nr 1 w Mińsku Mazowieckim”5. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wskazanym w pkt 4.8. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium.9. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:11.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 ustawy Pzp lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej11.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,11.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: sytuacji ekonomicznej i finansowejWykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 1.500.000,00 PLN.b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1.000.000,00 PLNZamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy, które stanowi wstępnepotwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.A w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona na podstawie złożonego na wezwanieZamawiającego (zgodnie z Rozdziałem XX pkt 1.2) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej.2) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca (firma) spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykażeże:działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości zrealizowanych robót minimum1.000.000,00 złotych brutto polegającą na remoncie auli lub innego pomieszczeniaaudytoryjnego, uwzględniającego między innymi wykonanie nowych okładzin ściennych, sufitowych i podłogowych, instalację wentylacji, oświetlenia,nagłośnienia oraz montaż okładzin drewnianych, odpowiadające swoim rodzajemrobotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami posiadającymi realizacji zamówienia, posiadającą uprawnieniado pełnienia funkcji: kierownika budowy posiadającym dopuszczalne przepisami uprawnienia dopełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowaniarobotami budowlanymi) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bezograniczeń lub równoważne oraz należącym do właściwej Izby InżynierówBudownictwa lub równoważne, kierownika robót posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bezograniczeń lub równoważne, kierownika robót posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne.Zamawiający uzna warunek za spełniony:w stosunku do Wykonawcy składającego ofertę - na podstawie złożonego oświadczeniaWykonawcy, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziałuw postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.b) w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona - na podstawiezłożonego na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z Rozdziałem XX pkt 1.2) wykazu robótbudowlanych wraz z dowodami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone oraz na podstawie złożonego wykazu osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach