Powiat Kaliski ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, Plac Św. Józefa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2019-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
Plac Św. Józefa 5
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja archiwum Starostwa Powiatowego w Kaliszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów przesuwnych. Miejscem montażu jest budynek Starostwa Powiatowego w Kaliszu przy Placu Św. Józefa 5. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określają: 1) załącznik nr 4 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 2) załącznik nr 5 do SIWZ – Rysunek do zakresu robót, 3) rozdział 3 SIWZ – Istotne postanowienia umowy. 3. W zakres zmówienia wchodzi również wykonanie wszelkich prac umożliwiających prawidłowe zamontowanie, funkcjonowanie i korzystanie z w/w regałów tj. m.in. wykonanie podłoża z blachy o grubości 10 mm pod ustawianymi regałami. 4. W celu prawidłowego przygotowania oferty zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku z udziałem Zamawiającego. Wykonawca winien wszystkie koszty prac związanych z dostawą i montażem regałów przesuwnych oraz przygotowaniem podłoża wliczyć w cenę ofertową (wynagrodzenie ryczałtowe). 5. Prace przygotowawcze (m.in. zabezpieczenie miejsca montażu regałów, ustawienie urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt. 6. Wykonawca utrzyma ład i porządek na terenie prac, a po ich zakończeniu usunie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawi cały teren czysty i nadający się do użytkowania. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie i sprzątanie odpadów. 8. Od daty rozpoczęcia montażu do daty obioru końcowego (bez uwag), Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę prac oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie. 11. Zamawiający udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 2 lata. 12. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 39131100-0 (regały archiwalne), 39150000-8 (różne meble i wyposażenie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39131100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości – 3.000,00 zł. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu (zł) należy wnieść przelewem na rachunek: Getin Noble Bank SA nr 94 1560 0013 20007 1550 9000 0005 z dopiskiem „Wadium - nr sprawy ZP.272.1.15.2019”. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwota gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust.4 a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności, do których uprawnia. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokumenty przedstawione w formie kserokopii należy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji (na każdej zapisanej stronie). 5. Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych w magazynie Fortu VII w Poznaniu
Dodano: 2023-02-06 - Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - regały archiwalne.
Dodano: 2021-10-08 - Dostawa i montaż regałów jednych i stacjonarnych na potrzeby pomieszczeń archiwum Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu i Delegaturach, z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2020-09-18 - „Wykonanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych do magazynu książek w Pałacu Działyńskich w Poznaniu (Stary Rynek 78-79) oraz do magazynu książek w Kórniku (ul. Zamkowa 8)”
Dodano: 2020-08-11 - Dostawa i montaż regałów jezdnych na potrzeby Archiwum Zakładowego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Dodano: 2020-06-09 - DOSTAWA REGAŁÓW
Dodano: 2018-07-05 - Dostawa i montaż regałów przesuwnych w pomieszczeniach piwnicznych Wydziału Historycznego UAM na Morasku, ul. Umultowska 89D w Poznaniu.
Dodano: 2017-05-16 - Dostawa i montaż regałów przesuwnych w pomieszczeniach piwnicznych Wydziału Historycznego UAM na Morasku, ul. Umultowska 89D w Poznaniu.
Dodano: 2017-03-17