Przetargi.pl
Modernizacja akwarium - oświetlenie i ogrzewanie basenów

Palmiarnia Poznańska ogłasza przetarg

  • Adres: 60-767 Poznań, ul. Matejki 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8663435 , fax. 061 8658907
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Palmiarnia Poznańska
    ul. Matejki 18 18
    60-767 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8663435, fax. 061 8658907
    REGON: 63238393100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palmiarnia.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja akwarium - oświetlenie i ogrzewanie basenów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Akwarium zlokalizowanego w pawilonie 3A Palmiarni Poznańskiej dotycząca ogrzewania i oświetlenia basenów. Zakres prac obejmuje demontaż istniejącej rozdzielnicy głównej, demontaż istniejących 100 szt. tablic rozdzielczych, demontaż 600 mb. przewodów kabelkowych wciąganych w rury instalacyjne, demontaż 1200 mb. przewodów kabelkowych układanych w korytkach i listwach instalacyjnych, montaż nowej rozdzielnicy głównej n.n. o wymiarach 2035x1925x785 mm ( wys.x sze.x gł.), w miejscu istniejącej rozdzielni elektrycznej, wyposażonej w osprzęt zabezpieczający i wyłączniki zgodnie ze schematem elektrycznym, montaż 100 szt. rozdzielnic 600x500x175 mm., IP43 wyposażonych w elementy instalacji zasilającej grzałki basenowe, montaż instalacji elektrycznej w tym: 430 mb. przewodów układanych w gotowych bruzdach w betonie, 1370 mb. przewodów wciąganych do rur, 3850 mb. przewodów układanych w gotowych korytkach, 887 szt. gniazd wtyczkowych, badania pomontażowe. Szczegółowy zakres robót jest ujęty w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią integralne części SIWZ. Wszystkie prace budowlane należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi, pod nadzorem osób uprawnionych z zachowaniem przepisów bhp i p.poż. Obiekt należy wyposażyć w niezbędny podręczny sprzęt p.poż. zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych (Dz.U. Nr 121/1138 z 16.07.2003). Prace odbywać się będą w zapleczu Akwarium. W związku z powyższym teren prac należy odpowiednio wygrodzić i zabezpieczyć umożliwiając bezpieczną pracę obsłudze Akwarium. Ze względu na specyfikę pracy w Akwarium prace montażowe należy prowadzić etapami tak, aby była możliwość stałego działania poszczególnych istniejących urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : - posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (roboty instalacyjne elektryczne ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 realizacja (załącznik nr 2) - kierownik robót posiada uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zrzeszony jest w Izbie Zawodowej 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24.1 i 2 Ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona przez wykonawcę oferta zawierać musi następujące dokumenty : a/ ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru (zał. nr 1) b/ kosztorys ofertowy, który musi być sporządzony zgodnie z układem i pozycjami kosztorysów nakładczych (z podaniem : czynników cenotwórczych, obmiaru robót, cen jednostkowych i sumy poszczególnych pozycji oraz całości) i wartością stanowiącą cenę zamówienia : cena netto + podatek VAT = cena brutto. Jeżeli wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT powinien dostarczyć podstawę prawną z której to wynika. c/ doświadczenie zawodowe (zał. nr 2) d/ aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). e/ aktualne kserokopie : -uprawnień budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, osoby przewidzianej do pełnienia roli kierownika robót - wpisu na listę członków właściwej Izby Zawodowej osoby przewidzianej do pełnienia roli kierownika robót f/ parafowany projekt umowy (zał. nr 4) g/ oświadczenie - art.22 ust.1 Ustawy Pzp,art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp (zał. nr 3) h/ w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -przedłożą polisę ubezpieczeniową (lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100tys. zł. Wszystkie dokumenty i oświadczenia będące spełnieniem wymogów określonych w niniejszej dokumentacji przetargowej muszą być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania danego wykonawcę w zakresie praw majątkowych zgodnie z dokumentem rejestracyjnym lub innym dokumentem potwierdzającym właściwą reprezentację. W wypadku udzielenia przez te osoby upoważnienia do występowania w niniejszym postępowaniu w imieniu wykonawcy, winno ono być dołączone do oferty. W przypadku złożenia oferty przez przedsiębiorców (działających na zasadzie wpisu swojej działalności do ewidencji działalności gospodarczej lub rejestru sądowego) związanych umową spółki cywilnej, formularz ofertowy musi by podpisany przez wszystkich przedsiębiorców (wspólników) związanych taką umową. W wypadku udzielenia upoważnienia do działania w imieniu przedsiębiorców, musi być ono udzielone przez wszystkich przedsiębiorców wspólników i dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palmiarnia.poznan.pl oraz www.bip.city.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach