Przetargi.pl
Modernizacja - uszczelnienie dna niecki basenu rekreacyjnego na odkrytej pływalni miejskiej Panorama w Bielsku-Białej przy ul. M. Konopnickiej 5

Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. M. Konopnickiej 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8221875 , fax. 0-33 8221875
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. M. Konopnickiej 5 5
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 0-33 8221875, fax. 0-33 8221875
    REGON: 00240215100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bbosir.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja - uszczelnienie dna niecki basenu rekreacyjnego na odkrytej pływalni miejskiej Panorama w Bielsku-Białej przy ul. M. Konopnickiej 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja - uszczelnienie dna niecki basenu rekreacyjnego na pływalni Panorama przy ul. M. Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej polegająca na: - wykonaniu prac przygotowawczych i rozbiórkowych istniejącej okładziny ceramicznej, - wykonaniu reprofilacji powierzchni dna niecki basenowej, - wykonaniu izolacji przeciwwodnej powłokowej wraz z wklejeniem odpowiednich taśm uszczelniających, - wykonaniu okładzin ceramicznych, - wykonaniu spoinowania całej powierzchni Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonym: - Przedmiarze robót - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122125
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Bielsko Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, 43-300 Bielsku-Biała, ul. M. Konopnickiej 5, w wysokości 15.000zł, (słownie: piętnaście tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej ul. Dmowskiego 16, nr konta 49 1240 4142 1111 0000 4828 1489 Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w postaci dokumentu należy złożyć w formie oryginału w dziale Głównego Ksiegowego Bielsko Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. Uwaga - termin ważności gwarancji zapłaty nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot wadium: Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą upływu terminu związania ofertą (art.46 ust.1 pkt 1 Pzp) oraz w pozostałych przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1 i 2 Pzp. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu. W przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) dotyczy każdego Wykonawcy z osobna. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech robót budowlanych polegających na modernizacji - uszczelnianiu dna niecek basenowych na pływalniach odkrytych o charakterze sportowym odpowiadającym swoją wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie w szczególności: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane (ogólnobudowlane i konstrukcyjne), należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na poziomie co najmniej 60 % wysokości ceny brutto oferty własnej oraz posiadanie Umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wysokość sumy gwarancyjnej nie może być mniejsza niż wysokość ceny ofertowej a okres ubezpieczenia obejmować musi czas realizowania zamówienia przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) dotyczy każdego Wykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia. 8. Wniosą wadium w wysokości ustalonej przez Zamawiającego. Spełnienie warunku - uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego lub złożenie oryginału dokumentu wadialnego w Dziale Księgowości Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć: I Dokumenty składające się na ofertę: 1. Oryginał Oferty przetargowej, sporządzonej na formularzu stanowiącym Zał. nr 1 do Siwz. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Przedmiar robót z uwzględnieniem warunków zawartych w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności R, Kp, Zysk) oraz cenę oferty. Wskazanym jest złożenie kosztorysu w formie uproszczonej, ale dopuszcza się również kosztorys w formie szczegółowej. Kosztorys uproszczony winien zawierać ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, zestawienie materiałów (wraz z cenami) oraz tabelę elementów scalonych (z wyszczególnieniem składników ceny R, Kp, Zysk). 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja). Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa; pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 4. Oświadczenie Wykonawcy ( na formularzu Oferta przetargowa Zał. nr 1 do Siwz): - o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia Oferty. - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz - -o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 4 Siwz). II Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru, każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych polegających na modernizacji - uszczelnianiu dna niecek basenowych na pływalniach odkrytych o charakterze sportowym odpowiadającym swoją wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w p-kcie 3 zostały wykonane należycie (opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 5. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. nr 2), a ponadto: 5.1 Kserokopia odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy. 5.2 Aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy. 5.3 Oświadczenie o gotowości kierownika budowy do pełnienia tej funkcji w czasie realizacji niniejszego zamówienia (Załącznik nr 3 ). 6. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), Oświadczenie każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota, co najmniej na poziomie 60 % wartości ceny brutto oferty własnej - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Kopia dowodu wniesienia wadium. Uwaga: dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za godność z oryginałem przez Wykonawcę .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bbosir.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach