Przetargi.pl
„Modernizacja / rewitalizacja zabytkowych elewacji w Zespole Szkół nr 5 w Poznaniu”

Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-831 Poznań, Plac Wiosny Ludów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618842010, , fax. 618666004
  • Data zamieszczenia: 2020-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
    Plac Wiosny Ludów 2
    61-831 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618842010, , fax. 618666004
    REGON: 30268953900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja / rewitalizacja zabytkowych elewacji w Zespole Szkół nr 5 w Poznaniu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja / rewitalizacja zabytkowych elewacji w Zespole Szkół nr 5 w Poznaniu” w zakresie przewidzianym we Wzorze umowy, Opisie przedmiotu zamówienia i Tabeli etapów rozliczeniowych – Zał. nr 2, 3, 4 i 5a do SIWZ. Zakres robót budowlanych został szczegółowo określony w udostępnianej wraz z SIWZ dokumentacji technicznej (obejmującej projekty budowlano- wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót). Przedmiary robót stanowią materiał o charakterze pomocniczym, orientacyjnym - zawierającym szacowane ilości prac do wykonania, przy czym Wykonawca wycenia w składanej ofercie realizację zamówienia zgodnie z udostępniona dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i Tabelą etapów rozliczeniowych. Przedmiotem postępowania jest wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na remoncie elewacji północnej zewnętrznej, remoncie elewacji wschodniej zewnętrznej oraz remoncie elewacji zachodniej zewnętrznej w Zespole Szkół nr 5 wraz z zagospodarowaniem terenu. Przedmiot zamówienia stanowią m.in. następujące prace: - osuszanie i wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ściany fundamentowej; - remont kanału przylegającego do budynku od ul. Różanej; - renowacja cokołu i filarów z granitu; - naprawa rys, pęknięć i ubytków w murze; - renowacja elementów z tufu wulkanicznego; - naprawa i uzupełnienie tynku elewacyjnego wraz z scaleniem kolorystycznym; - konserwacja detali ozdobnych i płaskorzeźb z piaskowca; - renowacja podcieni arkadowych wejść; - wymiana opierzeń blacharskich; - remont metalowych krat z nadaniem kolorystki ciemnoszarej; - wymiana i konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej z nadaniem kolorystki zgodnej z wynikami badań stratygraficznych; - remont schodów zewnętrznych i murku wraz z metalowa poręczą otaczającego ogródek frontowy od ul. Różanej; - wymiana trzech metalowych wrót do wsypu opału; - likwidacja utwardzonego podjazdu od strony ul. Różanej; - wymiana wtórnych wycieraczek metalowych przed drzwiami wejściowymi na nowe; - wykonanie nowej aranżacji roślinnej w pasie zieleni od ul. Różanej; - wycinka 3 drzew zgodnie z załączoną decyzją WKiOŚ UM Poznania i posadzenie 13 nasadzeń rekompensacyjnych w lokalizacji według planu nasadzeń. Zadania Wykonawcy robót budowlanych opisane zostały w projekcie umowy – stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga: Prace stanowiące przedmiot zamówienia dotyczą obiektu zabytkowego – wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A 260 decyzją z dn. 20.X.1984 r. Roboty budowlane związane z realizacją Zadania inwestycyjnego prowadzone będą w trakcie trwania roku szkolnego, na terenie czynnie działającej placówki oświatowej, tj.: Zespołu Szkół nr 5. Przy organizacji robót budowlanych i dostaw Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym, do podejmowania wszelkich działań, które zapewnią nieprzerwany dostęp do budynku oraz zachowanie bezpieczeństwa uczniów i pracowników ww. placówki oświatowej oraz jej mienia. Wymiana lub konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej dotycząca elewacji zachodniej zewnętrznej (od ulicy Różanej) może odbywać się w okresie przerwy w funkcjonowaniu placówki tj. w lipcu 2020 r. Pozostałe prace związane z wymianą stolarki muszą odbywać się po przedstawieniu przez Wykonawcę szczegółowego harmonogramu i uzgodnieniu go z Zamawiającym. Dodatkowo: Prace związane z wymianą lub konserwacją stolarki okiennej i drzwiowej na elewacji zachodniej (od ul. Różanej) muszą zostać przeprowadzone w terminie od 27.06 do 31.07.2020 r., natomiast wymiana stolarki okiennej w stołówce szkolnej – tj. elewacja północna zew. od strony ul. Niedziałkowskiego - w okresie od 27.06 do 07.08.2020 r. Wymagana jest codzienna obecność Kierownika budowy i Kierownika prac konserwatorskich na budowie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych wg „Wspólnego słownika zamówień” (CPV): o 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne o 45111100-9 - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze o 45111000-8 - Roboty ziemne o 45261200-6 – Obróbki blacharskie o 45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych o 45410000-4 – Tynkowanie o 45453100-8 – Roboty renowacyjne o 45421100-5 - Instalowanie stolarki i ślusarki o 45442100-8 – Powłoki malarskie o 45312310-3 - Roboty z zakresie ochrony odgromowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 50.000,00 pln (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3 a-c) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 10.4 stosuje się. 3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 10 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. Wykonawca składa wraz z formularzem oferty: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z wypełnioną Tabelą etapów rozliczeniowych – Załącznik nr 5a. 2) Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ, 3) Wykaz dodatkowego doświadczenia Kierownika budowy i Kierownika prac konserwatorskich – Załącznik nr 10 – w przypadku deklaracji Wykonawcy, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 5) Oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór wg Załącznika nr 11 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach