Gmina Gorzkowice ogłasza przetarg
- Adres: 97-350 Gorzkowice, ul. Szkolna 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6818006 , fax. 044 6818006
- Data zamieszczenia: 2010-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzkowice
ul. Szkolna 3 3
97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie
tel. 044 6818006, fax. 044 6818006
REGON: 59064787100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja - remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych wsi Szczepanowice i Daniszewice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych wsi: - Szczepanowice (działka nr 482), długość drogi planowanej do wykonania ok. 0,395 km, szerokość jezdni planowanej do wykonania 4 m - Daniszewice (dz. nr 51/1), długość drogi planowanej do wykonania ok. 0,3km, szerokość jezdni planowanej do wykonania 4 m W zakres robót wchodzi: wyrównanie istniejącej nawierzchni z tłucznia równiarką, mechaniczne zagęszczenie podłoża, wyrównanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego, grubości 10 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego, grubości 8 cm, skropienie bitumem - emulsją asfaltową modyfikowaną - powierzchniowe utrwalenie, wykonanie nawierzchni drogi emulsją modyfikowaną i grysem kamiennym 8-11 mm, przy ilości kruszywa 13 dm3/m2., powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi emulsją modyfikowaną i grysem kamiennym 5-8 mm, przy ilości kruszywa 10 dm3/m2, plantowanie i profilowanie poboczy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 8, 9 i 10 do SIWZ, tj. projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonanie i odbioru robót oraz przedmiar. Przy czym zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowlany. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. 1. Zakres prac obejmuje między innymi (jeśli wymagane): a) pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania, b) przedstawienie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, c) organizację i zabezpieczenie placu budowy, d) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, 2. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, 3. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, muszą one posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty gwarantujące bezpieczeństwa ich użytkowania. 4. Ilekroć w dokumentacji projektowej użyta jest nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 5. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów m. in.: atest, aprobaty techniczne. 6. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku równoważny w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. 7. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 8. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobycie dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy wykonania niniejszego zamówienia, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godzin oględzin z pracownikiem urzędu. 9. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 7 - Wzór Umowy §12. 10. Kody CPV: 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 11. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na zainstalowane materiały i urządzenie nie krótszej niż oferowana przez producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 PZP) o wartości: 1.000 zł słownie (jeden tysiąc złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 120268E - Ignacew Folwarczny.
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 120263E relacji Stary Chrząstów - Śniatowa.
Dodano: 2016-03-23 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 120115E przez wieś Żelgoszcz w gminie Parzęczew - etap II.
Dodano: 2016-03-11 - Przebudowa drogi gminnej nr 120257E Parzęczew, ulica Kątna, Wielka Wieś.
Dodano: 2015-08-06 - Przebudowa drogi gminnej nr 120251E Opole, Sulimy.
Dodano: 2015-08-05 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 120280E przez miejscowość Konstantki oraz drogi powiatowej nr 5140E relacji Florianki-Adamówek-Ozorków w gminie Parzęczew
Dodano: 2015-06-30 - Przebudowa drogi gminnej G6 Kaszewice - Bożydar - ETAP I
Dodano: 2015-05-21 - Przebudowa nawierzchni ulicy Lotników w Parzęczewie - etap II.
Dodano: 2014-09-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 120282E we wsi Kowalewice.
Dodano: 2014-06-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 105421E relacji: Nowe Zduny - Górki Strugieńskie - Strugienice w miejscowościach Nowe Zduny i Zduny o długości 1+000,00m
Dodano: 2012-10-05