Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek ogłasza przetarg
- Adres: 38-440 Iwonicz, ul. Długa 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4350618 , fax. 013 4350618
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek
ul. Długa 1 1
38-440 Iwonicz, woj. podkarpackie
tel. 013 4350618, fax. 013 4350618
REGON: 00389160800180 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.felicjanki.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Dom Pomocy Społecznej - kościelna osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja - przebudowa obiektów Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Iwoniczu z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - Etap II: a) Wykonanie izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych dla bud. nr 1 wraz z kaplicą. b) Wykonanie robót związanych z przebudową kanalizacji deszczowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja - przebudowa obiektów Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Iwoniczu z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - Etap II: a) Wykonanie izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych dla bud. nr 1 wraz z kaplicą. b) Wykonanie robót związanych z przebudową kanalizacji deszczowej. Zakres robót obejmujący etap II: a) wykonanie izolacji pionowej i poziomej: - Odkopanie odcinkami murów zewnętrznych i osuszenie - Naprawa muru - uzupełnienie spoin, np. przy zastosowaniu specjalistycznych zapraw - Wykonanie izolacji poziomej muru metodami iniekcji niskociśnieniowej - Wykonanie izolacji pionowej przy zastosowaniu szlamu izolacyjnego i powłoki polimerowej, zabezpieczenie izolacji folią kubełkową - Ułożenie drenażu przy budynku nr 1 i kaplicy z odprowadzeniem drenażu do studzienek kanalizacyjnych - Zasypanie drenażu warstwą żwiru, zasypanie pozostałej części wykopów ziemią - Wykonanie opaski odwadniającej przy ścianach budynku. b) Przebudowa kanalizacji deszczowej: - wymiana kanalizacji deszczowej z rur betonowych i żeliwnych na kanalizację z rur PVC- w rejonie budynku nr 1 i kaplicy - przebudowa studni kanalizacyjnych betonowych - wykonanie wpustów deszczowych. Szczegółowy zakres robót remontowych został przedstawiony w : 1. Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Przedmiarach robót - załącznik nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, c) Przedstawiają oferty zgodnie z założeniami określonymi przez Zamawiającego, d) Zapoznają się z obiektem i warunkami realizacji robót (obiekt czynny), e) Udzielają na wykonane prace 3 letniej gwarancji, f) Wykażą wykonanie w ostatnich trzech latach robót związanych z osuszaniem budynków ( w szczególności wykonywania robót metodami iniekcyjnymi); w celu udokumentowania swojego doświadczenia w w/w zakresie wymagane jest podanie 2 przykładów wykonanych robót w ostatnich 3-latach, podobnego rodzaju i o podobnej skali; g) Wykażą wykonanie w ostatnich trzech latach robót związanych z sieciami kanalizacyjnymi -wymagane jest podanie 2 przykładów wykonanych robót w ostatnich 3-latach, podobnego rodzaju i o podobnej skali; Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg metody spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników oraz dokument z którego jednoznacznie wynika sposób reprezentacji spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum - umowę konsorcjum, z której jednoznacznie wynika oznaczenie lidera konsorcjum, cel konsorcjum, czas trwania konsorcjum, sposób reprezentacji, sposób zaciągania zobowiązań oraz zakres odpowiedzialności za zobowiązania. W takim przypadku należy również do oferty dołączyć pełnomocnictwo dla jednej z osób do reprezentowania konsorcjum, składania oświadczeń oraz zawarcia umowy . b) Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wymaganych przez zamawiającego oraz wymogów art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 SIWZ. d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech latach robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w sposób zgodny z umową, a efekt w postaci osuszenia murów został osiągnięty. e) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz polisę ubezpieczenia na prowadzone roboty do wysokości umownej wartości robót, od wszelkich szkód na osobie i mieniu, a przede wszystkim od pożaru, zalania itp. (dostarczone w terminie 7 dni po podpisaniu umowy). f) Kosztorys ofertowy przygotowany metodą uproszczoną w oparciu o przedmiar robót. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem ) spowoduje odrzucenie oferty. Poświadczenie za zgodność z oryginałem może dokonać osoba upoważniona zgodnie z przepisami prawa do reprezentacji firmy. Wykonawca zobowiązany jest na życzenie zamawiającego przedstawić do wglądu oryginał dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.felicjanki.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa warunków życia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury oraz rozwój zawodowy personelu
Dodano: 2014-11-19 - Poprawa warunków życia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie poprzez rozbudowę i modernizację infrastruktury oraz rozwój zawodowy personelu
Dodano: 2014-09-26 - Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z konstrukcją wsporczą pod urządzenia instalacji w budynku Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie oraz wyposażenia sali doświadczenia świata z dostawą wózków światłowodowych w ramach projektu pn. Wyższa jakość świadczonych usług poprzez modernizację infrastruktury i podnoszenie kwalifikacji kadry w Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie
Dodano: 2014-09-08 - wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji Projektu Pod Bezpiecznym Dachem - innowacyjny rozwój infrastruktury DPS w Iwoniczu wraz z dostawą wyposażenia
Dodano: 2014-03-04 - Ograniczenie niskiej emisji w powiatowych obiektach pomocy społecznej poprzez termomodernizację Środowiskowego Domu Samopomocy w Lubaczowie oraz przebudowę kotłowni w Domu Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej
Dodano: 2013-06-14 - Wyższa jakość świadczonych usług poprzez modernizację infrastruktury i podnoszenie kwalifikacji kadry w Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie
Dodano: 2013-05-06 - Termomodernizacja Domów Pomocy Społecznej w Powiecie Dębickim
Dodano: 2013-05-02 - Ograniczenie niskiej emisji w powiatowych obiektach pomocy społecznej poprzez termomodernizację Środowiskowego Domu Samopomocy w Lubaczowie oraz przebudowę kotłowni w Domu Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej
Dodano: 2013-04-30 - Przebudowa i remont budynku nr 7 szpitala - Centralnej Sterylizatorni. Znak sprawy: SZP/380/18/2012
Dodano: 2012-06-12 - Docieplenie zespołu budynków w DPS Dębica-Pawilon Nr 2 i Nr 3
Dodano: 2011-09-15