Przetargi.pl
Modernizacja - przebudowa drogi powiatowej nr 2206F ulicy Kożuchowskiej od ul. Kopernika do ul. Łąkowej w miejscowości Bytom Odrzański wraz z remontem kanalizacji deszczowej. Zadanie jest realizowane ze środków budżetu Powiatu Nowosolskiego oraz budżetu Gminy Bytom Odrzański

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Wojska Polskiego 100b
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4585330 , fax. 068 4585330
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli
    ul. Wojska Polskiego 100b 100b
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4585330, fax. 068 4585330
    REGON: 97121818700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-nowasol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja - przebudowa drogi powiatowej nr 2206F ulicy Kożuchowskiej od ul. Kopernika do ul. Łąkowej w miejscowości Bytom Odrzański wraz z remontem kanalizacji deszczowej. Zadanie jest realizowane ze środków budżetu Powiatu Nowosolskiego oraz budżetu Gminy Bytom Odrzański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Modernizacja - przebudowa drogi powiatowej nr 2206F ulicy Kożuchowskiej od ul. Kopernika do ul. Łąkowej w miejscowości Bytom Odrzański wraz z remontem kanalizacji deszczowej. Zadanie jest realizowane ze środków budżetu Powiatu Nowosolskiego oraz budżetu Gminy Bytom Odrzański. Zadanie obejmować będzie swym zakresem remont drogi powiatowej nr 2206F istniejącej ulicy Kożuchowskiej w Bytomiu Odrzańskim, która posiada obecnie nawierzchnie bitumiczną od skrzyżowania z ulicą Kopernika do skrzyżowania ul. Łąkową i polegać będzie w szczególności na następujących działaniach: a) wykonaniu rozbiórek elementów ulicy, miedzy innymi: - frezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej - nawierzchni chodników zbudowanej z płytek chodnikowych - krawężników i obrzeży chodnikowych - mechaniczne nawierzchni chodnika bitumicznego o grubości 6 cm - nawierzchni chodników zbudowanej z kostki betonowej gr. 8 cm - nawierzchni betonowej grubości 12 cm, b) wykonaniu robot ziemnych: - wykonanie wykopów pod przykanaliki do studzienek ściekowych i kolektor - wykonanie koryta - 15 cm c) wykonaniu warstw podbudowy: - pod nawierzchnię części jezdni podbudowa z tłucznia łamanego naturalnego o frakcji 0-31,5 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu - pod nawierzchnię miejsc postojowych podbudowa z tłucznia łamanego naturalnego o frakcji 0-31,5 mm o grubości 15 po zagęszczeniu d) wykonaniu nawierzchni i ich elementów: - nawierzchnia jezdni ulicy o szerokości 5,2-8,6 metrów o przekroju daszkowym 2%, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego średnioziarnistego o grubości 4 cm, warstwa wiążąca z masy asfaltobetonowego grubości 2,5 cm, - nawierzchnia chodników, wjazdów z kostki betonowej szarej i grafitowej grubości 8 cm 16 x 16 cm, krawędzie fazowane, klasa 50, gat. I, wibroprasowana, - wbudowanie krawężników betonowych 15 x 30 x 100 na ławie betonowej B 15 z oporem z betonu B 15 - wbudowanie krawężników najazdowych 5 x 30 x 100 na ławie betonowej B 15 z oporem - wbudowanie ścieku przykrawężnikowego o szerokości 20 cm z kostki betonowej grubości 8 cm - wbudowanie obrzeży chodnikowych 8 x 3 e) wykonaniu regulacji elementów urządzeń podziemnych, - wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej na odcinku ulicy, miedzy innymi: - montaż rur PPE o średnicy od 160 mm do 630 mm - montaż studni rewizyjnych - montaż wpustów ulicznych 2. Charakterystyka podstawowych elementów przedmiotu zamówienia. 2.1. Konstrukcja jezdni po remoncie: a) warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,5 mm - asfalt D 50/70, b) warstwa wiążąca grubości 2,5 cm z masy asfaltobetonu (100 kg / m2) o uziarnieniu 0/20 mm - asfalt D 50/70, c) podbudowa z tłucznia naturalnego łamanego o frakcji 0/31,5 mm, wg normy PN-S-06102:1996, grubości 20 cm, d) ściek przykrawężnikowy po obu stronach szerokości 20 cm z kostki betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej; 2.2. Konstrukcja parkingu i wjazdów: a) warstwa ścieralna z kostki betonowej , grafitowej grubości 8 cm, o wymiarach 16/16 cm , krawędzie fazowane , klasa 50, gat. I, wibroprasowana na podsypce cementowo - piaskowej; b) podbudowy zasadnicza grubości 15 cm z tłucznia naturalnego łamanego o frakcji 0/31,5 mm, wg normy PN-S-06102:1996; c) zakończenie zjazdu od granicy pasa drogowego wykonać obrzeżem 30/8 na lawie betonowej z oporem 2.3. Konstrukcja chodników: tylko dla ruchu pieszego - nawierzchnia chodników z betonowej kostki betonowej, szarej grubości 8 cm o wymiarach 16/16 cm , krawędzie fazowane, klasa 50, gat. I, wibroprasowana na podsypce cementowo - piaskowej. 2.4. Nawierzchnia obróbek: studni, skrzynek urządzeń podziemnych, obróbek słupów energetycznych i oświetleniowych, słupków znaków drogowych, pasów wyrównawczych nawierzchni chodnika (wzdłuż ścian budynków, cokołów, obrzeży): a) kostka betonowa gr. 8 cm, b) podsypka cementowo - piaskowa 2.5. Regulacja urządzeń sieci wodociągowo - kanalizacyjnej i gazowej: a. należy dokonać regulacji wysokościowej skrzynek zaworów oraz włazów kanałowych pokryw studni, 2.6. Odwodnienie ulicy - kanalizacja deszczowa: Planuje się remont całej sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Kożuchowskiej. Demontaż obejmować będzie studnie rewizyjne i wpusty uliczne. Istniejące kolektory kanalizacji deszczowej pod jezdnią ulicy Przyszłości należy zalać betonem B - 10. W miejsce istniejącej kanalizacji planuje się wykonanie nowej sieci kanalizacji deszczowej na projektowanym odcinku drogi, do której podłącza się nowe wpusty deszczowe. Istniejące i projektowane ukształtowanie niwelety drogi determinuje wykonanie 2 odcinków kolektorów deszczowych. Sieć kanalizacyjną stanowi: a) kolektor deszczowy b) przykanaliki i wpusty deszczowe c) studzienki rewizyjne d) studzienki wpustów deszczowych 3. Charakterystyka podstawowych materiałów. 3.1. Warstwa ścieralna jezdni: beton asfaltowy o uziarnieniu 0/12,5 mm na bazie asfaltu D 50/70. 3.2. Warstwa wiążąca jezdni: masa asfaltobeton (100kg/m2) o uziarnieniu 0/20 mm na bazie asfaltu D 50/70. 3.3. Warstwa profilująca: beton asfaltowy o uziarnieniu 0/16 mm - na bazie asfaltu D35/50 średnio 100 kg na m2. 3.4. Podbudowa pomocnicza z kruszywa: tłuczeń łamany naturalny o frakcji 0/31,5 mm wg normy PN-S-06102:1996. 3.5. Krawężnik betonowy: a) typ uliczny szerokość 15 cm b) materiał: beton wibroprasowany klasy B - 35 c) rodzaje: - prostokątne ścięte 15 x 30 cm, - prostokątne wjazdowe 15 x 22 cm, - skośne lewe i prawe d) gatunek 1, d) dokumenty odniesienia: normy PN - EN 1340: 2004 3.6. Obrzeża chodnikowe: a) typ uliczny 100 x 30 x 8 cm b) materiał: beton wibroprasowany klasy B -35 c) gatunek 1 d) dokumenty odniesienia : normy BN-80/6775-03/01 i BN- 80/6775-03/04 3.7. Kostka brukowa betonowa: 1) wzór - chodniki i wjazdy- kwadrat 16x16 cm, krawędzie fazowane, - kolor grafitowy - wjazd, - kolor szary - chodnik 2) grubość - 8 cm, 4) klasa wytrzymałościowa - 50, 5) gatunek - I, 6) metoda wytwarzania - wibroprasowanie, 7) wymagania jakościowe: a) wygląd zewnętrzny: - powierzchnie kostki powinny być pozbawione rys, pęknięć i ubytków betonu, - krawędzie elementów powinny być równe i proste, - tekstura i kolor powierzchni licowej powinny być jednorodne, b) wytrzymałość na ściskanie nie mniejsza niż 50 Mpa, c) mrozoodporność po 30 cyklach zamrażania i rozmrażania próbek w 3 % roztworze NaCl lub po 150 cyklach zamrażania i rozmrażania w wodzie powinny być spełnione następujące warunki: 1) próbki nie powinny wykazywać pęknięć i zarysowań powierzchni licowych, 2) łączna, końcowa masa ubytków betonu próbek zamrażanych nie powinna 3) przekraczać 5 %masy próbek nie zamrożonych, 4) końcowe obniżenie wytrzymałości na ściskanie próbek zamrażanych nie powinno być większe niż 20 % , d) nasiąkliwość - nie powinna przekraczać 5 %, e) ścieralność - nie powinna przekraczać 3,50 mm, f) szorstkość - wskaźnik szorstkości SRT powierzchni licowej, sprawdzony wahadłem angielskim powinien wynosić nie mniej niż 50, g) aprobata techniczna - producent betonowej kostki brukowej powinien posiadać aktualną aprobatę techniczną, zamawiającemu deklarację zgodności producenta kostki. h) wykonanym bezpośrednio w gruncie. 3.8. Kolektory deszczowe zaprojektowano z rur o sztywności obwodowej SN 8 kN/m2 i średnicy 400 mm z rur PVC - U kielichowym z uszczelką gumową. 3.9. Studnie rewizyjne - zaprojektowano z kręgów żelbetowych z betonu B 40 o średnicy 1000 mm prefabrykowanym z elementem dennym z betonu B45 łączonych na uszczelki z przykryciem komory płytą nad studzienną z otworem śr. 625 w wersji do zabudowy w chodniku przystosowane do klasy obciążenia A -15,wyposażone we włazy typu ciężkiego z zawiasem i wkładką tłumiąca klasy D 250. 3.10. Przykanaliki zaprojektowano z rur o sztywności obwodowej SN 8 kN/m2 i średnicy 160 mm z rur PVC - U o rdzeniu litym. 3.11. Studzienki wpustów ulicznych zaprojektowano jako betonowe z betonu B - 45 o średnicy 500 mm, z osadnikiem zwieńczone rusztem żeliwnym typ D 400 o wymiarach 550 x 300 mm na zawiasie, z wiadrem - osadnik zanieczyszczeń, 4. Rodzaj i ilość robót Rodzaj i ilość robót zaprojektowanych do wykonania przedmiotu zamówienia zostały podane w tabeli przedmiaru robót. 5. Uwagi Zakres robót i elementów do wykonania przez wykonawcę określony jest w tabeli przedmiaru robót. Wartość zaprojektowanych przez zamawiającego robót należy określić na podstawie Formularza kosztorysu ofertowego. Zamawiający założył, że wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne urządzeń, elementów, materiałów należy traktować jako przybliżenie ułatwiające ich dobór przez wykonawcę. Wykonawca może zaoferować urządzenia, elementy, materiały równoważne spełniające parametry, warunki określone w opisie i dokumentacji projektowej oraz posiadające wymagane aprobaty i certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium: Kwotę wadium ustala się w wysokości 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275), 4. Dowód wniesienia wadium - należy załączyć do oferty w formie oryginału. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 89 203000451110000000284750 - Starostwo Powiatowe w Nowej Soli, ul. Moniuszki 3 b, 67-100 Nowa Sól lub wpłaca w Kasie Starostwa Powiatowego (parter). 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich może złożyć wadium o takiej wartości by ich suma wynosiła 4 500,00 PLN. uwaga: w tytule przelewu proszę wpisać, czego dotyczy wadium (przetarg PN 22/2009/PZD)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych b. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych c. spełniają dodatkowe warunki szczególne określone w punkcie 8.5. niniejszej instrukcji, 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; b. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: a. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; b. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; d. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 8.5. Dodatkowe warunki szczególne udziału wykonawców w postępowaniu: 8.5.1. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potencjał kadrowy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał kadrowy będzie oceniany łącznie): - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący osobami o niżej wymienionych kwalifikacjach: L.p. Stanowisko Wymagana liczba osób Wymagane uprawnienia i przynależność 1. Kierownik budowy lub robót(branża drogowa) 1 1. odpowiednie uprawnienia budowlane 2. przynależność do Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa 3. Kierownik budowy lub robót(branża sanitarna - dotyczy kanalizacji deszczowej drogi) 1 1. odpowiednie uprawnienia budowlane 2. przynależność do Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa 8.6. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę Formularz oferty oraz załączniki stanowiące jego integralną część a w szczególności: a) oświadczenia, o których mowa w punkcie 9.1 niniejszej instrukcji, b) dokumenty, o których mowa w punkcie 9.2 niniejszej instrukcji, c) zaakceptowaną umowę, d) zaakceptowaną gwarancję jakości, e) wypełniony Formularz kosztorysu ofertowego,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wymagane Oświadczenia a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału) wzór formularza oświadczenia zamieszczony jest w Rozdziale III, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć oświadczenie); b) oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (w formie oryginału); 1.2. Wymagane dokumenty: 1.2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć n/w dokumenty): a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; b) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (chodzi o uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz wpis na listę członków Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę); 2.3. Inne wymagane dokumenty: a) Dowód wniesienia wadium (w formie oryginału) - wnosi się przed upływem terminu składania ofert, b) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy (należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza) - Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, które w szczególności powinno: ? jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi, ? precyzować zakres umocowania, ? wskazywać pełnomocnika, ? wyliczać wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ? być podpisane przez każdego wykonawcę, c) Stosowne pełnomocnictwo (należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza) do podpisania oferty w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w rejestrze lub ewidencji. 2.4. Dokumenty zamienne wymagane od Wykonawców zagranicznych: 1. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 9.2.1. a, b, c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne li zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie ogłoszono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2. dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składnia ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składnia ofert, 3. jeżeli w kraju pochodnia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pzd-nowasol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach