Urząd Gminy w Jedlińsku ogłasza przetarg
- Adres: 26-660 Jedlińsk, ul. Warecka 19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3213087 , fax. 048 3213021
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jedlińsku
ul. Warecka 19 19
26-660 Jedlińsk, woj. mazowieckie
tel. 048 3213087, fax. 048 3213021
REGON: 00054017900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja - Przebudowa drogi gminnej Jedlanka - Nowa Wola - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej Nowa Wola - Jedlanka gmina Jedlińsk I Roboty przygotowawcze Roboty pomiarowe II Roboty ziemne Formowanie i zagęszczenie poboczy gruntowych z ziemi uzyskanej z podczyszczenia rowów lub z dokopu III Podbudowa Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni Wykonanie warstwy odsączającej grubości 15cm Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa grubości 18cm. Skropienie asfaltem nawierzchni drogowej IV Nawierzchnia Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4cm Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 3cm. V Organizacja ruchu Wykonanie oznakowania pionowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U.z 2004r Nr 19 poz.177 z późn. zmianami/ oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Zamawiający nie stawia wymagań minimalnych co do ilości i rodzaju urządzeń jakim winien dysponować Wykonawca. -znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50% wartości oferowanej, - Udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat należycie i rzetelnie wykonali zamówienia wartości co najmniej przedłożonej oferty podając nazwy, adresy inwestorów oraz nazwę obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień, - Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności. Ocena tych warunków dokonana zostanie po analizie ofert wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: - Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych wg. wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wszystkich robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat z podaniem ich wartości, daty wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3. - Informację banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, lub inny dokument w którym potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50% wartości oferty. - Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami uprawnieniami kierownika budowy i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15.12.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów /Dz.U. z 2000r Nr 5 poz. 42 ze zm./ wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 - Wykaz sprzętu i maszyn budowlanych z podaniem rodzaju, typu przewidzianych do realizacji zamówienia w rozbiciu na własne i przewidziane do wynajęcia zał. nr 5 Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 6 - Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg. załącznika nr 7.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedlinsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt i wykonanie wzmocnienia podłoża gruntowego nasypu drogowego oraz skarp i poboczy obwodnicy Siedlec w ciągu drogi krajowej nr 2 od km 568+000 do km 568+340.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych w 2016 roku.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy ulicy Kochanowskiego w Żelechowie, odcinka drogi gminnej Nr 131432W w Woli Żelechowskiej oraz drogi gminnej Nr 131410W w Woli Żelechowskiej
Dodano: 2016-07-27 - REMONT I UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg dojazdowych wewnętrznych, wraz z infrastruktura towarzyszącą w miejscowości Łubienica Superunki
Dodano: 2016-07-26 - Remont cząstkowy nawierzchni drogi powiatowej nr 3523W Jedlnia - Sokoły - Pionki.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dzierżenin
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Kołobrzeskiej na odcinku pomiędzy posesjami 52-54 (droga wewnętrzna) w Konstancinie-Jeziornie wraz z oświetleniem drogowym
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie remontów dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów - etap II
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi wojewódzkiej nr 698 Pruszyn - Wyczółki od km 7+613 do km 10+613 wraz z remontem przepustu o średnicy 60 cm w km 8+275 na terenie gminy Siedlce, powiat siedlecki, woj. mazowieckie - nr postępowania 125/16.
Dodano: 2016-07-21