Gmina Sieniawa ogłasza przetarg
- Adres: 37-530 Sieniawa, Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6227301 , fax. 016 6227301
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieniawa
Rynek 1 1
37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie
tel. 016 6227301, fax. 016 6227301
REGON: 65090057100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja - przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Sieniawa w m. Leżachów i Dybków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja - przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Sieniawa w m. Leżachów i Dybków Zasadniczy zakres robót obejmuje : Leżachów droga dz. Nr 119 Wykoszenie starej roślinności w pasie drogowym na poboczach pasem szer 1,5 m obustronnie 3m x 680 m Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubości po zagęszcz. 7 cm 2040 m2 Dybów droga dz. Nr 401 i 395 Mechaniczne wykonanie koryta 3x162 głębokości do 20 cm Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie gr po zag. 10 cm ze żwiru 486 m2 Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grub. po zagęszcz.7 cm 489 m2 Szczegółowy zakres robót wg przedmiaru robót oraz SST stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przed przygotowaniem oferty Wykonawcy winni dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się z przedmiarem robót, aby zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty. 2. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: a) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia tj. wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat (2007-2009) , a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali, co najmniej 3 zadania zbliżone do przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż 30 000 zł każde, co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu. b) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia. d) posiadają niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wyposażenie sprzętowe. e) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. f) zaakceptują warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. g) nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) h) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. i) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 2 lat j) posiadają minimalne wyposażenie techniczne tj: równarkę samobieżną, koparkę lub ładowarkę, walec drogowy, samochód ciężarowy samowyładowczy własne lub dzierżawione 8.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty lub oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty : 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór formularza jest załączony do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczna) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia sprzętowego, jakie posiada Wykonawca (wzór formularza jest załączony do SIWZ), w przypadku braku potrzebnego sprzętu należy podać źródło pozyskania; minimalne wyposażenie techniczne tj: równarkę samobieżną, koparkę lub ładowarkę, walec drogowy, samochód ciężarowy samowyładowczy własne lub dzierżawione. 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (2007-2009) robót tożsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia minimum trzech zadań o wartości minimum 30 000 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/umigsieniawa/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowę składu drewna Sanok ul. Chrobrego leśnictwo Liszna
Dodano: 2014-09-10 - Przebudowę przepustu w ciągu planowanej drogi Budowa drogi Sanok ul. Gajowa w leśnictwie Liszna
Dodano: 2014-09-03 - Budowa drogi Dębna Międzybrodzie odcinek II
Dodano: 2014-07-01 - Wykonanie modernizacji drogi rolniczej w miejscowości Teleśnica Oszwarowa gmina Ustrzyki Dolne o nr działki 110 na długości 312 mb - odcinek od km 0+020 - 0+332
Dodano: 2013-06-04 - Przebudowa drogi leśnej Blizne -Golcowa nr 242/30
Dodano: 2012-09-26 - Przetarg na zadanie: Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
Dodano: 2012-08-09 - Budowę drogi Dębna - Międzybrodzie
Dodano: 2012-08-07 - Wykonanie modernizacji drogi rolniczej w miejscowości Wojtkowa gmina Ustrzyki Dolne o nr działki 411 na długości 386 mb - odcinek od 0+000 - 0+386
Dodano: 2012-06-27 - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Kalników droga nr ewid. 779 w km 0+295 - 1 + 600
Dodano: 2012-06-12 - Wykonanie robót budowlanych w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013- w podziale na części
Dodano: 2012-02-17