Przetargi.pl
Modernizacja 3-funkcyjnego węzła cieplnego oraz rozdzielenie poziomów instalacji zimnej wody i przeciwpożarowej - hydrantowej

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-529 Warszawa, ul. Wspólna 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5292738 , fax. 022 5292780
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
    ul. Wspólna 1/3 1/3
    00-529 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5292738, fax. 022 5292780
    REGON: 14053315600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja 3-funkcyjnego węzła cieplnego oraz rozdzielenie poziomów instalacji zimnej wody i przeciwpożarowej - hydrantowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1) Część I przedmiotu zamówienia - modernizacji 3-funkcyjnego węzła cieplnego w budynku Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, znajdującego się przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie. Zakres robót: roboty sanitarne, elektryczne. 2) Część II przedmiotu zamówienia - rozdzieleniu poziomów instalacji zimnej wody i przeciwpożarowej - hydrantowej w budynku Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, znajdującego się przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie. Zakres robót: roboty sanitarne. 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium (przed upływem terminu składania ofert) w wysokości: Część I przedmiotu zamówienia = 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset); Część II przedmiotu zamówienia = 500,00 zł (słownie złotych: pięćset); Uwaga - w przypadku, gdy Wykonawca składa oferty częściowe na wykonanie więcej niż jednej części przedmiotu zamówienia , zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości sumy kwot na poszczególne części
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Uwaga - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1-3 musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Uwaga - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 2. Warunki szczegółowe: 1) w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) Wykonawca musi wykazać, iż: a) posiada doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane, takie jak określone przez Zamawiającego w danej części przedmiotu zamówienia, każda o wartości brutto min.: Część I przedmiotu zamówienia = 150 000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy); Część II przedmiotu zamówienia = 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy); b) dysponuje osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Część I przedmiotu zamówienia: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Część II przedmiotu zamówienia: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż: Część I przedmiotu zamówienia = 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy); Część II przedmiotu zamówienia - nie dotyczy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót budowlanych np. protokoły odbioru, referencje (wzór stanowi Załącznik Nr 12 do SIWZ). 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych (wzór stanowi Załącznik Nr 13 do SIWZ). Zamawiający wymaga przedstawienia uwierzytelnionych kopii (poświadczonych za zgodność z oryginałem) uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń, wydanych przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego, potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby wraz z dowodem ubezpieczenia OC. Uwaga - Zmiana osoby wymienionej w wykazie osób w toku realizacji umowy będzie dopuszczalna pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego. Zaproponowana osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w niniejszej SIWZ. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - dotyczy części I przedmiotu zamówienia. 8. Inne np.: pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nauka.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach