Przetargi.pl
Modernizaca systemu napowietrzania komór biologicznych miejskiej oczyszczalni ścieków w Biłgoraju

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Łąkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881852, 531 889 188 , fax. 846 881 847
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
    Łąkowa 13
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881852, 531 889 188, fax. 846 881 847
    REGON: 95031744800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.biuletyn-publiczny.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizaca systemu napowietrzania komór biologicznych miejskiej oczyszczalni ścieków w Biłgoraju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. „Modernizacja systemu napowietrzania komór biologicznych miejskiej oczyszczalni ścieków w Biłgoraju” realizowanego w ramach projektu pn. „Budowa i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Biłgoraju” dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. Zadanie należy wykonać zgodnie z uzgodnioną i zatwierdzoną dokumentacją projektową stanowiąca załącznik nr 8 oraz integralną część niniejszej SIWZ (Projekt budowlany „Modernizacja systemu napowietrzania komór biologicznych miejskiej oczyszczalni ścieków w Biłgoraju” Tom I, II i III) . 2. Zakres zamówienia W ramach zamówienia modernizacji systemu napowietrzania komór biologicznych oczyszczalni ścieków w Biłgoraju należy wykonać następujący zakres robót: • W hali dmuchaw - przebudowa urządzeń (instalacji) dmuchaw 1) Demontaż istniejących dmuchaw 2) Instalacja nowych dmuchaw do napowietrzania reaktora biologicznego wraz z szafami – sztuk 3 3) Wymiana przepustnic do powietrza – sztuk 3 4) Wymiana złączy montażowych • W komorach osadu czynnego – wymiana istniejącego systemu napowietrzania drobnopęcherzykowego na nowy wraz z armaturą i łącznikami montażowymi w tym: 1) Wymiana zasuw nożowych z napędem elektrycznym na przepustnice regulacyjne na każdym przewodzie zasilającym ciąg reaktora biologicznego DN250 (ok. Ø277 mm) – 2 komplety 2) Wymiana istniejących złączy montażowych na nowe – sztuk 10 3) Wymiana istniejących przepustnic DN 15O odcinających dopływ powietrza na poszczególne komory nitryfikacji z napędem ręcznym na nowe – sztuk 4 4) Wymiana złączy montażowych na każdym przewodzie zasilającym komory fakultatywne DN150 (ok. Ø 172 mm) na nowe – sztuk 2 5) Wymiana istniejących przepustnic z napędem elektrycznym DN100 na nowe przepustnice regulacyjne – 2 komplety 6) Wymiana dyfuzorów – komory nitryfikacyjne (4 szt) - łącznie sztuk 620 dyfuzorów rurowych z membraną elastomerową EPDM o długości czynnej 750 mm - komory fakultatywne (2 szt) – łącznie sztuk 80 dyfuzorów rurowych z membraną elastomerową EPDM o długości czynnej 750 mm 3. Wymagane parametry techniczne dmuchaw: - silnik elektryczny: 45 kW - spręż pracy: 800 mbar, - wydajność: min 9,35 m3/min, max 27,40 m3/min zgodnie z DIN ISO 1217:2009, zał. E - średnica przyłączeniowa: DN 150 4. Agregaty dmuchaw śrubowych powinnny być wyposażone w: - pojedynczy stopień sprężający zbudowany w oparciu o rotory bez dodatkowej powłoki - przekładnię pasową i silnik elektryczny klasy minimum IE3; ze względu na dostępność części zamiennych i koszty serwisowania, nie dopuszcza się stosowania silników innych niż standardowe asynchroniczne 400V/3/50Hz - zamontowaną przegubową platformę silnika w wykonaniu samonapinającym pasy klinowe, która zapewnia prawidłowy naciąg pasów w czasie pracy - tłumik wylotowy bez materiałów absorpcyjnych mogących zanieczyszczać tłoczone medium; w tłumiku wylotowym mogą być użyte jedynie stałe części metalowe - wyklucza się użycie foli, pianek, waty itp. - filtr powietrza z tłumikiem hałasu na ssaniu - zawór bezpieczeństwa i zwrotny - nowoczesny układ olejowy wyposażony w pompę olejową celem zapewnienia możliwości regulacji przepływu oleju, przez co smarowanie poszczególnych mechanizmów maszyny jest jednorodne; układ wyposażony w system filtracji oleju, co opóźnia jego starzenie i eliminuje nadmiar oleju powodujący zanieczyszczenia i obecność oleju w sprężonym medium - obudowę wyciszającą hałas do poziomu nie przekraczającego 75 dB(A) mierzonego zgodnie z DIN 45635 (tol. +/- 2 dB(A)), konstrukcja obudowy powinna zapewniać pełen dostęp serwisowy jedynie od przodu i tyłu dmuchawy oraz pozwalać na ustawienie maszyny „ściana w ścianę / bok do boku” - wskaźnik poziomu oleju umieszczony na obudowie, umożliwiający kontrolę maszyny z zewnątrz bez konieczności otwierania drzwi serwisowych obudowy - dmuchawa wraz ze zintegrowanym sterownikiem nadzorującym takie parametry pracy dmuchawy jak: ciśnienie powietrza wlotowego, ciśnienie powietrza wylotowego, temperaturę powietrza wylotowego, temperaturę i ciśnienie oleju . Sterownik musi kontrolować poprawną temperaturę silnika, posiadać możliwość kontroli drgań dmuchawy z uwzględnieniem wartości granicznych oraz powinien mieć możliwość komunikacji po wybranym protokole ModBUS RTU lub Profibus DP. łożysk czy przeprowadzania okresowych inspekcji i musi być potwierdzona stosowną informacją zawartą w instrukcji obsługi (DTR) urządzenia - wymiary dmuchawy muszą pozwalać na instalację na istniejącym fundamencie o wymiarach podanych w projekcie (szerokość 1570 mm, długość 3 190 mm) tak aby maszyna w żadnym przypadku nie wystawała poza obrys fundamentu. - przetwornice częstotliwości wyposażone w dodatkowy panel LCD do sterowania pracą falownika należy zainstalować w oddzielnej szafie obok urządzenia. - instalowane urządzenia należy podłączyć do istniejącego na obiekcie oczyszczalni ścieków układu sterowania i wizualizacji. Szczegóły dotyczące szaf sterowniczo - zasilających zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. - W ramach prac branży elektrycznej należy przewidzieć wymianę starych urządzeń na nowe przy czym należy zachować istniejący system sterowania i podłączyć urządzenia tak aby nie zakłócać pracy oczyszczalni. - Wykonawca zapewni wykonanie przepięć urządzeń elektrycznych przez uprawniony personel oraz potwierdzi poprawność podłączeń odpowiednimi protokołami badań i sprawdzeń. 4.1. Zamawiający wymaga aby zastosowany nowy układ systemu napowietrzania komór biologicznych miejskiej oczyszczalni ścieków w Biłgoraju spełniał ekonomię napowietrzania w warunkach standardowych nie mniej niż SAE = 4,0 kgO2/kWh a wykorzystanie tlenu nie powinno być niższe niż 6,5% / metr głębokości. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji odbiorowej atesty dla membran do dyfuzorów potwierdzające powyższe parametry. Dodatkowo Zamawiający zastrzega, że w trakcie eksploatacji układu napowietrzania w okresie gwarancyjnym, w przypadku podejrzenia spadku wydajności zamontowanego układu, zleci niezależnej jednostce przeprowadzenie prób potwierdzających efektywność jego funkcjonowania i jeżeli okaże się, że w wyniku przeprowadzonych prób stwierdzona ekonomia napowietrzania w warunkach standardowych jest mniejsza niż SAE = 4,0 kgO2/kWh a wykorzystanie tlenu jest niższe niż 6,5% / metr głębokości, kosztami tych prób zostanie obciążony Wykonawca a także przewiduje się kary umowne z tytułu zamontowania systemu nie spełniającego wymagań stawianych przez Zamawiającego. 5. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1) Oznaczy i zabezpieczy odpowiednio teren budowy, 2) Przeprowadzi rozruch technologiczny modernizowanego systemu napowietrzania komór biologicznych miejskiej oczyszczalni ścieków w Biłgoraju, 3) Opracuje Program Zapewnienia Jakości, 4) Przeprowadzi szkolenie, z obsługi zamontowanych urządzeń, wyznaczonych pracowników zamawiającego, 6) Zabezpieczy elementy, obiekty, urządzenia w otoczeniu prowadzonych robót, przed uszkodzeniem, zniszczeniem. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia w mieniu Zamawiającego w trakcie prowadzenia robót poniesie wszelkie koszty naprawienia powstałych szkód, 7) Ubezpieczy budowę od wszystkich ryzyk i najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową dla zadania „Modernizacja systemu napowietrzania komór biologicznych miejskiej oczyszczalni ścieków w Biłgoraju” , której okres ubezpieczenia powinien obejmować pełny okres realizacji inwestycji, suma ubezpieczenia mienia do pełnej wartości brutto kontraktu, suma ubezpieczenia w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej co najmniej 600 000,00 zł na jeden i wszystkie wypadki w okresie ubezpieczenia. 6. Wymagania i ustalenia dodatkowe do przedmiotu zamówienia: 1) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty oraz zamontowane urządzenia - min. 60 miesięcy 2) Wykonawca poda w ofercie wykaz koniecznych przeglądów i wymian części szybkozużywających się w trakcie trwania gwarancji i po okresie gwarancyjnym zgodnie z posiadanymi DTR swoich maszyn wraz z ich kosztami 3) Konstrukcja bloku sprężającego powinna gwarantować min 40.000 godzin pracy bez konieczności wymiany łożysk czy przeprowadzania okresowych inspekcji i musi być potwierdzona stosowną informacją zawartą w instrukcji obsługi (DTR) urządzenia. 4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przedstawi Zamawiającemu kopie DTR w języku polskim potwierdzająca harmonogram i zakres obsługi urządzeń. 5) Jakość sprężonego powietrza wytwarzanego przez dmuchawę musi być potwierdzona certyfikatem TUV odnośnie powietrza bezolejowego wg ISO 89573-1 klasa 0. 6) Atest PZH 7) Zamawiający informuje, że w przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami niniejszej SIWZ, projektów budowlanych, SSTWiOR jako nadrzędne należy traktować zapisy SIWZ w dalszej kolejności projektów budowlanych oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiary załączone do niniejszego postępowania stanowią wyłącznie materiał pomocniczy. 8) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie najpóźniej na dzień podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawić Zamawiającemu w 2 egzemplarzach, uzgodniony wcześniej z Zarządem, szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót (który to harmonogram stanowił będzie załącznik do zawieranej Umowy) uwzględniający przewidywane terminy zgłaszania robót do odbioru. 9) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym miejsce składowania materiału pozostałego z robót budowlanych oraz przemieszczanych odpadów na czas budowy. Wykonawca przekaże zdemontowane urządzenia – rurociągi, dmuchawy, przepustnice, napędy Kierownictwu oczyszczalni ścieków. Pozostałe zdemontowane elementy układu, odpady Wykonawca zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami i na własny koszt. 10) Wykonawca zapewni kierownika budowy w specjalności instalacyjnej – instalacje sanitarne. 11) Wykonawca opracuje kompletną dokumentację powykonawczą w tym dokumentację geodezyjną – szkice z tyczenia i kontroli położenia poszczególnych elementów i obiektów, analizę geodezyjną powykonawczą i szkice polowe powykonawcze oraz inwentaryzację powykonawczą, dokumentację rozruchową i porozruchową potwierdzająca prawidłowość i zgodność z obowiązującymi przepisami wszystkich wykonanych prac, dostaw i usług w tym badania laboratoryjne, program szkolenia, sprawozdanie z rozruchu instalacji, instrukcje obsługi, eksploatacji i konserwacji urządzeń. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dodatkowo dokumentacja rozruchowa musi uwzględniać układy hydrauliczne, elektryczne, sterownicze oraz system przesyłu danych jak również synchronizację z istniejącym i nowo wybudowanym układem technologicznym. 12) Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem Zamawiającemu zakończonych robót do odbioru przedstawi kompletną dokumentację powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej (zeskanowane dokumenty), m.in.: dziennik budowy z wpisem inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzającym zakończenie robót i zgłoszenie do odbioru, oświadczenie kierownika budowy w związku z art. 57 ust. 1 pkt. 2), ppkt. a) i b) ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290, 961 i 1165), protokoły przeprowadzonych prób i sprawdzeń, aktualne aprobaty techniczne dopuszczające zastosowane materiały do wykorzystania podczas budowy, atesty (w tym na zastosowane membrany do dyfuzorów) i certyfikaty na zastosowane materiały oraz kompletną dokumentację o której mowa w pkt 11) powyżej. 13) Wykonawca przez cały okres robót budowlanych zapewni, umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy oraz wpisem do dziennika budowy. 14) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia na czynnym obiekcie oczyszczalni ścieków, dołoży wszelkich starań aby zminimalizować utrudnienia w ciągłości pracy obiektu, zapewni pracę obiektu bez wpływu na wyniki oczyszczania ścieków. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót uzgodni z Kierownictwem oczyszczalni ścieków w Biłgoraju harmonogram prowadzenia robót modernizacyjnych. Prace mogą być wykonywane na obiekcie 24 godz/dobę, od poniedziałku do niedzieli. Sposób prowadzenia prac zgodnie z opisem zawartym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 15) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego. Miejsce oraz warunki składowania materiałów i maszyn budowlanych należy uzgodnić z Inwestorem. 16) Wykonawca powiadomi pisemnie Inwestora o terminie przystąpienia do prac budowlanych w terenie, 17) Wykonawca przed wbudowaniem poszczególnych materiałów na budowie przedstawi Zamawiającemu dokumenty (dtr, karty katalogowe) do zatwierdzenia przez Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 18)Termin płatności określa się na 30 dni od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury i po wcześniejszym protokolarnym odbiorze całości robót. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – szczegółowy zakres robót i wymagań określa zatwierdzona dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki oraz integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 8 i 9. 8.UWAGA – Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1 - 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne w stosunku do towarów, materiałów, urządzeń, rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1 - 3 ustawy PZP to towary, materiały, urządzenia, rozwiązani a o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary, materiały, urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, materiały, urządzenia, rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie do oferty stosownych dokumentów. -Ewentualnie zwarte w projekcie i dokumentach przetargowych nazwy materiałów, urządzeń podano jedynie jako przykładowe, będące podstawą do wykonania obliczeń technicznych i określające ich minimalny standard techniczny, funkcjonalny i estetyczny. W realizacji przedmiotu zamówienia można zastosować materiały i urządzenia które odpowiadają standardowi określonemu w niniejszej dokumentacji przetargowej lub też standard ten podwyższają. Udowodnienie „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. Parametry jakie musi spełnić urządzenie równoważne zostały opisane w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty bezpieczeństwa, higieniczne i aprobatę techniczną oraz dopuszczenie do stosowania na terenie Polski. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku odniesienia się w Opisie Przedmiotu Zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca ma obowiązek, na etapie realizacji zamówienia, posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). - Zamawiający nie uzna za urządzenia równoważne, spełniające wymagania określone dokumentacją projektową i Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót żadnych urządzeń prototypowych. - Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, na wezwanie Zamawiającego przedłoży Wykaz urządzeń i wyposażenia jakie Wykonawca zamierza przyjąć do realizacji zamówienia, sporządzony według wzoru (załącznik nr 11), w którym zawrze niezbędne informacje potwierdzające, że zaoferowane maszyny, urządzenia i wyposażenie spełniają wymagania określone w SIWZ wraz z załącznikami, w tym w dokumentacji projektowej i w STWiORB. Przy ocenie spełniania przez zaoferowane maszyny, urządzenia i wyposażenie wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający może posługiwać się opinią biegłych, w tym autorów projektu. Zamawiający może żądać dodatkowych wyjaśnień i/lub uzupełnień dokumentów jeśli przedłożone dokumenty nie potwierdzają w sposób wystarczający spełnienia wymagań określonych w SIWZ wraz z załącznikami. UWAGA! W przypadku stwierdzenia braku równoważności lub spełnienia wymagań określonych w SIWZ co do któregokolwiek z zaoferowanego urządzenia Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią SIWZ oraz zbada czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, wzywając tego Wykonawcę do złożenia Wykazu urządzeń wg wzoru załącznika nr 11. 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne (monterzy). Minimalna liczba osób – 5 osób, wymiar etatu dla poszczególnych osób określa Wykonawca mając na uwadze konieczność terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wymogi dotyczące obowiązków zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dla poszczególnych osób nie znajdą zastosowania w przypadku w którym Wykonawca lub podwykonawca zgłosi daną osobę jako odpowiednio podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę w rozumieniu art. 2 pkt 9b ustawy Pzp. Brak zgłoszenia danej osoby jako podwykonawcy w treści Formularza ofertowego lub przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, nie oznacza braku możliwości zgłoszenia takiej osoby na etapie realizacji zamówienia. Wymagania dotyczące: a) Sposobu dokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w niniejszym punkcie, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa Wzór Umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 u-Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1.jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 42 1020 5385 0000 9602 0002 5627 z dopiskiem – wadium w przetargu na Modernizację systemu napowietrzania komór biologicznych oczyszczalni ścieków w Biłgoraju. 6. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z oferta. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu na Modernizację systemu napowietrzania komór biologicznych oczyszczalni ścieków w Biłgoraju - ZP/ZWK/18/2017. 12. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt. 10.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 13. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 24 ust. 11 u-Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane. 3. kosztorys ofertowy potwierdzający oferowana cenę wykonania zamówienia 4. potwierdzenie/ dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach