Przetargi.pl
Mikroskop badawczy z systemem do analizy obrazu

Instytut Oceanologii PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 81-712 Sopot, ul. Powstańców Warszawy 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5517281 , fax. 058 5512130
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Oceanologii PAN
    ul. Powstańców Warszawy 55 55
    81-712 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5517281, fax. 058 5512130
    REGON: 00063246700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iopan.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mikroskop badawczy z systemem do analizy obrazu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Mikroskop Badawczy Statyw mikroskopu do obserwacji w świetle przechodzącym w kształcie litery Y, zawiera klucz sześciokątny, wbudowane filtry LDB, ND6, ND25, przewód sieciowy Sześciogniazdowy wymienny rewolwer obiektywowy z miejscem na analizator lub pryzmat DIC Nasadka binokularowa z fototubusem, nachylenie 30°, regulacja rozstawu okularów 50-76 mm, regulacja dioptryjna +/- 5 w lewym tubusie. Zwrotnica podziału światła okulary/fototubus trójpozycyjna (100/0, 20/80, 0/100) Okulary szerokopolowe 10x (jeden z regulacją ostrości), liczba polowa (FN 22), jeden z wkładką mikrometryczną liniową 10mm/100 Mechaniczny stolik przedmiotowy z bezzębatkowym mechanizmem ruchów krzyżowych, ceramiczna powłoka powierzchni roboczej, obrotowy w zakresie min. 250°, lewostronne i nisko położone pokrętła napędowe; osłonięty mechanizm oporowy ruchów krzyżowych; zakres ruchów krzyżowych: 76x52mm Podwójny uchwyt dla jednego lub dwóch preparatów, prawostronny element dociskowy Uniwersalny kondensor achromatyczny/aplanatyczny z 8 pozycyjną tarczą, uchylne ramię soczewki czołowej, apertura numeryczna 1,4/0,9 dla powiększeń 2x-100x do obserwacji w jasnym i ciemnym polu oraz kontraście DIC Soczewka czołowa, NA 0,90 Obudowa lampy halogenowej 12V/100W z kablem połączeniowym, żarówka 12V/100W Przystawka pierścieniowa sucha, do pracy w ciemnym polu Wsuwka z pryzmatem DIC do światła przechodzącego Wyposażanie do kontrastu DIC dla obiektywów 10x i 40x Adaptacja z gwintem C o faktorze 1x Obiektywy o parametrach nie gorszych niż: Plan Achromat obiektyw 4x. Odległość czołowa 18.5 mm, apertura numeryczna 0.10; obserwacja zarówno poprzez jak i bez szkiełka nakrywkowego Plan Fluorite o powiększeniu 10x, odległość robocza 10 mm, apertura numeryczna 0,3 Plan Fluorite obiektyw 40x. Odległość czołowa 0.51 mm, apertura numeryczna 0.75. Do preparatów ze szkiełkiem nakrywkowym 0.17 mm Przystawka rysunkowa Pokrowiec ochronny Zestaw - mikroskop z systemem do analizy obrazu powinien być kompatybilny z użytkowanymi w laboratorium systemami analizy obrazu (aparat cyfrowy Camedia C-5050 i kamera cyfrowa DP25) oraz oprogramowaniem DP-Soft i Cell 2. System do akwizycji i analizy obrazu mikroskopowego Kamera cyfrowa kolorowa: Rozdzielczość: 2048 x 1532 pixeli Element światłoczuły: CMOS ? Binning: 2x, 3x,4x Wielkość piksela: 3.20 x 3.20 ?m Czas ekspozycji: 0,06 ms do 1,75 s Taktowanie: 3x10 MHz Czas odświeżania: 49 fps w trybie binning 4x 28 fps w trybie ustawiania ostrości 10 fps przy najwyższej rozdzielczości Mocowanie: standard C-mount PC-interface: USB 2.0 Programowa kontrola wszystkich funkcji kamery Automatyczny balans bieli Oprogramowanie do analizy obrazu Funkcje oprogramowania: Rejestracja - interaktywne sterowanie pracą kamery, ręczny i automatyczny dobór parametrów ekspozycji, funkcja autofokus, moduły szybkiej akwizycji sekwencji video, pobierania obrazów o powiększonej głębi ostrości, składanie dużego obrazu z mniejszych. Wyświetlanie obrazu - równolegle wyświetlanie wielu obrazów na ekranie, udostępnianie obrazu w sieci lokalnej z poziomu przeglądarki internetowej, wyświetlanie przekrojów obiektów trójwymiarowych. Zapis obrazów w rozbudowanej bazie danych ułatwiającej zarządzanie mikrofotografiami i ich archiwizację. Różne formaty plików w tym popularny JPEG i bezstratny TIFF. Przetwarzanie obrazu - filtry wyostrzenia, rozmycia i redukcji szumów, edycja kanałów RGB/HSI, RGB studio. Podstawowe i zaawansowane pomiary morfometryczne, definiowanie obszarów zainteresowania (ROI), możliwość instalacji dodatkowych modułów. Aplikacja powinna współpracować z systemami MS Windows 2000/XP/VISTA Dodatkowa licencja oprogramowania Komputer do analizy obrazu o parametrach nie gorszych niż: Proc. INTEL Core 2 Duo E8400 MS Windows Vista Business PL z możliwością upgrade do Windows 7 Professional, Chipset Intel G31, rodzaj pamięci DDR2 Dual, pamięć zainstalowana 2048 MB, dysk twardy SATA II (3 Gb/s) 320 GB, napęd DVD RW DL, karta graficzna Intel Graphics Media Accelerator X3100 256 MB Max., audio 8 Ch Azalia Realtek ALC888, USB 0/6, obudowa Mini Tower, zasilacz 300 W, załączone oprogramowanie Panda Antivirus Pro 2009 (12 m-cy), NERO, MS Office 60-dniowa wersja trial Kupon do darmowego UPG do Windows 7 PRO ; nośnik do downgrade do Win XP PRO 3. Pozostałe wymagania względem dostawcy: 1.Dostawa sprzętu do zamawiającego i instalacja we wskazanym laboratorium. 2.Pierwsze uruchomienie, testowanie i walidacja aparatu przez pracownika dostawcy. 3.Przeszkolenie osób wskazanych przez IOPAN w zakresie prawidłowej obsługi aparatu. 4.Gwarancja minimum 1 rok od chwili walidacji aparatury. 5.Bezpłatna pomoc techniczna i serwisowa, w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 332610007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj. Wykonawca, który: a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, tj. zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, b)posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty: a)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.a. wyszczególnione w punkcie IV.1.1. i IV.1.2., b)w zakresie warunku posiadanego doświadczenia wskazanego w punkcie II.1.b. wymagane jest realizowanie dostaw zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego, w zakresie tegoż warunku oraz w pozostałym zakresie warunku opisanego w punkcie III.1.b. - ocena w oparciu o dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie IV.1.1. i IV.1.3. c)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.c. wyszczególnione w punkcie IV.1.1. d)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.d. wyszczególnionych w punkcie IV.1.1., IV.1.2., IV.1.4. i IV.1.5. 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub ich nieuzupełnienia lub w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości uzupełnienia przewidzianej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt III.1. lit b) - c) przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie III: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3. wykaz co najmniej trzech wykonanych, przez Wykonawcę dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonano należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 4. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, 1.4 i 1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyjątkiem dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt. 2, które powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iopan.gda.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach