Przetargi.pl
Mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco oraz masy mineralno-asfaltowej na zimno

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska 200
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610576 , fax. 063 2610576
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610576, fax. 063 2610576
    REGON: 31102298900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco oraz masy mineralno-asfaltowej na zimno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco na miejsce wbudowania masy oraz masy mineralno-asfaltowej na zimno do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Kole ul. Toruńska 200 do wykonania remontów nawierzchni dróg powiatowych na terenie obszaru powiatu kolskiego 2. Materiał powinien być zgodny z Ustawą z dnia 13 czerwca 2013r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2013r. poz. 898). Powinien posiadać aprobatę techniczną, a każda dostarczona partia materiału powinna posiadać deklarację zgodności. A) Mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista na gorąco 1) Wykonawca musi zapewnić mieszankę mineralno-asfaltową drobnoziarnistą na gorąco w ilościach od 2-12 Mg. 2) Termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni od pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego na miejsce wbudowania masy.. B) Masa mineralno-asfaltowa na zimno 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia składowane na paletach do siedziby Zamawiającego na własny koszt. 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg. pisemnych zamówień Zamawiającego w ilości wg. zlecenia. 3. Termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni od pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamawiający może dokonać zmiany ilościowej rodzaju masy wynikającej z kosztorysu ofertowego z zachowaniem cen jednostkowych oferenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach