Ochotnicza Straż Pożarna w Janówce ogłasza przetarg
- Adres: 46220 Janówka, Janówka
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 413 41 50 , fax. 77 413 41 50
- Data zamieszczenia: 2018-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Janówce
Janówka 55
46220 Janówka, woj. opolskie
tel. 77 413 41 50, fax. 77 413 41 50
REGON: 16008585400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MIEJSCE REKREACJI I ZABAW NA TERENIE GMINY BYCZYNA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie miejsc rekreacji i zabaw na terenie Gminy Byczyna. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - budowę siłowni zewnętrznej w Biskupicach, - budowę siłowni zewnętrznej w Ciecierzynie, - budowę siłowni zewnętrznej w Dobiercicach, - budowę placu zabaw i siłowni zewnętrznej w Gołkowicach, - budowę siłowni zewnętrznej w Jakubowicach, - budowę siłowni zewnętrznej w Jaśkowicach, - budowę terenu rekreacyjnego w Janówce, - budowę placu zabaw w Kochłowicach, - budowę placu zabaw w Kostowie, - budowę siłowni zewnętrznej i placu zabaw w Miechowej, - budowę placu zabaw w Proślicach, - budowę boiska sportowego w Roszkowicach. Kody (CPV) i nazwy robót budowlanych: 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45212172-2 Roboty budowlane w zakresie obiektów rekreacyjnych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja techniczna - zał. Nr 8 do SIWZ, Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót – zał. Nr 9 do SIWZ Przedmiar robót - zał. Nr 10 do SIWZ opracowane dla potrzeb niniejszego zamówienia. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji – 5 lat. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 5 lat, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. Wymagany przez Zamawiającego min. okres rękojmi – 5 lat. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres rękojmi krótszy niż 5 lat, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 2. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, należy do Wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia - dotyczy robót budowlano – montażowych we wszystkich branżach, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanego przez zamawiającego pisemnego oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 7. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających 7. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury z art. 24aa ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub przepisów prawa – załącznik Wykonawcy, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – załącznik Wykonawcy, d) Kosztorys ofertowy sporządzony wg zasad opisanych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). Wartości netto i brutto wykazana w kosztorysie musi odpowiadać wartości brutto i netto wskazanej w formularzu oferty. Kosztorys musi zawierać co najmniej: ilości, podstawę wyceny, przedmiar robót, ceny jednostkowe i koszt. Zamawiający dopuszcza metodą kalkulacji uproszczonej. e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 8.1.4 i 6.5.3 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa edukacyjnych placów zabaw w przedszkolach miasta Opola
Dodano: 2024-06-27 - „Budowa placu zabaw przy PSP nr 30 w Opolu” w trybie realizacji „zaprojektuj-wybuduj”
Dodano: 2023-07-17 - „Budowa placu zabaw przy PSP nr 30 w Opolu” w trybie realizacji „zaprojektuj-wybuduj”
Dodano: 2023-05-25 - Ukształtowanie przestrzeni publicznej w Dolnej dz.nr ew.105/2 – przestrzeń publiczna, boisko do gier, plac zabaw, wiata biesiadna
Dodano: 2023-04-05 - Przebudowa terenu rekreacyjnego w Leśnicy przy ul. Goreckiego
Dodano: 2023-03-01 - Zagospodarowanie terenu stanowiącego własność Gminy Opole przy ul. Nysy Łużyckiej 9 w Opolu (nr dz. 15/6, k.m. 22, obręb Opole)
Dodano: 2022-07-23 - Budowa siłowni plenerowej i strefy relaksu z elementami małej architektury i placu zabaw z ogrodzeniem w miejscowości Zimnice Wielkie w ramach realizacji –zadania inwestycyjnego: „Budowa Otwartej Strefy Aktywności wariant rozszerzony – 1 obiekt"
Dodano: 2019-08-13 - Budowa placu zabaw w ramach projektu „Ukształtowanie przestrzeni publicznej zgodnie z wymogami ładu przestrzennego w Kadłubcu”
Dodano: 2019-01-03 - Budowa obiektu małej infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w Świerczu
Dodano: 2018-11-15 - Budowa obiektu małej infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie Gminy Olesno
Dodano: 2018-10-24