Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Wiedniu ( jako jednostka podległa Ministerstwu Gospodarki) ogłasza przetarg
- Adres: - A-1130 Wiedeń ( Austria ), Titlgasse 15
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. (00431) 877 83 41, 877 63 42 , fax. (00431) 877 35 97
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Wiedniu ( jako jednostka podległa Ministerstwu Gospodarki)
Titlgasse 15 15
- A-1130 Wiedeń ( Austria )
tel. (00431) 877 83 41, 877 63 42, fax. (00431) 877 35 97
REGON: 00001773300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wien.trade.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Międzynarodowe Targi Nieruchomości i Inwestycji - REAL VIENNA 2010 w Wiedniu; www.realvienna.com - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zabudowane stoisko informacyjno-promocyjne o powierzchni ok.18 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Jedyny oferent (usługodawca) organizujący Międzynarodowe Targi Nieruchomości i Inwestycji na terenie Austrii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i wdrożenie zintegrowanego, mobilnego systemu informacji gospodarczej miasta Biała Podlaska, składającego się z bazy danych, portalu internetowego i aplikacji mobilnej w dwóch wersjach jezykowych PL RU oraz opracowanie podręcznika operacyjnego marki gospodarczej miasta Biała Podlaska i zintegrowanego, mobilnego systemu informacji gospodarczej miasta Biała Podlaska.
Dodano: 2014-10-03 - Przygotowanie, wydruk, wykonanie i dostawa wydawnictw promocyjnych w ramach zadania: Przygotowanie i wydruk wydawnictw promocyjnych - folderu, mapy topograficznej, albumu promocyjnego , ulotki promocyjnej w ramach zadania pn. Budowa portu jachtowego w miejscowości Wapnica w gminie Międzyzdroje realizowanego w ramach Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach POIG 2007- 2013 Działanie 6.4.
Dodano: 2014-03-27 - Przygotowanie i wydruk wydawnictw promocyjnych - folderu, mapy topograficznej, albumu promocyjnego , ulotki promocyjnej w ramach zadania pn. Budowa portu jachtowego w miejscowości Wapnica w gminie Międzyzdroje realizowanego w ramach Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach POIG 2007- 2013 Działanie 6.4.
Dodano: 2013-10-17 - Opracowanie, wydrukowanie i dostarczenie Programu Promocji Gospodarczej Miasta Biała Podlaska na lata 2010 - 2020 oraz przeprowadzanie kampanii promocyjnej o tematyce gospodarczej w związku z realizacją projektu Utworzenie lokalnego systemu informacji i kooperacji gospodarczej dla Miasta Biała Podlaska.
Dodano: 2010-04-06 - Opracowanie, wydrukowanie i dostarczenie Programu Promocji Gospodarczej Miasta Biała Podlaska na lata 2011 - 2021 oraz przeprowadzanie kampanii promocyjnej o tematyce gospodarczej w związku z realizacją projektu Utworzenie lokalnego systemu informacji i kooperacji gospodarczej dla Miasta Biała Podlaska.
Dodano: 2010-03-10