Przetargi.pl
"Miasto Piła z nową energią!" - Centrum Edukacji Lotniczej

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    REGON: 570791164
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Miasto Piła z nową energią!" - Centrum Edukacji Lotniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku hangaru lotniczego pod funkcję centrum edukacji lotniczej z infrastrukturą techniczną i niezbędnym zagospodarowaniem terenu realizowanych w ramach zadania: "Miasto Piła z nową energią!" - Centrum Edukacji Lotniczej.2. Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności:a) wykonanie przebudowy i rozbudowy istniejącego hangaru lotniczego na potrzeby Centrum Edukacji Lotniczej w tym: - roboty budowlane obiektu kubaturowego,- zagospodarowanie terenu,- instalacje sanitarne zewnętrzne i wewnętrzne,- instalacje elektryczne i niskoprądowe,- pierwsze wyposażenie wg zestawienia;b) wykonanie dokumentacji odbiorowej.3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót oraz wymagania zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, wydane decyzje administracyjne oraz inne udostępnione dokumenty, stanowiące załączniki do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 42 000,00 PLN (słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą.3. Wadium może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego:12 1020 4027 0000 1302 1119 3382Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.z adnotacją: wadium: „Miasto Piła z nową energią!” – Centrum Edukacji LotniczejUwaga:Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w ustawie Pzp;b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Piła, plac Staszica 10, 64-920 Piła;g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium, wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski;2) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie lub budowie budynku kubaturowego o kubaturze minimum 2 000 m³ i wartości min. 1 500 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) o złożoności kategorii 3 lub wyższej zgodnie z tabelą 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz.1389) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. wraz z załączeniem dowodu określającego czy ta robota budowlana została wykonana należycie.UWAGA:Dowodem, o którym mowa powyżej, jest referencja bądź inny dokument sporządzony przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;b) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia następującymi osobami:* kierownik budowy posiadający:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń,- aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa,- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy;* kierownik robót elektrycznych posiadający:- minimum 3-letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa;* kierownik robót telekomunikacyjnych i słaboprądowych posiadający:- minimum 3-letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,- aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa;* kierownik robót sanitarnych posiadający:- minimum 3-letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach