Przetargi.pl
Miasto Ogrodów - Strefy Aktywnego Wypoczynku: projekt i budowa Stref Aktywnego Wypoczynku przy ul. Adwentowicza i przy ul. Miłej w Katowicach. Projekt i budowa placu zabaw ze strefą fitness przy ul. Nowowiejskiego w Katowicach.

Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-523 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki 138
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2515186 , fax. 032 2515081
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
    ul. Tadeusza Kościuszki 138 138
    40-523 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2515186, fax. 032 2515081
    REGON: 03545711101122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Miasto Ogrodów - Strefy Aktywnego Wypoczynku: projekt i budowa Stref Aktywnego Wypoczynku przy ul. Adwentowicza i przy ul. Miłej w Katowicach. Projekt i budowa placu zabaw ze strefą fitness przy ul. Nowowiejskiego w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zamówienie obejmuje trzy odrębne zadania inwestycyjne, tj.: Zadanie 1: Projekt i budowa Strefy Aktywnego Wypoczynku przy ul. Adwentowicza w Katowicach. Zadanie 2: Projekt i budowa Strefy Aktywnego Wypoczynku przy ul. Miłej w Katowicach. Zadanie 3: Projekt i budowa placu zabaw ze strefą fitness przy ul. Nowowiejskiego w Katowicach. II.Zadanie 1. obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowę strefy aktywnego wypoczynku - terenu rekreacyjnego o powierzchni ca 983 m2, którego głównymi elementami są: plac zabaw dla dzieci z urządzeniami dla maluchów (zestaw zabawowy, urządzenie linarne, huśtawki, bujaki, karuzela, fabryka piasku), siłownia z urządzeniami sprawnościowymi (wioślarz, motyl, ławka + prostownik pleców, twister, wyciskanie siedząc) oraz towarzyszące elementy małej architektury (ogrodzenie, ławki, kosze na śmieci, tablica z regulaminem); przewiduje się co najmniej jedno urządzenie zabawowe dostosowane do możliwości osób niepełnosprawnych. Strefy bezpieczne wokół urządzeń zabawowych zostaną wykonane z nawierzchni syntetycznej (wylewanej), chodniki i alejki - z nawierzchni utwardzonej. Bardziej szczegółowy opis zadania zawiera program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 9.1. do SIWZ). III.Zadanie 2. obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowę strefy aktywnego wypoczynku - terenu rekreacyjnego o powierzchni ca 4.394 m2, którego głównymi elementami są: plac zabaw ze strefą dla dzieci młodszych (wyposażenie: zestaw zabawowy, urządzenie ruchowe żółw, huśtawka, bujaki, karuzela, piaskownica) i strefą dla dzieci starszych (wyposażenie: urządzenie linarne piramida, mostek łańcuchowy, skałka do wspinaczki, huśtawka), siłownia z urządzeniami sprawnościowymi (wyciskanie siedząc, rower, jeździec, orbitrek) oraz towarzyszące elementy małej architektury (ogrodzenie, stolik do gry w szachy, ławki, kosze na śmieci, tablica z regulaminem); przewiduje się co najmniej jedno urządzenie zabawowe dostosowane do możliwości osób niepełnosprawnych. Strefy bezpieczne wokół urządzeń zabawowych zostaną wykonane z nawierzchni syntetycznej (wylewanej), chodniki i alejki - z nawierzchni utwardzonej. Bardziej szczegółowy opis zadania zawiera program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 9.2. do SIWZ). IV. Zadanie 3. obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowę strefy aktywnego wypoczynku - terenu rekreacyjnego o powierzchni ca 1.260 m2, którego głównymi elementami są: plac zabaw dla dzieci z urządzeniami dla dzieci młodszych i dla dzieci starszych (zestaw zabawowy, przeplotnia, huśtawki, bujaki, karuzela, urządzenie ruchowe młynek, zestaw piaskowy, tablica do rysowania), siłownia z urządzeniami sprawnościowymi (wioślarz, rower, ławka + prostownik pleców, orbitrek, trenażer nóg, wyciskanie siedząc) oraz towarzyszące elementy małej architektury (ogrodzenie, ławki, kosze na śmieci, tablica z regulaminem); przewiduje się co najmniej jedno urządzenie zabawowe dostosowane do możliwości osób niepełnosprawnych. Strefy bezpieczne wokół urządzeń zabawowych zostaną wykonane z nawierzchni syntetycznej (wylewanej), chodniki i alejki - z nawierzchni utwardzonej. Bardziej szczegółowy opis zadania zawiera program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 9.3. do SIWZ). V.Zakres i forma dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa dla każdego z zadań musi być sporządzona zgodnie z polskimi normami, aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, w szczególności: 1)Ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. - tekst jednolity (Dz.U. 2013 poz. 1409); 2)Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 poz. 462); 3)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - tekst jednolity (Dz.U. 2013 poz. 1129); 4)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 nr 130, poz. 1389), oraz zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i wiedzą techniczną. VI.Wykonanie przedmiotu zamówienia w części dotyczącej opracowania dokumentacji projektowej łączy się z obowiązkiem uzyskania przez Wykonawcę wszystkich wymaganych przepisami techniczno - budowlanymi opinii, warunków, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę (lub uprawomocnionego zgłoszenia robót budowlanych, jeżeli pozwolenie na budowę nie jest wymagane), warunkujących możliwość przystąpienia do wykonywania robót budowlanych. VII.Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia składa się z: 1)projektu budowlanego, który powinien zawierać: -projekt zagospodarowania działki lub terenu, -projekt architektoniczno-budowlany z aktualną mapą do celów projektowych, -opinię geotechniczną określającą warunki gruntowo-wodne podłoża terenu, -warunki techniczne, uzgodnienia i opinie otrzymane od gestorów sieci i innych podmiotów, -informację dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (informacja BiOZ), -wizualizację (widoki stanu projektowanego z trzech charakterystycznych stron); 2)kart technicznych urządzeń zabawowych, urządzeń sprawnościowych oraz innych wyrobów i elementów małej architektury przewidzianych do zabudowy; 3)specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 4)przedmiaru robót; 5)kosztorysu. VIII.Wykonawca przekaże Zamawiającemu całość dokumentacji projektowej w formie papierowej oraz w formie elektronicznej - na nośnikach CD (w formatach dwg i pdf), w ilości egzemplarzy określonej w umowie. IX.Dokumentację projektową traktuje się jako wykonaną z chwilą dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji wraz z uprawomocnionym pozwoleniem na budowę (lub wraz z uprawomocnionym zgłoszeniem robót, jeżeli nie zachodzi konieczność uzyskania pozwolenia na budowę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji podany w tygodniach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach