Przetargi.pl
Miasteczko ruchu drogowego

Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Pl. Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 878 52 65
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych
    Pl. Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 878 52 65
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Miasteczko ruchu drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa miasteczka bezpieczeństwa ruchu drogowego, polegająca na: - budowie ciągów rowerowych z nawierzchnią poliuretanową na podbudowie z betonu, - budowie chodników z kostki betonowej na podsypce z piasku stabilizowanego cementem, - rozścieleniu humusu wykorytowanego przy budowie ciągów rowerowych i pieszych na terenach bezpośrednio sąsiadujących z realizowaną inwestycją, zgodnie z kosztorysem ofertowym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz projektem zagospodarowania terenu. Obiekt, na którym wykonane będzie zadanie zlokalizowany jest przy ul. Horacego, Owidiusza, Homera, Literacką w Poznaniu (dz. nr 1/762, 1/763, 1/764, 1/765, 1/766, 1/767 z arkusza mapy 13 w obrębie Golęcin ) Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji na minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zmawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują minimum jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami, z ograniczeniami lub bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno budowlanej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Niepodlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności i poprawności złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Kserokopię uprawnień budowlanych z ograniczeniami lub bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, osoby przewidzianej do realizacji zamówienia, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ponadto w ofercie należy złożyć: 4. Wypełnioną i podpisaną ofertę - zał. nr 1 do SIWZ; 5. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z układem i pozycjami przedmiaru robót zawierający dla każdej pozycji : - podstawę wyceny ( katalog, tabela ) - opis robót - ilość, jednostkę miary - cenę jednostkową - cenę za pozycję 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach