Przetargi.pl
Menadżer projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego -Poprawa komunikacji na drogach regionalnych w Konstantynowie Łódzkim-

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2111173 , fax. 042 2111168
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Zgierska 2 2
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 2111173, fax. 042 2111168
    REGON: 00052564200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Menadżer projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego -Poprawa komunikacji na drogach regionalnych w Konstantynowie Łódzkim-
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Menadżera Projektu na rzecz Zamawiającego usług, polegających na zarządzaniu, kontrolowaniu, nadzorowaniu i rozliczeniu projektu: -Poprawa komunikacji na drogach regionalnych w Konstantynowie Łódzkim - zwanego dalej Projektem, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego . Skrócony opis projektu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Menadżer Projektu zobowiązany jest do zarządzania, kontrolowania i nadzorowania realizacji Projektu, w celu zapewnienia jego prawidłowej, terminowej realizacji oraz rozliczenia finansowego, zgodnymi z obowiązkami Zamawiającego wynikającymi z umów na dofinansowanie Projektu, zawartymi z jednostkami współfinansującymi Projekt, a także z obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa, właściwych dla zrealizowanego Projektu. Do zadań Menadżera Projektu należy w szczególności w zakresie zarządzania Projektem: 1.dołożenia wszelkich starań, by Projekt został zrealizowany zgodnie z harmonogramem oraz zgodnie z zaleceniami wydanymi przez Instytucję Zarządzającą i innymi wymogami dotyczącymi przygotowania i realizacji Projektu, które wynikają z RPO WŁ na lata 2007-2013 2.udzielania Zamawiającemu pisemnych odpowiedzi na zapytania w możliwie najkrótszym terminie lub w terminie określonym w tych zapytaniach oraz udzielania informacji i wyjaśnień na temat przygotowania i realizacji Projektu, w tym także do przedkładania wymaganych dokumentów 3.opracowania i dostarczania Zamawiającemu sprawozdania kwartalnego i rocznego dotyczącego realizacji Projektu w terminie 5 dni roboczych od zakończenia okresu sprawozdawczego 4. opracowania i dostarczania Zamawiającemu sprawozdania końcowego w terminie 15 dni od dnia zakończenia Projektu 5.aktualizacji harmonogramów płatności 6.przygotowywania i przekazywania wniosków o płatność 7.kontrolowaniu realizowanych prac pod względem terminowości, poprawności oraz zgodności prac z zawartymi umowami z Wykonawcami Projektu 8.bezzwłocznym informowaniu Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w rozumieniu art. 2 pkt 7 Rozporządzenia Rady WE Nr 1083-2006 z uwzględnieniem Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego 9.wskazywaniu sposobów uniknięcia lub usunięcia nieprawidłowości 10.współdziałanie z inspektorem nadzoru w zakresie realizacji Projektu zgodnie z harmonogramem. Do zadań Menadżera Projektu nie należy: 1.bezpośredni nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 7.1. Każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu i złożyć oświadczenie z art. 22 ustawy: 7.1.1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 7.1.2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony Wykonawca, który pełnił co najmniej jedną usługę menadżera projektu współfinansowanego z funduszy unijnych. Do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony Wykonawca, który dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagania dotyczące osób wykonujących zamówienie: Wymagane minimalne wykształcenie Wymagane minimalne doświadczenie Wymagane dodatkowe kwalifikacje Ekspert nr 1 Wyższe Koordynowanie realizacji co najmniej dwóch projektów współfinansowanych z funduszy europejskich Znajomość procedur realizacji i rozliczania inwestycji finansowanych z funduszy europejskich Ekspert nr 2 Wyższe Koordynowanie realizacji co najmniej dwóch projektów współfinansowanych z funduszy europejskich Znajomość procedur realizacji i rozliczania inwestycji finansowanych z funduszy europejskich Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana łącznie w stosunku do tych wykonawców zamówienia. 7.1.3 znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 7.1.4 nie podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana odpowiednio indywidualnie w stosunku do każdego z tych wykonawców lub łącznie w odniesieniu do wszystkich wykonawców -wadium- na podstawie przedłożonych: oświadczeń i innych wymaganych dokumentów określonych w pkt.8. 7.2 Ocena spełnienia przez wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana według zasady; -spełnia-nie spełnia-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8 DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW 8.1.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: Dokumenty służące do potwierdzenia statusu prawnego: Nazwa dokumentu Opis dokumentu Odpis z KRS Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Zaświadczenie dotyczące US Zaświadczenie, iż we właściwym urzędzie skarbowym Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Zaświadczenie dotyczące ZUS Zaświadczenie, iż we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Dokumenty służące do potwierdzenia zdolności technicznej: Nazwa dokumentu Opis dokumentu Wykaz osób wykonujących zamówienie Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Należy dołączyć kopie stosownych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków określonych w punkcie 7.1.2. Wykaz wykonanych usług Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług menadżera projektu współfinansowanego z Funduszy unijnych w okresie od lipca 2006 do lipca 2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 8.1.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru -albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej-, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wymienionych wyżej (jako opcja) (odpis z właściwego rejestru, informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) a także nie można uzyskać aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego (albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 Dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu powinny być załączone do składnej oferty. 8.3 Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mają obowiązek załączyć do oferty dokument pełnomocnictwa uprawniający do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub uprawniający do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach