Przetargi.pl
Melioracje użytków rolnych Szczerbaki - zadanie I, gm. Winnica, pow. pułtuski

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Powstańców Warszawskich 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6725022 , fax. 023 6725022
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie
    ul. Powstańców Warszawskich 11 11
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6725022, fax. 023 6725022
    REGON: 00058558400063
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Melioracje użytków rolnych Szczerbaki - zadanie I, gm. Winnica, pow. pułtuski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie melioracji użytków rolnych, obejmujących swoim zakresem: - roboty przygotowawcze - usunięcie drzew (szt. 120) i pni (szt. 67), - drenowanie gruntów ornych na obszarze 192,40 ha rurkami drenarskimi ceramicznymi o średniej rozstawie sączków 14 m i średniej głębokości drenowania 1,0 m, - wykonanie rurociągów z rur PVC kanalizacyjnych ? 160 mm, 200 mm i 250 mm na długości 1 200 mb, wykop i zasypanie rurociągów - 2 073 m3 - odbudowa rowów na długości 1 150 mb, kubatura wykopów - 2 197m3, - umocnienie rowów kiszką faszynową ? 10 cm - 2 160 mb i pasem darniny o szerokości 0,5 m - 1 080 m2, wyżej obsiew mieszanką traw - 3 210 m2, - wykonanie przepustów - szt. 5, - wykonanie zbieracza pod drogą gminną metodą przewiertu - szt. 1, - wykonawca zapewni obsługę geodezyjną i wykona inne czynności związane z realizacją zamówienia. Inwestycja położona jest na terenie wsi: Gnaty Szczerbaki, Gnaty Lewiski, Gnaty Wieśniany i Górki Witowice, gm. Winnica, pow. pułtuski, woj. mazowieckie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 35 000 PLN (słownie złotych: trzydzieści pięć tysięcy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, a także spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy pzp: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to z tego okresu, zrealizowali zadania odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na wykonaniu drenowania użytków rolnych o łącznej powierzchni 200 ha. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami (referencje i protokóły odbioru końcowego), b) dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, umożliwiającym wykonanie zadania, tj.: - koparką ETC, - koparką zgarniakową, - koparką gąsienicową, - spycharką gąsienicową, - ciągnikiem kołowym, - przyczepą skrzyniową. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji minimum dwie osoby posiadające podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Do wniosku o dopuszczenie do przetargu wykonawca załączy uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności melioracje wodne lub w specjalizacji - obiekty budowlane melioracji wodnych. Dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy oprócz uprawnień, należy załączyć aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł. b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty - co najmniej na okres 5 lat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. z 2006 r. nr 87, poz. 605) oraz zmian z 16 października 2008 r. (Dz.U. z 2008 r. nr 188, poz. 1155) wykonawcy złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp zamawiający żąda w formie oryginału lub poświadczonej kserokopii za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 1. Podpisanego oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp form. nr 0 (w formie oryginału). 2. Podpisanego oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - form. nr 0a (w formie oryginału). 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków. 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w zamówieniu. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6. Wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, polegającym na wykonaniu drenowania użytków rolnych, z uwzględnieniem zadań, których spełnienie jest warunkiem udziału w postępowaniu określonym w pkt. III.2) 2a) Ogłoszenia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje i protokóły odbiorów końcowych) - zgodnie z form. nr 2. 7. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, z uwzględnieniem sprzętu i urządzeń stanowiących warunek udziału w postępowaniu określony w pkt. III.2) 2b) Ogłoszenia- form. nr 3. W przypadku, kiedy wykonawca w wykazie wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował musi załączyć do wykazu pisemne zobowiązania (umowy lub oświadczenia) innych podmiotów o ich udostępnieniu wykonawcy. 8. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, wykształcenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z uwzględnieniem osób, które spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. III.2) 2c) Ogłoszenia - form. nr 4. W przypadku, kiedy w wykazie wskazane zostaną osoby, które nie są pracownikami Wykonawcy konieczne jest złożenie przez te osoby (lub przez podmiot udostępniający osoby) oddzielnego, pisemnego zobowiązania do współpracy. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 9. Informacji Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie 500 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca złoży oświadczenie, że udzieli gwarancji na okres co najmniej 5 lat na wykonane roboty - form. nr 5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków określonych w pkt. III.2) Ogłoszenia na podstawie złożonego wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz załączonych dokumentów i oświadczeń. 2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. 3. Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie wykonawców, na podstawie dołączonego do wniosku wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień o podobnym charakterze, polegających na drenowaniu użytków rolnych, potwierdzonych referencjami i protokółami odbiorów końcowych na okoliczność należytego ich wykonania. 4. Za każde dodatkowe 50 ha wykonanego drenowania użytków rolnych ponad wymagane minimum określone w pkt. III.2) 2.a) Ogłoszenia, zrealizowane z należytą starannością (potwierdzone protokółami odbioru końcowego i referencjami), zamawiający przyzna jeden punkt. 5. W przypadku osiągnięcia przez wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności zakwalifikowania decydować będzie, podana w wykazie zrealizowanych zadań, łączna wartość wykonanych zamówień polegających na drenowaniu użytków rolnych. 6. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych wykonawców, którzy spełniają warunki i zdobędą największą ilość punktów, ale nie więcej niż 10 - ciu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa wyżej w Opisie warunków udziału w pkt 2 i 3, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. a) Wnioski składane wspólnie. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, musi znajdować się we wniosku składanym wspólnie przez wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienianych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, daty udzielenia pełnomocnictwa. 3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4. Wniosek składany wspólnie, przez dwóch lub więcej Wykonawców powinien spełniać następujące wymagania: a. oferowane warunki realizacji zamówienia muszą być złożone na załączonym formularzu wniosku (form. nr 1a) podpisanym przez Pełnomocnika. b. do wniosku zostaną dołączone dokumenty wymienione w Informacji o oświadczeniach i dokumentach w pkt. 2-5, 10 - dotyczące każdego Wykonawcy (Wspólnika), podpisane przez jego upełnomocnionych przedstawicieli i Pełnomocnika oraz pozostałe dokumenty wymienione w Informacji o oświadczeniach i dokumentach w pkt. 1, 6-9, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu, podpisane przez Pełnomocnika. 5. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. b) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Stosownie do treści paragrafu 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 oraz zmiany Dz. U. z 2008 r. nr 188, poz. 1155), jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1), 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w pkt. 2) - 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów 1) - 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę za zgodność.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wniosek i formularze do wniosku dostępne na stronie www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach