Przetargi.pl
Melioracje szczegółowe na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej Dobrzynianka

Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Okrzei 74a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2302000 , fax. 054 2302030
  • Data zamieszczenia: 2013-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Okrzei 74a 74a
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2302000, fax. 054 2302030
    REGON: 00059716200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Melioracje szczegółowe na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej Dobrzynianka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Melioracje szczegółowe na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej Dobrzynianka, o następującym zakresie rzeczowym: drenowanie gruntów rolnych na powierzchni 45,10 ha. z podziałem na dwie części : Część 1 roboty rozbiórkowe których zakres zawarty został w obmiarze robót - część 1, stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji oraz część 2 roboty z zakresu podstawowego, których zakres zawarty został w obmiarze robót - część 2, stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. Planowane do wykonania prace stanowią kontynuację przerwanych robót budowlanych, które polegały na wykonaniu robót przygotowawczych, częściowej odbudowie głównego odpływu - rowu B wraz z 2 niekompletnymi budowlami i odcinkowej realizacji rurociągów o średnicy 30 cm i 40 cm. Szczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlany pn. Melioracje szczegółowe na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej Dobrzynianka , Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Obmiary robót (część 1 i część 2), które stanowią odpowiednio załączniki nr 1, 2 3 i 4 do specyfikacji. Uwaga! Przedmiotu zamówienia nie stanowią prace opisane w Obmiarze robót-część 3 i Kosztorysie powykonawczym - część 4 stanowiących załączniki nr 5 i 6 do specyfikacji. Roboty te zawarte są w projekcie budowlanym jednakże nie stanowią przedmiotu zamówienia i nie należy ujmować ich w cenie oferty. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a są jedynie materiałem pomocniczym przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Specyficzne warunki wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wymogami ustaw: z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 ze zm.), 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie przestrzegał przepisów o ochronie środowiska i przyrody tj. ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009 r. Nr 151 poz. 1220 ze zm.); z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 ze zm.); z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, ze zm.) oraz uwarunkowań zawartych w wydanych decyzjach dla przedmiotowego zadania dotyczących ochrony przyrody (decyzje zostaną przekazane Wykonawcy zgodnie z § 2 ust. 2 wzoru umowy); ponosi pełną odpowiedzialność za ich naruszenie oraz wynikłe z tego tytułu szkody (np. przyległość obszarów Natura 2000, ochrona ryb, drzew itp.). Na obszarze przewidzianym do melioracji znajdują się dwa stanowiska archeologiczne. W związku z tym Wykonawca zobowiązany będzie do do prowadzenia robót na tych terenach we współpracy z archeologiem - Panią Alicją Drozd-Lipińską, Pracownia Archeologiczno-Antropologiczna, ul. Rajska 5/65, 87-800 Włocławek, której zamawiający zlecił pełnienie nadzoru archeologicznego na w/w stanowiskach. W związku z powyższym oraz w razie zaistnienia takiej konieczności koszty doraźnej konserwacji ewentualnie pozyskanych zabytków, ewentualnych badań ratowniczych i wyprzedzających wykopaliskowe poniesie wykonawca robót budowlanych jako uwzględniony w cenie ofertowej. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w przedmiocie opisanym w Obmiarze robót - część 3, stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji wraz z robotami towarzyszącymi i związanymi z przyłączeniem się do zadania podstawowego, do wysokości 50% wartości robót podstawowych, o następującym zakresie rzeczowym: - rurociąg betonowy śr 300 mm - rurociąg betonowy śr 400 mm - roboty towarzyszące oraz związane z przyłączeniem się do zadania podstawowego. Wszelkie uwagi do rozwiązań projektowych i przedmiaru robót wykonawca winien wnieść przed złożeniem oferty. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 03.09.2013 r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach