Przetargi.pl
Melioracje podstawowe użytków rolnych wsi Adamowo, gmina Elbląg.

Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Junaków 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2325725, 2327440 , fax. 055 2327118
  • Data zamieszczenia: 2013-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu
    ul. Junaków 3 3
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2325725, 2327440, fax. 055 2327118
    REGON: 17097419600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.elblag.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Melioracje podstawowe użytków rolnych wsi Adamowo, gmina Elbląg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja jest przebudową kanałów melioracji podstawowych we wsi Adamowo, polegającą na udrożnieniu kanałów w celu umożliwienia odwodnienia terenów uprawowych a w okresie suszy zapewnienia nawodnienia pól przez utrzymanie wód gruntowych. Przedmiotowa inwestycja zapewnić ma prawidłową retencję wody na terenach uprawowych oraz zapewnić utrzymanie wód gruntowych na właściwym poziomie. Teren inwestycji znajduje się na polderze Fiszewka S, który odwadniany jest poprzez stację pomp Fiszewka S do odbiornika Kanał Jagielloński. Zakres robót budowlanych: ­ Przebudowa oraz ukształtowanie przekrojów kanałów, umocnienie odcinków skarpy kanału opaską faszynową, darniowaniem. ­ Przepusty z rur PEHD SN8 ?1000, ?1200, ?1500; ­ Doki wlotów żelbetowe; posiadające wnęki na szandory; ­ Zastawki naścienne [w przepustach ?1000, ?1200] do obsługi ręcznej; ­ Umocnienia dna i skarp kanałów przed wlotem i za wylotem przepustów. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji i prowadzenia robót w taki sposób aby nie dopuścić do powstania szkód i utrudnienia użytkownikom gospodarowania na gruntach w obrębie prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany będzie do wypłaty odszkodowania w przypadku wyrządzenia jakichkolwiek szkód w obrębie prowadzonych robót. 4. Przedmiot zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej wykonanej przez Przedsiębiorstwo ELPROJEKT Spółka z o.o. w Elblągu i zawierającej opracowania: Projekt budowlany z Informacją BIOZ Projekt wykonawczy Operat wodnoprawny SPECYFIKACJE TECHNICZNE Inwentaryzacja zieleni 5. W przypadkach gdy dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wskazują na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. Zamawiający oceniając czy podane rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w dokumentacji i wskazane przez Wykonawcę. W przypadku gdy rozwiązanie równoważne wymagać będzie zmian w dokumentacji projektowej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. 6. Materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wymagane dla wyrobów budowlanych oznakowanie oraz świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP oraz gwarancje dla urządzeń. Dokumenty i gwarancje należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed użyciem materiałów i urządzeń. 7. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bhp oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych i zabezpieczenie wszystkich składowanych materiałów, maszyn i urządzeń. 8. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi za wady na okres 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. 9. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: ­ ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100 % umownego wynagrodzenia, ­ ubezpieczenie osób trzecich Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia przedłożył polisy lub inne dokumenty, potwierdzające zawarcie ubezpieczenia. 10. Zamawiający informuje że do obowiązków Wykonawcy będzie należało zamontowanie po zakończeniu zadania tablicy informującej o wsparciu finansowym inwestycji przez Unię Europejską; wykonanie konstrukcji do mocowania tablicy i prace montażowe będą należały do obowiązków Wykonawcy; tablicę dostarczy Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 85 1240 2265 1111 0010 3370 1584 Wadium wniesione w pieniądzu przelewem bankowym Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w oryginale w Dziale Finansowo-Księgowym Żuławskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu ul. Junaków 3 pokój 27 w terminie przewidzianym na składanie ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 2. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zzmiuw.elblag.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach