Przetargi.pl
Medyczne pompy insulinowe dla dzieci

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy ogłasza przetarg

  • Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5393472, 0602816546 , fax. 089 5337701
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy
    ul. Żołnierska 18a 18a
    10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5393472, 0602816546, fax. 089 5337701
    REGON: 00029558000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Medyczne pompy insulinowe dla dzieci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego przedmiotu zamówienia w asortymencie oraz ilościach podanych w załączniku nr 1A do SIWZ według zadań: Zadanie nr 1- Pompy insulinowe dla dzieci do 6 roku życia - 19 szt. Zadanie nr 2 - Pompy insulinowe dla dzieci powyżej 6 roku życia - 18 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331941100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. Zgodnie z art. 22 i 24 Ustawy Prawa zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 Ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2. Szczegółowy warunek: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie, wykonał należycie trzy lub więcej dostaw wyrobów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w części, w której składa ofertę o wartości nie mniejszej niż: zadanie nr 1 i nr 2 - 90.000,00 zł. brutto; każda z dostaw. Natomiast nie spełni warunku, jeżeli będzie wynikało z dokumentów, że dostaw było mniej, były o wartości niższej niż wymagane lub były wykonane nienależycie. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 UPZP. 4. Wykonawca nie polega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 -2 UPZP. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i złoży oświadczenie z art. 24 UPZP. 5. Dotyczy przedmiotu zamówienia. Oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Warunek będzie spełniony, jeżeli z treści złożonych dokumentów będzie wynikało, że oferowany przedmiot zamówienia jest zarejestrowany i dopuszczony do obrotu, posiada wymagane charakterystyki, parametry, normy i właściwości. 6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7. 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymaganiom określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. 4. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt 6.3. ppkt. 3. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą. 7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: 7.1. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w pkt 6.1 Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 UPZP - wzór oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP - wzór oświadczenia zał. nr 2/1 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (pompy insulinowe), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ) - minimum dostawy + 3 potwierdzenia np. -Listy referencyjne - itp. Zał. nr 3 wraz z referencjami należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie. 7.2. Na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty : 1. Dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896) - deklaracja zgodności CE i inne wymagane przepisami prawa dokumenty - każdy dokument ma być informacją, opisany którego zadania dotyczy 2. Dot. zad. nr 1-2. Katalogi lub strony z katalogów, firmowe materiały informacyjne, foldery lub prospekty, które będą potwierdzać spełnianie przez asortyment proponowany przez Wykonawcę parametry wymagane przez Zamawiającego - firmowy materiał informacyjny ma zostać opisana, którego zadania dotyczy. 7.3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia. 7.4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1.3 - składa dokumenty zgodnie z par. 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. nr 226, poz. 1817) z dnia 31-12-2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7.6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 7.7. Dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 7.8 W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w pkt. 6.1 pkt. 5 specyfikacji musi spełnić każdy z wykonawców, warunki wskazane w punkcie 6.1 pkt. 1 - 4 mogą być spełnione łącznie. Odpowiednio wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Uwaga ! Wymagane treści oświadczeń zawarte są w załączniku nr 2 do (SIWZ) - wzór oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena parametrów techniczno - użytkowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach