Przetargi.pl
Mechaniczne zamiatanie ulic na terenie miasta i gminy Końskie

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1/24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 041 3722955
  • Data zamieszczenia: 2014-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1/24 1/24
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955
    REGON: 29100979700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mechaniczne zamiatanie ulic na terenie miasta i gminy Końskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne zamiatanie (na mokro) ulic gminnych o długości ok. 35 km położonych na terenie miasta i gminy Końskie. Wykaz ulic przedstawia załącznik nr 1. Zamiatanie mechaniczne polegać będzie na oczyszczaniu jezdni na całej szerokości oraz miejsc na rozjazdach, skrzyżowaniach i zatokach przy użyciu zamiatarki mechanicznej. Miejsca niedostępne dla zamiatarki winny być zamiecione ręcznie. W zakres zamówienia wchodzi również uprzątanie zanieczyszczeń powstałych na skutek silnych porywistych wiatrów, po ulewach i burzach, kolizjach drogowych, plam olejowych natychmiast po otrzymaniu powiadomienia od Zamawiającego. Do usuwania zanieczyszczeń należy przystąpić w 30 min od telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego lub inne służby np. Policję, Straż Miejską. Nieczystości z zamiatanych ulic Wykonawca będzie dowoził i składował na gminnym składowisku odpadów w Końskich przy ul. Spacerowej, wnosząc z tego tytułu pełną opłatę. (Dokumenty - kwity wagowe z dostarczonych zanieczyszczeń z zamiatania ulic w danym dniu do wglądu Zamawiającego). Sposób wykonywania prac i rodzaj użytego sprzętu nie może powodować uszkodzeń w nawierzchni. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa osób trzecich, 2. utrzymanie terenu prowadzonych prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie, usuwanie urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci w przeznaczonych do tego miejscach, 3. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem elementów pasa drogowego. Koszty ewentualnych napraw lub uszkodzonych urządzeń w związku z zaniedbaniem ponosi Wykonawca. Jednostką obmiarową jest 1 km zamiecionej drogi niezależnie od jej szerokości, Cenę za ewentualne usunięcie zanieczyszczeń powstałych na skutek silnych porywistych wiatrów, po ulewach, burzach i kolizjach drogowych, plam olejowych należy wkalkulować w cenę 1 km zamiecionej drogi. Uwaga: Zamiatanie ulic wymienionych w załączniku nr 1 (poz. 1-10 - ulice w centrum miasta, oraz poz. 13, 31, 33, 34, 35 - rejon targowicy miejskie) należy prowadzić w godz. rannych do godz. 7, popołudniowych (po godz. 17) lub wieczornych przy najmniejszym natężeniu ruchu. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się z lokalizacją i stanem dróg gminnych celem sprawdzenia warunków terenowych związanych z zamiataniem będącym przedmiotem przetargu gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zamontowania urządzenia GPS.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach