Przetargi.pl
Mechaniczne zamiatanie jezdni na terenie miasta Chojnice

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. Stary Rynek
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 971 800 , fax. 523 972 194
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Stary Rynek 1
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 523 971 800, fax. 523 972 194
    REGON: 52345900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mechaniczne zamiatanie jezdni na terenie miasta Chojnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług związanych z oczyszczaniem miasta, a w szczególności: - mechaniczne zamiatanie jezdni, parkingów i placów wraz z wywozem śmieci na wysypisko zgodnie z harmonogramem, - mechaniczne zamiatanie jezdni wraz ze zraszaniem i wywozem śmieci na wysypisko zgodnie z harmonogramem 2.Zamiatanie mechaniczne obejmuje obustronne oczyszczanie jezdni przy krawężnikach na szerokości 1,30m, malowanych pasów i rozdziałów oraz innych powierzchni podatnych na odkładanie się zanieczyszczeń np. korytek ściekowych, zatok autobusowych z piasku i innych zanieczyszczeń wraz z ich wywozem 3.Ogólna długość dróg do zamiatania mechanicznego wynosi ok.: -drogi gminne : 23,50 km -drogi powiatowe: 12 km 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany długości dróg i harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do umowy bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Zamiatanie realizowane będzie: w okresie: 1. marzec 2020 – październik 2020 – zgodnie z harmonogramem (załącznik nr 1 do projektu umowy) 2. marzec 2021 - październik 2021 zgodnie z harmonogramem (załącznik nr 1 do projektu umowy) 3. listopad 2020 – luty 2021 wyłącznie na zlecenie zamawiającego 4. listopad 2021 - grudzień 2021 wyłącznie na zlecenie zamawiającego Ogólna długość dróg do zamiatania mechanicznego wynosi: - drogi gminne – 23,50 km - drogi powiatowe – 12,00 km 2.Warunki techniczno – organizacyjne podczas wykonywania robót 2.1. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót oraz za metody organizacyjno – techniczne. 2.2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia. 2.3. Szerokość zamiatania przy krawężniku – min 1,30 m. 2.4. W dniach bez opadów deszczu należy zamiatać wyłącznie ze zraszaniem. 2.5. Zamiatanie należy rozpoczynać o godz. 5.00. 2.6.W czasie wykonywania usług związanych z mechanicznym zamiataniem ulic Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z „Kodeksu Drogowego”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90211000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000zł PLN, słownie: dwa tysiące złotych 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Bank: Bank PKP BP Nr rachunku: 23 1020 2791 0000 7202 0294 2191 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. Wadium może być wnoszone również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – dokument wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Chojnice dokonany przez Burmistrza Miasta Chojnice b) wpis do rejestru BDO (Baza Danych Odpadowych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach