Przetargi.pl
Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy gruntowych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części: Część I - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach Część II - Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku Część III – Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim Część IV - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-778 Gdańsk, Mostowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 3202025 , fax. 583 202 025
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
    Mostowa 11A
    80-778 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 3202025, fax. 583 202 025
    REGON: 19168727600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy gruntowych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części: Część I - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach Część II - Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku Część III – Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim Część IV - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi ścinania – regulacji zawyżonych poboczy gruntowych wraz z odwozem gruntu w miejsce odkładu, w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na następujące części: 1) Część I - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach 2) Część II - Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku 3) Część III - Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim 4) Część IV - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w następującym terminie: - 20/30 dni od daty zawarcia umowy. (deklaracja Wykonawcy) (dotyczy wszystkich części); Termin realizacji zamówienia stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert – zgodnie z pkt. 15.1. IdW. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie każdej z ww. części przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: – Część 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach- 1 200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 00/100), – Część 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku – 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100), – Część 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim – 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100), – Część 4 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie – 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w: Bank Powszechna Kasa Oszczędności BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234; b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w innej formie niż pieniądz beneficjentem gwarancji/poręczenia jest Województwo Pomorskie – Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia; 4) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w załączniku nr 2 Rozdziału II SIWZ; 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego, 3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego, 4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach