Gmina Lisia Góra ogłasza przetarg
- Adres: 33-140 Lisia Góra, ul. 1-go Maja 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lisia Góra
ul. 1-go Maja 7 7
33-140 Lisia Góra, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lisiagora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Mechaniczne odmulanie i udrażnianie rowów przy drogach gminnych na rok 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Mechaniczne odmulanie i udrażnianie rowów przy drogach gminnych na rok 2010 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905136002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający wymaga posiadanie minimum trzech koparek, oraz taki stan osobowy, który zapewni możliwość jednoczesnej obsługi min. trzech koparek. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. 4. Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia , a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przez komisję przetargową podczas niejawnego posiedzenia. 5.Oferta zostanie odrzucona w przypadku, gdy oferent nie wykaże na podstawie załączonych dokumentów, że spełnia wymagane warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7. Zamawiający wykluczy z postępowania dostawcę lub wykonawcę, gdy zachodzą okoliczności zawarte w art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 8. Zamawiający odrzuca ofertę również, jeżeli zachodzą okoliczności określone w art. 89 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 87 ust 2 zamawiający poprawi w ofertach oczywiste omyłki niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 9. W przypadku gdy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zamawiający zwróci się w formie pisemnej do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 10. Zamawiający oceniając wyjaśnienia dotyczące rażąco niskiej ceny będzie się kierował zapisami art. 90 ust. 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy załączony do niniejszego dokumentu - załącznik nr 1 do SIWZ /oryginał/ Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, zał. nr 2 do SIWZ /oryginał/ oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, ze te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie /kopia/. Wymagane są minimum dwie w/w realizacje. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. - załącznik nr 4 do SIWZ /oryginał/, wymaga się bezwzględnie minimum 2 koparki wraz z zestawem odpowiednich łyżek oraz 2 samochody wyładowcze o ładowności min 5 ton.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.malopolski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Całoroczna usługa odbioru , wywozu i zagospodarowania osadu wraz z załadunkiem z terenu oczyszczalni ścieków Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej z grupy R12
Dodano: 2015-10-13 - Usługa mycia wysokociśnieniowego i dezynfekcji wewnętrznej dwóch zbiorników magazynowych w Stacji Awaryjnego Ujęcia Wody Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
Dodano: 2015-05-19 - USŁUGĘ ODBIORU , WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z TERENU OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ- DOWOLNĄ METODĄ Z GRUPY R11
Dodano: 2015-04-09 - USŁUGA ODBIORU, WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z TERENU OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ OSAD WYKORZYSTANY DO CELÓW ROLNICZYCH
Dodano: 2015-03-17 - USŁUGĘ ODBIORU , WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z TERENU OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ OSAD WYKORZYSTANY DO CELÓW ROLNICZYCH
Dodano: 2015-02-03 - USŁUGĘ ODBIORU, WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ Pakiet nr 1 OSAD WYKORZYSTANY DO CELÓW ROLNICZYCH - 1500 ton Pakiet Nr 2 OSAD WYKORZYSTANY DO KOMPOSTOWANIA LUB INNYCH BIOLOGICZNYCH PROCESÓW PRZEKSZTAŁCANIA - 600 TON
Dodano: 2014-12-12 - USŁUGA ODBIORU , WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ OSAD MOŻE BYĆ WYKORZYSTANY DO CELÓW ROLNICZYCH
Dodano: 2014-02-10 - Załadunek i wywóz komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05) i skratek (kod 19 08 01) z oczyszczalni ścieków w Męcinie, Mordarce, Starej Wsi i Siekierczynie wraz z ich odzyskiem (lub unieszkodliwieniem)
Dodano: 2014-01-27 - USŁUGĘ ODBIORU , WYWOZU I ZAGOSPODAROWANIA OSADU WRAZ Z ZAŁADUNKIEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ZAKŁADU KOMUNALNEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ OSAD MOŻE BYĆ WYKORZYSTANY DO CELÓW ROLNICZYCH
Dodano: 2014-01-09 - Wywóz odpadów z oczyszczalni ścieków w Tylmanowej w 2014 r.
Dodano: 2013-11-28