Gmina Czerwonak ogłasza przetarg
- Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
- Data zamieszczenia: 2019-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
ul. Źródlana 39
62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
REGON: 63125874400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Mechaniczne oczyszczanie ulic i chodników oraz przystanków na terenie Gminy Czerwonak w roku 2019” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mechanicznego oczyszczaniem ulic i chodników oraz przystanków autobusowych na terenie Gminy Czerwonak w następującym zakresie: 1) Oczyszczanie ulic o łącznej długości 35 225 m i chodników o łącznej długości 16 864 m. 2) Interwencyjne sprzątanie piasku zalegającego na 8 skrzyżowaniach na terenie Gminy Czerwonak. 3) Oczyszczanie 72 peronów przystankowych i 49 zatok autobusowych. 4) Ręczne oczyszczanie nawierzchni pod 69 wiatami przystankowymi. 5) Ręczne oczyszczanie terenu wokół 102 przystanków. 6) Oczyszczenie 1 km chodnika o szer. 2 m. z darni, chwastów oraz porastającej trawy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) zał.1 Wzór kosztorysu ofertowego; 2) zał. 2 spis ulic bieżące; 3) zał. nr 3_chodniki bieżące oczyszcz; 4) zał. nr 4 skrzyż; 5) zał. nr 5 perony; 6) zał. nr 6 wiaty; 7) zał. nr 7 zatoki; 8) zał. nr 8 przedmiot zamówienia. 3. Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 2245 z późn. zm.), polegającą na wykonaniu następujących czynności: - kierowanie pojazdami, - ręczne oczyszczanie nawierzchni pod wiatami przystankowymi. - ręczne oczyszczanie terenu wokół przystanków. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w przedmiocie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę żądanych pracowników, to jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów, w szczególności np.: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego, oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem określającym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 2) żądania wyjaśnień w zakresie dotyczącym potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia, w tym również kontroli przez właściwe organy Państwowej Inspekcji Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.) oraz b) uzyskał wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez właściwy organ na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca sporządza ofertę wg wzoru formularza oferty stanowiącym część II SIWZ. Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa: Kosztorys ofertowy, sporządzony wg załączonego wzoru; Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem 1 do Oferty; Zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 2 do Oferty, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika, lub gdy ofertę w imieniu Wykonawcy składa pełnomocnik Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Mechaniczne zamiatanie ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Ostrowie Wlkp.
Dodano: 2024-03-04 - CAŁOROCZNE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W CZARNKOWIE W 2024 ROKU
Dodano: 2024-02-12 - Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadów
Dodano: 2024-02-09 - Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu
Dodano: 2023-11-22 - Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
Dodano: 2023-03-24 - Pozimowe i letnie oczyszczanie ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Swarzędz
Dodano: 2023-03-17 - SPRZĄTANIE ULIC I DRÓG NA TERENIE POWIATU KOLSKIEGO W 2023 ROKU
Dodano: 2023-03-01 - Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej na terenie Gminy Jarocin
Dodano: 2022-08-08 - Pozimowe i/ lub letnie oczyszczanie ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Swarzędz
Dodano: 2021-03-11 - Oczyszczanie letnie ulic i placów na terenie miasta Piły
Dodano: 2021-03-10