Przetargi.pl
Mechaniczne koszenie traw i chwastów w ciągach dróg wojewódzkich

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, ul. Tadeusza Kościuszki 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 389 47 25 , fax. 0-71 389 47 25
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Tadeusza Kościuszki 27 27
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 389 47 25, fax. 0-71 389 47 25
    REGON: 93197784300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpwolow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mechaniczne koszenie traw i chwastów w ciągach dróg wojewódzkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na mechanicznym koszeniu poboczy, skarp i rowów oraz przy obiektach integralnie związanych z funkcją drogi, w granicach pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego. Zakres robót obejmuje: - dwukrotne mechaniczne koszenie traw i chwastów, - mechaniczne koszenie traw i chwastów kosiarkami ciągnikowymi bijakowymi w ilości 123 ha - jeden pokos, - ręczne obkaszanie kosami żyłkowymi, spalinowymi pachołków, znaków drogowych, poręczy mostowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, drzew, jednorocznych odrostów tzw. wilków rosnących wokół drzew, pniaków i korzeni po wyciętych drzewach oraz innych urządzeń lub miejsc, które kosiarką bijakową z uwagi na przeszkody nie można wykosić, - koszenie traw i chwastów obejmuje pobocza, rowy, skarpy i przeciwskarpy, - powyższe zadanie nie wymaga zbierania skoszonej trawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2.354,00 zł. (słownie: dwa tysiące trzysta pięćdziesiąt cztery zł. 00/100). Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Oborniki Śl. O. Brzeg Dolny, Nr konta: 56 9583 1022 0102 1110 2001 0002 z adnotacją - WADIUM koszenie poboczy dróg wojewódzkich. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na: Zarząd Dróg Powiatowych, 56-100 wołów, ul. Kościuszki 27. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: - potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, - potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach wyłącznie w formie oryginału złożonego w oddzielnej kopercie, przy czym kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy dołączyć do oferty. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinna wynikać klauzula zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu okoliczności wymienionych w pkt 14.13. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: dane Wykonawcy i Zamawiającego, nazwę postępowania, kwotę wadium, termin obowiązywania gwarancji oraz uwzględnione zapisy art. 46 UPZP lub zapisy pkt 14.13. Wadium winno być ważne przez cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Zgodnie z art. 45 ust. 3 UPZP wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli będzie na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 UPZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z wyjątkiem sytuacji, gdy wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy zaliczone zostanie przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z art. 46 ust. 5 UPZP, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 UPZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 UPZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach