Przetargi.pl
Mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońsk

Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 622 691 , fax. 023 663 13 40
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
    ul. Płocka 39
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 622 691, fax. 023 663 13 40
    REGON: 13037784700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn. Mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońsk. 3.2. 1. Zakres usługi: 1) Pozimowe uprzątnięcie ulic i parkingów na terenie miasta Płońska w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż w okresie od 20 marca 2019 roku do 1 kwietnia 2019 roku (łączna powierzchnia – 250 499,00 m2) z zebraniem zalegającego piasku używanego do akcji zimowego utrzymania ulic i parkingów gminnych, z przygotowaniem do bieżącego utrzymania czystości w ramach „Mechanicznego i ręcznego zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońsk” - zgodnie z wykazem ulic i parkingów gminnych wraz z częstotliwością mechanicznego i ręcznego zamiatania stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. 2) Mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i parkingów gminnych w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 kwietnia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku (łączna powierzchnia – 250 499,00 m2) – zgodnie z wykazem ulic i parkingów gminnych i harmonogramem zamiatania. 3) Przywrócenie porządku (zebranie odpadów, ich wywóz i zagospodarowanie) po imprezach plenerowych organizowanych pod patronatem bądź przy współudziale Urzędu Miejskiego w Płońsku na terenie miasta w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 1 kwietnia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku (max 20 imprez na powierzchni ok. 5 500,00 m2). Zamawiający na 5 dni przed planowaną imprezą określi przewidywaną ilość osób biorących w niej udział. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnić odpowiednią ilość i pojemność pojemników. 4) Dodatkowe wg potrzeby Zamawiającego zamiatanie ulic i parkingów gminnych wynikające z aktualnych potrzeb (uroczystości lub imprezy okolicznościowe) rezygnując jednorazowo z zamiatania innych ulic o podobnej powierzchni w m2. 2. Do wykonania ww. prac należy używać bezpyłowej zamiatarki mechanicznej 1 szt., oraz pojazdu przeznaczonego do wywozu odpadów komunalnych - 1 szt. 3. Czas pracy zamiatarki: 1) Ustala się czas pracy bezpyłowej zamiatarki mechanicznej w dni robocze w godzinach pomiędzy 1800 a 700 dnia następnego. 2) Zamawiający i Wykonawca za zgodą Zamawiającego zastrzegają sobie prawo do ustalenia innego czasu pracy zamiatarki jednorazowo lub w określonym czasie. 4. „Wykaz ulic i parkingów gminnych wraz z częstotliwością mechanicznego i ręcznego zamiatania” przedstawia załącznik nr 7 do siwz, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. 5. Szczegółowy harmonogram zamiatania ulic i parkingów gminnych zostanie ustalony z Wykonawcą usługi w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy. 6. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w ramach usługi pn. Mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońsk, polegające na: ręcznym zamiataniu ulic i parkingów, obsłudze zamiatarki i pojazdu do wywozu odpadów komunalnych, organizacji i nadzorze pracy pracowników bezpośrednio zatrudnionych przy ręcznym i mechanicznym zamiataniu ulic i parkingów zatrudnione były na podstawie umowy o pracę, zgodnie z treścią art. 29 ust. 3a Pzp i art. 25 k.p. 7. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia osoby te powinny być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na okres nie krótszy niż czas niezbędny do wykonania danych czynności. Powyższy wymóg nie dotyczy składających ofertę osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście ww. czynności oraz wspólników spółek osobowych, którzy będą osobiście wykonywać te czynności na rzecz spółki. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania złożenia oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o spełnieniu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wymagane czynności w trakcie realizacji zamówienia. 10. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczeń w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 12. Wytwórcą odpadów jest Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90612000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach