Przetargi.pl
Mechaniczne i ręczne sprzątanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych i przystanków komunikacyjnych w roku 2020.

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://czerwonak.pl/; http://bip.czerwonak.pl/6918

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mechaniczne i ręczne sprzątanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych i przystanków komunikacyjnych w roku 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Mechaniczne i ręczne sprzątanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych i przystanków komunikacyjnych w roku 2020. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) pozimowe oczyszczanie ulic, o łącznej długości 62 720 mb, zgodnie z załącznikiem 5 do SIWZ, 2) pozimowe oczyszczanie chodników i ścieżek rowerowych, o łącznej długości 52 745 mb, zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ, 3) bieżące mechaniczne oczyszczanie ulic o długości nie większej niż 210 000 mb – wykaz ulic wg załącznika 5 do SIWZ, 4) bieżące mechaniczne oczyszczanie chodników i ścieżek rowerowych o długości nie większej niż 75 000 mb – wykaz chodników i ścieżek wg załącznika 6 do SIWZ, 5) sprzątanie piasku zalegającego na nawierzchni 8 skrzyżowań, po opadach atmosferycznych – nie więcej niż 10 zleceń, wykaz skrzyżowań wg załącznika 7 do SIWZ, 6) bieżące oczyszczanie przystanków komunikacyjnych w zakresie których prace polegają na: a) oczyszczaniu nawierzchni peronów przystankowych w ilości 73 szt. – nie więcej niż 4 zlecenia, wykaz peronów przystankowych wg załącznika 8 do SIWZ , b) oczyszczanie nawierzchni pod wiatami przystankowymi w ilości 69 szt. – nie więcej niż 4 zlecenia, wykaz wiat przystankowych wg załącznika 9 do SIWZ, c) oczyszczanie zatok w ilości 49 szt. oraz terenów zielonych wokół przystanków komunikacyjnych w ilości 102 szt. – nie więcej niż 4 zlecenia, wykaz zatok przystankowych i terenów zielonych wg załącznika 10 do SIWZ, 7) ręczne oczyszczenie chodników, schodów lub ścieżki rowerowej o szer. 2 m. z darni, chwastów oraz porastającej trawy – łączna długość nie większa niż 2 000 mb. Zakres wskazany w pkt 3-7 określa szacunkowe, przewidywane maksymalne ilości do wykonania. Zamawiający nie gwarantuje zlecenia, w zakresie wskazanym powyżej, maksymalnych ilości prac do wykonania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w załącznikach 11 (Kosztorysowe zestawienie usług) i 12 (Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - SST) do niniejszej SIWZ. 4. Postanowienia inne: 1) W związku z realizacją przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należało także m.in.: a) zabezpieczenie terenu, na którym wykonywana jest usługa; b) zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych; c) zorganizowanie i kierowanie pracami w sposób zgodny z SST, opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami BHP oraz zapewnienie warunków ppoż. określonych w przepisach szczegółowych; d) zapłata należnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom jeżeli Wykonawca korzysta z Podwykonawców. 2) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić czyszczenie nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie koszty z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 3) Wykonawca prac jest wytwórcą odpadów w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Obowiązek postępowania z zagospodarowaniem wytworzonych odpadów i ich transportem należy do Wykonawcy robót. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokument lub dokumenty potwierdzające zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o Odpadach (tj. Dz.U. 2019 poz. 701 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, tj.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847; Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, tzn. wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp należy złożyć w oryginale. Zaleca się by dokument potwierdzający wniesienie wadium Wykonawca złożył wraz z ofertą, nie łącząc trwale z ofertą, tzn. w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrot dokumentu bez konieczności dekompletowania oferty. W innym przypadku dokument należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą postępowania z dopiskiem „wadium”, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 102/103. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu, z tytułu przelewu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Mechaniczne i ręczne sprzątanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych i przystanków komunikacyjnych w roku 2020, znak sprawy: BZ.271.6.2020.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SIWZ, kosztorys ofertowy stanowiący załącznik 1.1 do SIWZ, zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 3 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XIII ust. 11 SIWZ; Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; wzór niniejszego oświadczenia stanowi załącznik 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach