Przetargi.pl
Mechaniczne czyszczenie: separatorów (ropopochodnych, tłuszczu, skrobi), komór myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników, odstojników popłuczyn, przepompowni, oczyszczalni ścieków, systemów rozsączających oraz opróżnianie, transport i przetworzenie (odzysk/unieszkodliwienie) pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez 43 WOG Świętoszów

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, Saperska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261686280 , fax. 261686280
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Saperska 2
    59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
    tel. 261686280, fax. 261686280
    REGON: 021509084
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mechaniczne czyszczenie: separatorów (ropopochodnych, tłuszczu, skrobi), komór myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników, odstojników popłuczyn, przepompowni, oczyszczalni ścieków, systemów rozsączających oraz opróżnianie, transport i przetworzenie (odzysk/unieszkodliwienie) pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez 43 WOG Świętoszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na mechanicznym czyszczeniu: separatorów (ropopochodnych, tłuszczu, skrobi), komór myjni pojazdów, neutralizatorów, osadników, odstojników popłuczyn, przepompowni, oczyszczalni ścieków, systemów rozsączających oraz opróżnianiu, transporcie i przetworzeniu (odzysk/unieszkodliwienie) pozyskanych odpadów z terenów administrowanych przez 43 WOG Świętoszów wg tabel nr 1, 2, 3, 4, 5. 1. Wykonawca wystąpi jako wytwórca odpadów powstałych w wyniku świadczenia w/w usługi zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) i zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością, posiadanymi kwalifikacjami i wiedzą techniczną oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Usługa będzie wykonywana środkami, sprzętem i transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. a) Przy wykonywaniu usługi czyszczenia oczyszczalni ścieków w Duninowie należy zastosować sprzęt o wysokości podnoszenia, co najmniej 10 m z uwagi na znaczne zagłębienie obiektu pompowni. 4. Czyszczenie urządzeń i odbiór odpadów będzie odbywał się z miejsc określonych w Opisie przedmiotu zamówienia. Termin rozpoczęcia i zakończenia prac określany będzie każdorazowo przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj. Kierowników Sekcji Obsługi Infrastruktury w formie pisemnych zleceń. 5. W przypadku konieczności zmiany ustalonego wcześniej terminu lub godziny wykonania usług, Wykonawca poinformuje o tym fakcie kierownika SOI z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 6. Przegląd eksploatacyjny wykonywany podczas prac czyszczenia urządzeń, obejmuje ocenę stopnia zanieczyszczenia, stan techniczny urządzenia oraz potrzebę wykonania ewentualnych drobnych napraw. Z dokonanego przeglądu spisany zostanie protokół określający typ urządzenia, stopień jego zanieczyszczenia odpadami, ocenę stanu technicznego danego urządzenia. Z zapisu musi wynikać czy urządzenie jest sprawne technicznie, lub ewentualnie podane zostaną zalecenia w celu przywrócenia jego sprawności. Ilość przeglądów jest równa wskazanych ilości czyszczeń. 7. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji umowy i przy każdej zmianie do przekazania Zamawiającemu wykazu osób (imię, nazwisko, pesel, numer dokumentu tożsamości) i pojazdów (marka, typ, numer rejestracyjny) w celu uzyskania pozwolenia na wejście i wjazd na teren jednostek. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wywołane swoją działalnością lub zaniechaniem działania w obiektach Zamawiającego, w tym użyciem niewłaściwych środków i narzędzi lub nieodpowiednim ich zastosowaniem, niewłaściwą organizacją pracy i nieprzestrzeganiem przepisów p.poż, bhp w tym szczególnie za wyrządzone szkody w środowisku. Oczywiste zaniedbania upoważniają Zamawiającego do zerwania umowy z winy Wykonawcy i zapłaty odszkodowania na rzecz Zamawiającego w wysokości określonej w umowie. 9. Podane ilości odpadów są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu. Zmianie może ulec również częstotliwość czyszczenia urządzeń i terminy czyszczenia. 10. Dowodem każdorazowego czyszczenia urządzenia będzie spisany pomiędzy właściwym terytorialnie Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury a Wykonawcą ,,Protokół odbioru z wykonania usługi czyszczenia urządzeń”. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną pracę, której zakres zostanie potwierdzony w „Protokole odbioru z wykonania usługi czyszczenia urządzeń” .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90640000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach