Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
- Data zamieszczenia: 2013-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Podgórna 22 22
65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
REGON: 00065423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Meble i wyposażenie dla nowego gimnazjum na Chynowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
7.1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Meble i wyposażenie dla nowego gimnazjum na Chynowie. 7.2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla Gimnazjum na Chynowie w Zielonej Górze przy ul. Truskawkowej 12 z podziałem na zadania. 7.3.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 zadań i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedno, kilka lub wszystkie zadania. 7.4.Szczegółowe zestawienie asortymentowo - ilościowe dotyczące poszczególnych zadań zawierają Tabele - wykazy asortymentu stanowiące załączniki nr 7.I. - 7.IX. do SIWZ. 7.5.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 7.5.1. Zadanie I - Zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych, mebli biurowych i wyposażenia biblioteki. 7.5.1.1.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.I. do SIWZ. 7.5.1.3.Wykonawca udzieli na dostarczone meble gwarancji jakości na okres 12 miesięcy. 7.5.1.4.Zaoferowane meble szkolne - krzesła i stoły szkolne muszą spełniać wymagania określone w normach: PN-EN 1729-1:2007, PN-EN 1729-2 :2007, PN-F-06009:2001. 7.5.1.5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopie atestów lub certyfikatów potwierdzone za zgodność z oryginałem: 1)atesty higieniczne na płyty meblowe, obrzeża PVC, kleje oraz atesty trudnopalności dla tapicerek EN- 1021- 1, EN -1021- 2, sklejka spełniająca wymogi normy PN- F- 06106-21994 2)atesty wytrzymałościowe dla krzeseł i foteli. 7.5.2. Zadanie II - Zakup oraz dostawa sprzętu elektrycznego i osprzętu. 7.5.2.1.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.II. do SIWZ. 7.5.2.2.wszystkie oferowanie urządzenia muszą być nieużywane, fabrycznie nowe. 7.5.2.3.wyłoniony Wykonawca winien przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu deklarację zgodności CE na komputery stacjonarne. 7.5.2.4.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji jakości na projektory oraz gwarancję na lampę min. 1000 godzin pracy, a na pozostały sprzęt - 24 miesięcznej gwarancji jakości. 7.5.3. Zadanie III - Zakup i dostawa lektur szkolnych. 7.5.3.1.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.III. do SIWZ. 7.5.3.2.Wykonawca udzieli na dostarczony towar 12 miesięcznej gwarancji jakości. 7.5.4. Zadanie IV - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego. 7.5.4.1.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.IV. do SIWZ. 7.5.4.2.Wykonawca udzieli na dostarczony towar 12 miesięcznej gwarancji jakości. 7.5.5. Zadanie V - Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych i odczynników chemicznych. 7.5.5.1.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.V. do SIWZ. 7.5.5.2.Wykonawca udzieli na dostarczony towar 12 miesięcznej gwarancji jakości. 7.5.6. Zadanie VI - Zakup i dostawa wyposażenia dodatkowego do klas. 7.5.6.1.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.VI. do SIWZ. 7.5.6.2.Wykonawca udzieli na dostarczony towar 12 miesięcznej gwarancji jakości. 7.5.7. Zadanie VII - Zakup, dostawa i montaż sprzętu kuchennego. 7.5.7.1.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.VII. do SIWZ. 7.5.7.2.Wykonawca udzieli na dostarczony towar 24 miesięcznej gwarancji jakości. 7.5.8. Zadanie VIII - Zakup oraz dostawa naczyń obiadowych i sztućców. 7.5.8.1.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.VIII. do SIWZ. 7.5.8.2.Wykonawca udzieli na dostarczony towar 24 miesięcznej gwarancji jakości. 7.5.9. Zadanie IX - Zakup i dostawa odkurzacza profesjonalnego. 7.5.9.1.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie asortymentu stanowiącej załącznik nr 7.IX. do SIWZ. 7.5.9.2.Wykonawca udzieli na dostarczony towar 24 miesięcznej gwarancji jakości. 7.6.UWAGA - wypełnione przez Wykonawcę Tabele - wykazy asortymentu stanowiące załączniki nr 7.I.- 7.IX. do SIWZ winny uwzględniać ewentualne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia wprowadzone przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - Wykonawca winien dołączyć do oferty w przypadku zmian w SIWZ ostateczną wersję opisu przedmiotu zamówienia. 7.7.Wszystkie meble, pomoce, sprzęt dydaktyczny oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 7.8.Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Ilekroć w treści SIWZ, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, merytorycznych, cechach użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych. 7.9.Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i rozmieścić asortyment objęty niniejszym zamówieniem w budynku zlokalizowanym pod adresem, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Żołnierzy-Września Woldenberczyków, ul. Gdańska 8, 66-520 Dobiegniew w ramach realizacji drugiego aneksu do projektu systemowego: Ucz się coraz lepiej - POKL współfinansowanego ze środków EFS Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działania 9.1., poddziałania 9.1.2.
Dodano: 2014-05-19 - Zakup, dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Żołnierzy-Września Woldenberczyków, ul. Gdańska 8, 66-520 Dobiegniew w ramach realizacji aneksu do projektu systemowego: Ucz się coraz lepiej POKL współfinansowanego ze środków EFS Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działania 9.1., poddziałania 9.1.2.
Dodano: 2013-11-04 - Wyposażenie pracowni oraz dostawa oprogramowania i filmów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu: Niezawodni Uczniowie współfinansowanego przez EFS w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2013-10-25 - Zakup, dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Żołnierzy-Września Woldenberczyków, ul. Gdańska 8, 66-520 Dobiegniew w ramach realizacji projektu systemowego: UCZ SIĘ CORAZ LEPIEJ, POKL współfinansowanego ze środków EFS Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działania 9.1., poddziałania 9.1.2.
Dodano: 2012-09-27 - Dostawa fabrycznie nowych mebli szkolnych, innych mebli oraz przemysłowego sprzętu kuchennego do pracowni warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych przy ul. Wojska Polskiego 6 w Świebodzinie w ramach realizacji projektu pt. Modernizacja warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Zawodowych w Świebodzinie
Dodano: 2010-06-02 - Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia sal lekcyjnych oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu pt. Modernizacja bazy kształcenia praktycznego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. gen. Władysława Sikorskiego w Sulechowie.
Dodano: 2010-04-21 - Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia sal lekcyjnych oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu pt. Modernizacja bazy kształcenia praktycznego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. gen. Władysława Sikorskiego w Sulechowie.
Dodano: 2010-04-08 - Dostawa mebli szkolnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Gubinie
Dodano: 2009-09-28