Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych ogłasza przetarg
- Adres: 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 15/19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 234 51 01 , fax. 0-22 234 58 97
- Data zamieszczenia: 2013-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
ul. Nowowiejska 15/19 15/19
00-665 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 234 51 01, fax. 0-22 234 58 97
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Meble do laboratorium Postępowanie nr WEiTI/7/BZP/2013/1030 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli laboratoryjnych pod wymiar zgodnie z załączonym projektem dla projektu Fotonika i Technologie Terahercowe - Rozwój Wydziałowego Centrum Badawczego. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić pomieszczenie do dokonania przez Wykonawcę oględzin i pomiarów od momentu ogłoszenia do dnia otwarcia ofert. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - Wykonawca zapewni co najmniej 5 lat gwarancji na wszystkie elementy. - W przypadku stwierdzenia wad w wykonanym przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia wad w terminie do dwóch tygodni od daty zgłoszenia. - Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów w stopniu niezbędnym do dokładnego dopasowania mebli do pomieszczenia. - Umeblowanie powinno być produktem wysokiej jakości, musi być fabrycznie nowe, wolne od wad materiałowych i prawnych - Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania i normy określone w opisach technicznych: Płyty powinny posiadać wartości parametrów fizykochemicznych zgodne z wymaganiami normy EN 14322, świadectwo jakości zdrowotnej HZ/C/02127/08, atest higieniczny nr 176/779/194 i 195/2009. - Blaty powinny być odporne na temperaturę min. 230°C, promienie UV oraz czynniki mechaniczne (ścieranie, zarysowania). Średnie zakładane przez Zamawiającego obciążenie blatów i szafek min. 100 kg/m2 - Wszystkie uchwyty metalowe - kolor: srebrny matowy. - Okleina drewnopodobna, jasny buk - w poniższym odcieniu wskazanym przez Zamawiającego. - Wzór okleiny drewno podobnej - jasny buk jest podany wizualnie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.. - Obrzeże PCV (lub ABS) o kolorze identycznym lub zbliżonym do okleiny drewnopodobnej. - Kółka pod szafki jezdne - łożyskowane (łożyska kulkowe), nośności min. 60 kg każde, pokryte warstwą masy kauczukowej lub gumowej. Każde kółko wyposażone w zintegrowany hamulec. - Kolor malowanych elementów metalowych czarny. - Wszędzie tam, gdzie to wskazano, regulacja położenia pólek co 2 cm, 3 pozycje w górę i 3 pozycje w dół. - Wykonawca jest zobowiązany do dokładnego dopasowanie mebli do istniejącego położenia, kształtów i rozmiarów ścian, okien, parapetów i innych elementów stałych mieszczących się w laboratorium, a także spasowania mebli stykających się ze sobą. Szczeliny pomiędzy meblami a elementami stałymi pomieszczenia (ściany, sufit itp.) zostaną zamaskowane płytą konstrukcyjną mebli. - Wykonawca po zakończeniu montażu mebli jest zobowiązany do wykonania otworów w blatach na przewody w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz umieszenia w nich przesłon ( na każdy stół co najmniej jeden otwór - nie więcej niż 35 otworów łącznie) - Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji i serwisu oraz pełen opis techniczny dla przedmiotu zamówienia zawarte jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony, i zmontowany w siedzibie Zamawiającego tj. Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, Instytut Systemów Elektronicznych, 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 15/19, pokój 210 i 603B. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wydziału Fizyki UW (WF-37-01/16)
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-108/2016
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych do Katedry i Zakładu Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy - AEZ/S-022/2016
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-154/2015
Dodano: 2015-12-31 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2015-11-24 - Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu mebli do użytku laboratoryjnego stanowiących wyposażenie pomocnicze Pracowni Utrwalania Żywności Wysokim Ciśnieniem
Dodano: 2015-11-09 - Zakup mebli laboratoryjnych stanowiących wyposażenie pomocnicze Pracowni Linii Prototypowej Wysokociśnieniowego Utrwalania Żywności
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-120/2015
Dodano: 2015-08-04 - Zakup zestawu mebli laboratoryjnych do wyposażenia Pracowni Biofizycznej
Dodano: 2015-08-04