Szpital Powiatowy w Radomsku ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Prymasa Wyszyńskiego 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6854716 , fax. 044 6854701
- Data zamieszczenia: 2009-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Radomsku
ul. Prymasa Wyszyńskiego 14 14
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 044 6854716, fax. 044 6854701
REGON: 00031334200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Materiały opatrunkowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów opatrunkowych z podzialem na pakiety 1-6 w tym pakiet nr 3 na pozycje ( 3) oraz poakiet nr 6 równiez na pozycje (24) , razem 31 zadań. Są to: gazy, opaski,kompresy gazowe, wata, plastry, opatrunki, obłożenia itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , B. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, C. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, E. w/w warunki zostaną uznane za spełnione przez Wykonawcę, jeżeli do oferty załączone zostaną dokumenty wskazane w pkt. IV SIWZ. Ocena: wykonawca spełnia warunki lub nie spełnia warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz cenowy i ofertowy - załączniki nr 1 i 2 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 i 24 ustawy Pzp., co potwierdza odpowiednim oświadczeniem. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z rejestru przedsiębiorców z KRS, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz telefonów ( również komórkowych ) kierownictwa firmy i pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia , 5. Wymagany wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych /gwarantujących spełnienie norm UE / i certyfikat europejski CE. 6. Zamawiajacy wymaga dostarczenia dokumentów potwiedzających spełnienie wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia ( nie dopuszcza oświadczeń)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup z dostawą płynów infuzyjnych, materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych i siatek do zaopatrywania przepuklin na potrzeby SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2016-07-18 - Sukcesywne dostawy opatrunków specjalistycznych z podziałem na 4 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/50/2016
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-06-16 - Nr sprawy 91/ZP/16. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 euro, nie przekraczającej 209 000 euro na dostawy materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-04-27 - Zakup i dostawa środków opatrunkowych, plastrów i rękawic jednorazowych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Dodano: 2016-04-26 - Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-04-15 - Dostawy wyrobów medycznych.
Dodano: 2016-04-15 - Nr sprawy: 46/ZP/16 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 euro, nie przekraczającej 209 000 euro na dostawy materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa opatrunków
Dodano: 2016-03-14